quote:Kunnen we soms bestellen?
Op zondag 24 februari 2002 13:24 schreef serano het volgende:
Voor de mensen die verzamelen :ik heb series 1 t/m 6 in divx & series 7 in svcd (zelf geript van mijn dvd-sets
)
en series 8 episode 1 t/m 15 in vcd mpg
quote:sorry hooor.... maar dat is geen verzamelen... Verzamelen is wat ik doe... Ik heb alle Friends-video's origineel (geen boxen, want daar staan niet alle foto's op) en ik heb series 1 t/m 7 ook nog op DVD
Op zondag 24 februari 2002 13:24 schreef serano het volgende:
Voor de mensen die verzamelen :ik heb series 1 t/m 6 in divx & series 7 in svcd (zelf geript van mijn dvd-sets
)
en series 8 episode 1 t/m 15 in vcd mpgepisode 16 komt a.s. donderdagnacht om een uur of 1 gok ik zo...
en sunchaser - als ook jij verzamelt en bv 1 episode mist kan dat ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door serano op 25-02-2002 21:44]
quote:nee, want daar staan de plaatjes niet op ofzo
Op maandag 25 februari 2002 21:42 schreef serano het volgende:
ik heb van series 1 t/m 7 de dvd box-sets
da's geen verzamelen?
net zoals o.a. futurama & 24
quote:dat zie ik ook steeds vaker...dat futurama??? was da??
Op maandag 25 februari 2002 21:45 schreef serano het volgende:
oh nou ja, dan 'verzamel' ik de episodes van friendsnet zoals o.a. futurama & 24
quote:fuck yorin... er zijn goede rips van friends te vinden op morpheus (veelal WOW) dus ook van de rest van s7 en s8 tot aflevering 16... en het is zeker de moeite waard, ik ga niet spoilen, maar het is zeker de moeite waard... er komt mooi wel een s9!
Op maandag 25 februari 2002 22:01 schreef serano het volgende:
futurama is simpsons voor volwassenenalleen jammer genoeg houdt 't er na dit seizoen mee op (season 4 is de laatste - schijt fox)
quote:De nieuwe afleveringen worden anders hier uitvoerig besproken hoor. Zie ook deel 1.
Op dinsdag 26 februari 2002 11:24 schreef thezeppo het volgende:ik ga niet spoilen
nog tips waar die vandaan te halen zijn (morpheus waarschijnlijk)
quote:Wat is nu het voordeel van friends op dvd?
Op maandag 25 februari 2002 21:42 schreef serano het volgende:
ik heb van series 1 t/m 7 de dvd box-sets
da's geen verzamelen?
kan wel alles dubbel gaan kopen, maar da's onzinnig
(kijk meer series dan alleen friends)en sunchaser - als ook jij verzamelt en bv 1 episode mist kan dat
Maar misschien wel goed ook, anders had ik al m'n video's moeten vervangen door dvd's, zo gestoord ben ik wel
quote:ja, want de kwaliteit is redelijk. Alsof je het zelf opneemt op video en dan kijkt zeg maar, gaat een en ander verloren.
Op donderdag 28 februari 2002 14:55 schreef BigBubba het volgende:
Worden die eps gelijk geript van amerikaanse tv?
bedoellen jullie daarom vanacht?
Meestal is er een rip van tussen de 70 en 120 mb.
/Friends.S08E16.VCD-FEVER/
yeah! hij is er ![]()
ps - rips zijn standaard 220mb ongebeer circa 15 * 15mb + een beetje ![]()
The truth finally comes out---sort of---in an episode that could change all the rules for Joey, Ross and Rachel.
After months of pining over his pregnant pal, Joey (Matt LeBlanc) is stuck between a Ross and hard place now that he has blurted out that he loves his buddy's ex (Jennifer Aniston). Reeling from the news, the jealous Geller swallows his pride and urges Joey to tell Rachel about his feelings or risk never knowing what might have been. But once he gets Miss Green alone, a bizarre turn of events may have Joey eating his words as soon as he says them.
Meanwhile, Phoebe (Lisa Kudrow) realizes that she's dating the man Monica was meant to marry.
....dus.....
[Dit bericht is gewijzigd door serano op 01-03-2002 00:51]
quote:ach, ehm, 't neemt minder ruimte in
Op donderdag 28 februari 2002 14:58 schreef jerney het volgende:[..]
Wat is nu het voordeel van friends op dvd?
Ik heb gehoord dat er geen extra's bijzitten zoals bloopers of deleted scenesMaar misschien wel goed ook, anders had ik al m'n video's moeten vervangen door dvd's, zo gestoord ben ik wel
Elke week een aflevering bij mijn vriendje kijken
Want helaas kan ik ze niet downloaden ![]()
Maar als ze uitkomen op video, heb ik ze zeker een dag later in huis.. Heb nu series 1 t/m 7 en de 2 videobanden met de beste afleveringen. ![]()
Ennuh, Joey rulezzzz
quote:Beter beeld, beter geluid, videoclip van The Rembrandts... en volgens mij zat er nog iets anders extra's op... maar ik kan er verdomme zo ff niet opkomen..
Op vrijdag 01 maart 2002 00:42 schreef serano het volgende:[..]
ach, ehm, 't neemt minder ruimte in
maar nee, het heeft geen voordelen boven video, behalve dat 't minder slijt...
*Baal*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |