Het was geweldig!
Ik heb zo verschrikkelijk in een scheur gelegen gewoon al ver voor het concert. We kwamen zo voorbij Paradiso om 17.00u zaten er dus al twee meisjes. Margo wilde nog even checken voor een cd van Tonic (ik had de mijne al gevonden thuis) dus had zoiets van nou ik ga wel hierbij zitten ga jij maar voor die cd kijken.
Dus ik btje kletsen met die kinders, 15 jaar en zaten er dus al vanaf 14.00u (!!). Anyhow terwijl ik er zo'n 5 minuten zit, zitten hun een btje te overleggen of ze nou wel of geen eten gingen halen want strax kwam de band langs en dan misten ze ze. Dus ik zo (eigenlijk in de veronderstelling dat er een VP zou zijn) "Die hebben allang gesoundchecked, lijkt me sterk dat ze nu nog langskomen eigenlijk." Dus die kinders zoiets van Nou owkee we gaan even wat eten halen. Ze zijn echt nog geen 2 minuten weg of eerst komt Dan (de bassist) voorbij lopen. Hij kijkt mij echt zo aan van ey ik ken jou. Dus hij Ey...ik Ey, ff kort gekletst toen ging ie weer naar binnen. Komt daarna Paul Weller voorbij lopen en aangezien ik nog steeds daar in mn eentje zat, hij van: What's playing tonight? Ik: The Fray. "ow how do you spell that?" "F-R-A-Y" "Ow owkay thnx" En hij wandelt zo verder en begint een praatje met de bassist. Ik had nu dus al helemaal zoiets van What the hell komt iedereen hier langs?
Na weer 5 minuten nutteloos voor me uit staren zie ik ineens Isaac, Ben, Dave en Rod aan komen lopen aan de overkant. Ze steken zo over, eigenlijk schuin om direct naar de zijkant te lopen, maar zien mij nog steeds zo in mn ups zitten en komen meer mijn kant op. Dus ik zo Ey en wenk even dat ze even naar me toe moesten komen. Dus Isaac van: "You're already here for the show?" "Yeah, but I just got here, there were girls here that were sitting there from 2pm to get to see you, but they just went out for food. So they prolly gonna be not too happy" Dus hij had zoiets van Ik kom strax nog wel even naar buiten, dus zeg dat maar tegen ze. En toen ben ik even met Isaac en Ben op de foto geweest. Die Isaac doet echt aan evil goede zelffotografie. Hij echt zo van: Hier met die camera, ik doe het wel ff, dus ik wil gaan uitleggen hoe dat ding werkt, hij zo van No I know en houdt m zo voor ons 3en. Owkay dan. En idd echt super coole foto waar we alle 3 gewoon goed in beeld op staan. Dus ik had echt zoiets van "wow, you're really good at that" en hij "Yeah I do it for a living"
![]()
Dus ik had al iets te veel lol zo voor het concert.
Het concert was echt super, stond links op het trapje omdat ik dan beter kon filmen ivm de piano. Het licht was alleen een btje kut omdat mn camera dat niet snapte en de hele tijd begon in en uit te zoomen...maar gelukkig is het geluid wel briljant
![]()
Het 'country liedje' was trouwens een cover van CCR of gewoon John Fogerty genaamd Have You Ever Seen The Rain en die zijn cool. 'Isaac alleen op de gitaar' was 'Happiness', wel een nieuw The Fray nummer. Dat blues nummer dacht ik vaag te herkennen, maar had het idee dat het soms niet klopte...dus of het was een cover of ze hebben ergens creabea jatwerk lopen doen
![]()
En dat Beatlesnummer (Fixing a Hole) was cool! Heb ze trouwens allemaal op film
![]()
Evenals Dead Wrong, Look after You (met zn 'deep lyrics' uitleg), dat kleine stukje Happy B-day, Fall Away, How to Save a Life, Little House en Over My Head.
Dus ga mezelf zo eens naar mn werk slepen *gaap* en wat uploaden. Ik ga dus serieus vandaag alleen naar mn werk om die filmpjes te uppen anders had ik me gewoon lekker ziek gemeld, dat jullie even weten wat ik voor jullie kijk- en luisterplezier over heb *lmao*
![]()
Arrrrr