Je kan veel zeggen, maar als je op veel fora kijkt, loopt iedereen nu te zeiken over MSN... mensen zijn echt gekluisterd aan hun pc en hebben echt geen leven buiten het internet en dus ook msnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:41 schreef Geerd het volgende:
Nu besef ik eigenlijk wat voor kut leven ik eigenlijk echt heb.
quote:
Dat zal jij beter wetenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:56 schreef zarGon het volgende:
[..]![]()
school in het turks.. blijkt dat ik ooooit een groep gemaakt heb
en waarom staat er bij school eenachter
quote:
Hahah jij volgt Lost op tvquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
waaaaarom is het zo dood op fok
gelukkkig is lost nu op tv...stomme msn
![]()
ik heb de typtyfus op me telefoon
whehhe... ik heb lost niet gevolgd sinds 213...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hahah jij volgt Lost op tvZal ik de rest verklappen?
Ik weet allen wat nu in amerika isquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
whehhe... ik heb lost niet gevolgd sinds 213...
ga deze weekend inhalen, maar dat moet ook gebeuren met veronica mars, greys anatomy, the office, prison break en ugly betty moet ik nog mee beginnen
maar vertel..
(welke deel speelt er nu eigenlijk)
net gecheckt.. blijkt 303 te zijn.. ik kijk al meer dan een jaar niet.. omgquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik weet allen wat nu in amerika is
doe es msn
quote:doe es msn
LOST WAS NIET SAAIquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
net gecheckt.. blijkt 303 te zijn.. ik kijk al meer dan een jaar niet.. omgkan je je voorstellen hoe saai seizoen twee was geworden?
[..]
en oeh.. ik kan weer inloggen
you gotta be kidding me.. seizoen 1 was super. seizoen 2 begon minder te worden, the others bla bla, steeds meer dingene erbij en dan kwamen ze opeens aanlopen met geloofquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
LOST WAS NIET SAAI3 is wel beter
msn geven aan mij
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:41 schreef brood_korst het volgende:
k werd kk parra ouwe, ik zweer het wollah, als ik niet langer zonder msn zat weetje gooide ik de pc in de slootje weetje.
Kk parraa ouwe, noh boh soh sos, wolla woollaa
Ik belde al me mattie1s bradda`s al op van aah kk spang tozzsjj mijn msn heeft my dissie gegeven, toen zei bradda stick hem met je niffie bradda.
Plugaska !
Je scooter?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:59 schreef junkiesietze het volgende:
hij doet het weer
Doe je piepeltje het weerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:59 schreef junkiesietze het volgende:
hij doet het weer
Jouw post is lang niet zo grappig als mijn postquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:54 schreef Metalfrost het volgende:
slotJJ MSn werkT allanG.
nu kan ik weer TSJETTE met m'n matties.
NTB HHVVJ WJNMK KUzj!!11
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |