abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 februari 2002 @ 20:28:16 #26
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_3015007
Wat is de titel van 14?
pi_3015065
The One With The Secret Closet
pi_3018748
deze was inderdaad niet denderend... nog steeds wel de moeite waard door de "verwikkelingen" met de baby enzo.. maar niet erg grappig. Wat ook niet mee helpt is dat de aflevering duidelijk niet voor een live publiek was opgenomen, waardoor je van die onspontane ingeblikte lach-buien krijgt (er is, vanwege verhoogde veiligheidsmaatregelen na 11 september, besloten dit seizoen een aantal afleveringen zonder publiek op te nemen, dit was er duidelijk één van)...
pi_3032976
Morpheus heeft em eindelijk ook
pi_3033182
Ga hem gelijk downloaden.
  Redactie Frontpage zondag 3 februari 2002 @ 16:10:29 #31
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3033275
Ik vond 'm erg meevallen. Alleen Chandler en Monica mogen wel uit de serie worden geschreven.
pi_3034913
quote:
Op zondag 03 februari 2002 16:10 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond 'm erg meevallen. Alleen Chandler en Monica mogen wel uit de serie worden geschreven.
ach ja je bent een fan of je bent het niet hé. Jij dus NIET.
  Redactie Frontpage zondag 3 februari 2002 @ 17:50:28 #33
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3034941
Want?
pi_3034957
quote:
Op zondag 03 februari 2002 17:48 schreef Lassekjus het volgende:

[..]

ach ja je bent een fan of je bent het niet hé. Jij dus NIET.

domme opmerking. als echte fan kan je toch ook zo'n mening hebben. van mij mogen ze best even een aflevering of 10 op nog een huwelijksreis gaan ofzo
Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
pi_3035248
Er moeten gewoon meer Joey&Chandler verhaallijnen komen.. kom op zeg, omdat ie nu getrouwd is kan ie nooit meer wat leuks met z'n vrienden doen??
pi_3035276
Niks mee te maken, Friends moet bijelkaar blijven niemand moet eruit geschreven worden.
Anders zal het nooit meer de ECHTE friends worden zonder 2 van de hoofdrolspelers.
  Redactie Frontpage zondag 3 februari 2002 @ 18:20:45 #37
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3035283
quote:
Op zondag 03 februari 2002 18:17 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
kom op zeg, omdat ie nu getrouwd is kan ie nooit meer wat leuks met z'n vrienden doen??
Daar gaat het helemaal niet om. Al halverwege serie 7 begonnen C & M me de keel uit te hangen. Zeker dat gezeur rondom de bruiloft en de verhaallijn rond deze twee is alleen maar slechter geworden. Als ze niks beters kunnen verzinnen mogen ze wel de serie uit.
pi_3035741
Ik bekijk friends niet echt met een verhaal erin, elke aflevering gaat het mij om de grappen die ze maken, of er nu een verhaal in zit of niet, of monica straks van chandler gaat scheiden of niet. Elke aflevering is voor mij weer lachen. Lekker belangrijk of joey en rachel volgend seizoen iets met elkaar krijgen. BOEIT ME NIET.
Elke aflevering is weer lachen.
  Redactie Frontpage zondag 3 februari 2002 @ 19:02:59 #39
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3036080
Als je het zo bekijkt: om Chandler en Monica valt al sinds seizoen 7 niet meer te lachen.
pi_3036212
quote:
Op zondag 03 februari 2002 18:47 schreef Lassekjus het volgende:
Ik bekijk friends niet echt met een verhaal erin, elke aflevering gaat het mij om de grappen die ze maken, of er nu een verhaal in zit of niet, of monica straks van chandler gaat scheiden of niet. Elke aflevering is voor mij weer lachen. Lekker belangrijk of joey en rachel volgend seizoen iets met elkaar krijgen. BOEIT ME NIET.
Elke aflevering is weer lachen.
dan kun je (vind ik) net zo goed elke andere serie gaan kijken, de reden dat Friends zo'n succes is zijn de herkenbare en leuke verhaallijnen die door meerdere afleveringen lopen
pi_3037159
quote:
Op zondag 03 februari 2002 19:09 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:

[..]

dan kun je (vind ik) net zo goed elke andere serie gaan kijken, de reden dat Friends zo'n succes is zijn de herkenbare en leuke verhaallijnen die door meerdere afleveringen lopen

haha zelden zo'n onzin gehoord zeg, de humor die in friends zit vind ik leuk, dan kan ik niet elke andere serie gaan kijken. want bijv home improvement, full house, seinfeld. ALLEMAAL andere humor. Denk voortaan even na voordat je iets zegt.
pi_3037626
zucht

okee *elke* andere serie was natuurlijk niet serieus, maar mijn point is dat de verhaallijnen Friends nét dat extra's geven

pi_3038361
quote:
Op zondag 03 februari 2002 20:38 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
zucht

okee *elke* andere serie was natuurlijk niet serieus, maar mijn point is dat de verhaallijnen Friends nét dat extra's geven

Ok das jou mening, wat friends mij iets extra's geeft is de psycho kop van Ross als ie weer iets grappigs zegt.
WHAHAHAHAH dat maakt friends nou leuk.
pi_3038721
maar Ross als psycho kwam pas in het vijfde jaar.. dus dat kan de reden niet zijn dat de serie zo'n succes is geworden... maar goed laat maar
pi_3055763
Ik ben net een nieuwe gebruiker hier, en HEEL erg fan van friends!! Nu heb ik deze berichtjes gelezen en vraag en zag ik dat jullie al afleveringen van serie 8 hebben gezien!!:) Kunnen jullie mij vertellen waar ik die kan downloaden, zodat ik gauw mee kan praten?!
Alvast bedankt!!

Groeten,

MarGje
pi_3057750
eehm lees het topic eens goed door?
  dinsdag 5 februari 2002 @ 17:18:39 #47
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_3058014
ik heb een tijdje geleden gelezen, dat Ross en Rachel met elkaar gaan trouwen aan 't eind van seizoen 8
maarja ik moet toegeven dat 't er nu steeds meer op gaat lijken dat Rachel en Joey iets krijgen.
hm ben benieuwd...
...some more happy little trees!!
DaafAzuil=Bob.Ross maar die nick is stuk :{
pi_3058471
Sorry maar ik kan t niet vinden......
Dus misschien kun je me t gewoon vertellen?

Groeten,

MarGje
  dinsdag 5 februari 2002 @ 18:11:56 #49
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_3058591
Margje, d'r zijn een paar manieren om de nieuwste friends afleveringen te downloaden:

1. via mIRC, dan bijvoorbeeld via de server matrix.de.eu.dal.net, als je op de server zit, ga je naar het kanaal "Downloadfriends"
Als je geen flauw benul heb hoe je daar een aflevering vandaan haalt, ga je eerst ff langs: "Downloadfriends-chat"
Daar kan je 't een en ander vragen aan operators.

2. Via Morpheus, als je morheus niet hebt, kan je die downloaden op www.download.com
Maar let op, bij morpheus download je al snel de verkeerde aflevering, vraag me niet waarom.

3. Mijn favoriet: via een ftp van een goeie bekende

Of er nog meer manieren zijn, weet ik niet. Dit zijn de enigste manieren die ík ken.

Ik hoop dat 't je lukt

...some more happy little trees!!
DaafAzuil=Bob.Ross maar die nick is stuk :{
pi_3059266
de nieuwste friends wordt ook elke vrijdag in de nieuwsgroep alt.binaries.tv.friends gepost, als je niet weet hoe dat werkt moet je even op internet naar een usenet-uitleg zoeken...

als morpheus niet lukt wil edonkey (www.edonkey2000.com) ook nog wel 's helpen..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')