quote:ach ja je bent een fan of je bent het niet hé. Jij dus NIET.
Op zondag 03 februari 2002 16:10 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond 'm erg meevallen. Alleen Chandler en Monica mogen wel uit de serie worden geschreven.
quote:domme opmerking. als echte fan kan je toch ook zo'n mening hebben. van mij mogen ze best even een aflevering of 10 op nog een huwelijksreis gaan ofzo
Op zondag 03 februari 2002 17:48 schreef Lassekjus het volgende:[..]
ach ja je bent een fan of je bent het niet hé. Jij dus NIET.
quote:Daar gaat het helemaal niet om. Al halverwege serie 7 begonnen C & M me de keel uit te hangen. Zeker dat gezeur rondom de bruiloft en de verhaallijn rond deze twee is alleen maar slechter geworden. Als ze niks beters kunnen verzinnen mogen ze wel de serie uit.
Op zondag 03 februari 2002 18:17 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
kom op zeg, omdat ie nu getrouwd is kan ie nooit meer wat leuks met z'n vrienden doen??
quote:dan kun je (vind ik) net zo goed elke andere serie gaan kijken, de reden dat Friends zo'n succes is zijn de herkenbare en leuke verhaallijnen die door meerdere afleveringen lopen
Op zondag 03 februari 2002 18:47 schreef Lassekjus het volgende:
Ik bekijk friends niet echt met een verhaal erin, elke aflevering gaat het mij om de grappen die ze maken, of er nu een verhaal in zit of niet, of monica straks van chandler gaat scheiden of niet. Elke aflevering is voor mij weer lachen. Lekker belangrijk of joey en rachel volgend seizoen iets met elkaar krijgen. BOEIT ME NIET.
Elke aflevering is weer lachen.
quote:haha zelden zo'n onzin gehoord zeg, de humor die in friends zit vind ik leuk, dan kan ik niet elke andere serie gaan kijken. want bijv home improvement, full house, seinfeld. ALLEMAAL andere humor. Denk voortaan even na voordat je iets zegt.
Op zondag 03 februari 2002 19:09 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:[..]
dan kun je (vind ik) net zo goed elke andere serie gaan kijken, de reden dat Friends zo'n succes is zijn de herkenbare en leuke verhaallijnen die door meerdere afleveringen lopen
okee *elke* andere serie was natuurlijk niet serieus, maar mijn point is dat de verhaallijnen Friends nét dat extra's geven
quote:Ok das jou mening, wat friends mij iets extra's geeft is de psycho kop van Ross als ie weer iets grappigs zegt.
Op zondag 03 februari 2002 20:38 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
zuchtokee *elke* andere serie was natuurlijk niet serieus, maar mijn point is dat de verhaallijnen Friends nét dat extra's geven
Groeten,
1. via mIRC, dan bijvoorbeeld via de server matrix.de.eu.dal.net, als je op de server zit, ga je naar het kanaal "Downloadfriends"
Als je geen flauw benul heb hoe je daar een aflevering vandaan haalt, ga je eerst ff langs: "Downloadfriends-chat"
Daar kan je 't een en ander vragen aan operators.
2. Via Morpheus, als je morheus niet hebt, kan je die downloaden op www.download.com
Maar let op, bij morpheus download je al snel de verkeerde aflevering, vraag me niet waarom.
3. Mijn favoriet: via een ftp van een goeie bekende
![]()
Of er nog meer manieren zijn, weet ik niet. Dit zijn de enigste manieren die ík ken.
Ik hoop dat 't je lukt
als morpheus niet lukt wil edonkey (www.edonkey2000.com) ook nog wel 's helpen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |