abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 mei 2007 @ 09:49:40 #151
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_49471321
Spandoeken doe ik absoluut niet aan.
pi_49472876
Jaa nog meer mensen die vandaag naar The Fray gaan!
haha spandoeken ik ben benieuwd.. als ik dus iemand zie met spandoek is het een van jullie?
pi_49474524
Spandoeken zijn voor mietjes

That's Live was idd erg cool. Heb alle nummers gefilmd...Isaac keek me echt de hele tijd aan...kreeg het echt op mn zenuwen van m. Vindt het leuk als ze af en toe in mn camera kijken, maar zodra het bijna staren wordt....stop it
Hij stond echt ook zo klaar voor een van de interviews, draait ie zich ineens zo om naar ons: Hello, I'm Isaac. Owkay hoi! Aandacht nodig ofzo?
Joost? Groen shirt, koptelefoon? Dan zaten we praktisch naast je.

Was ook grappig na de hand waren we wat gaan drinken in Amsterdam, zit die bassist die ze hadden meegesleurd daar met een paar leden van de crew. Dus wij na een uur overleggen ze een drankje aangeboden. Kwam eerst 1 van die roadies naar ons toe, helemaal kletsen over waar ie een goede fietsenzaak kon vinden en welk museum die echt moest gaan zien enzo.
En toen we weg wilde gaan rond sluitingstijd kwam ook de bassist naar ons toe, dus wij btje praten en vragen of ie hier al eerder was geweest...hij zo ja met een andere band in 1997 en 2000...joh welke band? Ja Tonic. Zie mij en Gosjke bijna van ons stoel vallen Tonic is echt way cool...straks even kijken of ik hier die cd ergens kan vinden in het zooitje wat mn kamer is, want die gaat ie dus zo signen Dat was echt te grappig!

En hij zei trouwens ook dat ze waarschijnlijk in oktober terugkomen, alleen wel in een grotere zaal. Dus wij zaten al meteen van NIET DE HMH!!! Maar ze wisten het nog niet zeker, het zou ook twee keer de Paradiso kunnen worden....veel beter plan!

Zal strax even kijken of ik de filmpjes al kan uploaden, anders wordt het morgen.
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:24:34 #154
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_49474554
Love this band....

favo's
cable card en how to save a life
maar daar zal ik niet de enige in zijn
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  donderdag 17 mei 2007 @ 13:44:09 #155
110520 Hythloth
Reaching out, touching faith
pi_49477173
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:18 schreef EyesOpen het volgende: als ik dus iemand zie met spandoek is het een van jullie?
Ik iig ook niet.

Lijkt erop dat ik een vriendin mee zal nemen. Had geen flauw idee of ze interesse zou hebben; blijkt dat ze verslaafd is aan The Fray.

Alvast veel plezier allemaal!
pi_49477566
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:24 schreef WallOfStars het volgende:
Love this band....

favo's
cable card en how to save a life
maar daar zal ik niet de enige in zijn
Nee
kvind ze allemaal mooi
Maar how to save a live en over my head zijn toch wel het meeste .
  donderdag 17 mei 2007 @ 14:27:31 #157
160929 J0sT
d(-_-)b
pi_49478545
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:23 schreef Jill-RMC het volgende:

Joost? Groen shirt, koptelefoon? Dan zaten we praktisch naast je.
Owke! Lache!
Ik heb geen idee wie jij dan bent.. Zat je aan die tafel rechts van mij, met allemaal meiden? Of zat je aan de bar? En is Gosjke een d0ede of een meid?
En die Isaac zat indd steeds heel indringend naar het publiek te kijken..
Ben benieuwd naar de filmpjes! Laat je ff weten wanneer en waar je ze geupload hebt?

Heb FOK!ing zin in vanavond!
Wordt ook mijn 1e keer Paradiso ..
pi_49479144
Zeg maar als je je rechterarm had uitgestoken had je me een duw kunnen geven Zat aan die tafel zo half tegen die metalen paal aan. En Gosjke (aka Margo) die zat achter me.

Ze zullen morgen op mn youtube komen (nu btje weinig tijd en op mn werk gaat het uploaden wat sneller) www.youtube.com/jilljoanna en mocht ik vanavond nog wat filmen staat dat er natuurlijk ook bij
  donderdag 17 mei 2007 @ 14:55:45 #159
160929 J0sT
d(-_-)b
pi_49479413
Oke! Beetje goeie geluidskwaliteit!?
Lol.. Je was ook bij Pete Murray geweest! That's Live verslaafd?

En mocht jij dan de Request doen?!
pi_49498636
Paradiso was vet!!

Alleen hadden ze de rustige nummers en de kletsende tienermeisje weg moeten doen.

Prachtig nummers wel, vooral die ene van Oasis en die ene van 'when the crowd begins to singggggggg' hehe.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 00:50:01 #161
178654 DistantDreamer
DistantDreamer
pi_49499036
Jaja ik was er ook! Vond ze erg goed live! En ik vond het juist wel schattig dat ie happy birthday ging zingen, hihi. Rustige nummers waren idd een beetje... saai.
Echt waar!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 01:10:09 #162
160929 J0sT
d(-_-)b
pi_49499493
Ja! Was erg leuk om ze in zo'n ambiance live te zien.. Maar ik vond ze bij That's Live leuker.. Ik had niet echt de indruk dat die gasten er zelf erg veel lol in hadden..
En ik vond de stem en piano erg lelijk uitversterkt! De stem was te 'wijd', zat te veel in de weg bij de gitaar en piano.. En de piano klonk als een goedkope-netniet-synthesizer-piano. De drums daarentegen was errug lekker hoor!

En ik heb me behoorlijk gestoord aan het breezahpubliek.. Vet praten bij de nummers die ze niet kenden en keihard meebleeeren bij de hitjes.. En ook zo lekker dat zoveel mensen happy mee zaten te bleeren bij How to save a life.. Maar als ze wisten waar het liedje over en om gaat, dan hadden ze niet zo staan doen denk ik..

En wat vonden jullie van de nieuwe/onbekendere liedjes? Er was 1 country- en 1 bluesachtig nummertje, 1 met Isaac alleen op gitaar en 1 Beatlessong. Ik vond ze niet echt The Fray (voor zover het mogelijk is, na 1,5 album). En nogmaals erg storend dat er zoveel doorheen werd gepraat.

Maar ik heb een leuke avond gehad! En gaaf om ze ff gezien te hebben..
pi_49499561
Ja, ik vond het ook lekker. Wel.
AS
  vrijdag 18 mei 2007 @ 01:23:51 #164
110520 Hythloth
Reaching out, touching faith
pi_49499743
Goed concert. Heb genoten. De rustige nummers (waarbij de zanger gitaar gingen spelen) hadden voor mij ook niet gehoeven. Je merkte duidelijk dat het publiek liever met elkaar kletste. De participatie met het publiek (de anecdote over het broertje van de zanger in Amsterdam, Happy Birthday gezang) vond ik wel mooi meegenomen. Ik vertrouw dat ze dat met elk optreden doen, en niet alleen omdat dit hun eerste Europese show ooit was.

Oh, en merkten jullie dat tijdens How To Save A Life een flauwvallend meisje naar buiten werdt gedragen? Zorgde ervoor dat wij iets naar voren konden.
pi_49504453
Het was geweldig!

Ik heb zo verschrikkelijk in een scheur gelegen gewoon al ver voor het concert. We kwamen zo voorbij Paradiso om 17.00u zaten er dus al twee meisjes. Margo wilde nog even checken voor een cd van Tonic (ik had de mijne al gevonden thuis) dus had zoiets van nou ik ga wel hierbij zitten ga jij maar voor die cd kijken.
Dus ik btje kletsen met die kinders, 15 jaar en zaten er dus al vanaf 14.00u (!!). Anyhow terwijl ik er zo'n 5 minuten zit, zitten hun een btje te overleggen of ze nou wel of geen eten gingen halen want strax kwam de band langs en dan misten ze ze. Dus ik zo (eigenlijk in de veronderstelling dat er een VP zou zijn) "Die hebben allang gesoundchecked, lijkt me sterk dat ze nu nog langskomen eigenlijk." Dus die kinders zoiets van Nou owkee we gaan even wat eten halen. Ze zijn echt nog geen 2 minuten weg of eerst komt Dan (de bassist) voorbij lopen. Hij kijkt mij echt zo aan van ey ik ken jou. Dus hij Ey...ik Ey, ff kort gekletst toen ging ie weer naar binnen. Komt daarna Paul Weller voorbij lopen en aangezien ik nog steeds daar in mn eentje zat, hij van: What's playing tonight? Ik: The Fray. "ow how do you spell that?" "F-R-A-Y" "Ow owkay thnx" En hij wandelt zo verder en begint een praatje met de bassist. Ik had nu dus al helemaal zoiets van What the hell komt iedereen hier langs?
Na weer 5 minuten nutteloos voor me uit staren zie ik ineens Isaac, Ben, Dave en Rod aan komen lopen aan de overkant. Ze steken zo over, eigenlijk schuin om direct naar de zijkant te lopen, maar zien mij nog steeds zo in mn ups zitten en komen meer mijn kant op. Dus ik zo Ey en wenk even dat ze even naar me toe moesten komen. Dus Isaac van: "You're already here for the show?" "Yeah, but I just got here, there were girls here that were sitting there from 2pm to get to see you, but they just went out for food. So they prolly gonna be not too happy" Dus hij had zoiets van Ik kom strax nog wel even naar buiten, dus zeg dat maar tegen ze. En toen ben ik even met Isaac en Ben op de foto geweest. Die Isaac doet echt aan evil goede zelffotografie. Hij echt zo van: Hier met die camera, ik doe het wel ff, dus ik wil gaan uitleggen hoe dat ding werkt, hij zo van No I know en houdt m zo voor ons 3en. Owkay dan. En idd echt super coole foto waar we alle 3 gewoon goed in beeld op staan. Dus ik had echt zoiets van "wow, you're really good at that" en hij "Yeah I do it for a living"

Dus ik had al iets te veel lol zo voor het concert.
Het concert was echt super, stond links op het trapje omdat ik dan beter kon filmen ivm de piano. Het licht was alleen een btje kut omdat mn camera dat niet snapte en de hele tijd begon in en uit te zoomen...maar gelukkig is het geluid wel briljant
Het 'country liedje' was trouwens een cover van CCR of gewoon John Fogerty genaamd Have You Ever Seen The Rain en die zijn cool. 'Isaac alleen op de gitaar' was 'Happiness', wel een nieuw The Fray nummer. Dat blues nummer dacht ik vaag te herkennen, maar had het idee dat het soms niet klopte...dus of het was een cover of ze hebben ergens creabea jatwerk lopen doen En dat Beatlesnummer (Fixing a Hole) was cool! Heb ze trouwens allemaal op film
Evenals Dead Wrong, Look after You (met zn 'deep lyrics' uitleg), dat kleine stukje Happy B-day, Fall Away, How to Save a Life, Little House en Over My Head.
Dus ga mezelf zo eens naar mn werk slepen *gaap* en wat uploaden. Ik ga dus serieus vandaag alleen naar mn werk om die filmpjes te uppen anders had ik me gewoon lekker ziek gemeld, dat jullie even weten wat ik voor jullie kijk- en luisterplezier over heb *lmao*

Arrrrr
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:17:53 #166
175985 Silaz
drie bier
pi_49504820
Hmm zo te horen was het wel mooi ja.. hmm maar ze komen in november weer naar nedelerland las ik ergens
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_49505008
Oktober waarschijnlijk.
pi_49506088
Dat 'blues-nummer' was de jazzklassieker "Summertime" en als ik me niet vergis, geschreven door Jobim ergens midden vorige eeuw...

Maar het was zeker een goed concert. 4/5 sterren als ik een review had moeten schrijven
pi_49510132
Het was echt way cool!
Wat zijn 't toch ook echt mega aardige gozers

Wipkippen... Avril Lavigne fans in de rij enzo. Pfffff, vermoeiend. 't Was ook vermoeiend dat idd de helft van de zaal zijn eigen uit knop niet kon vinden tijdens de langzame nr's. De band had er zelf overigens wel veel plezier in gehad, in de hele show (of ze zijn gewoon goed in liegen dt 't gedrukt staat)... Alleen waren ze gewoon brak met een hoofdletter B omdat ze letterlijk vanuit t vliegtuig langs hun hotel naar Hilversum waren gerold op dag 1 en dat op dag 2 nog niet volledig bijgeslapen hadden.
Maar ik vond 't een erg leuk optreden. Niet verwacht dat ze inderdaad ruim 1 uur en een kwartier vol gingen maken en Isaac was goed bij stem .
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:09:27 #171
175985 Silaz
drie bier
pi_49511984
Wanneeer was het ook alweer op TV?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_49512085
That's Live = radio, 3fm volgende week zaterdag om 6 uur.. als je dat bedoelde.

Ik zou niet weten waar ze op tv zouden moeten komen, maar miss heb ik wat gemist
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:15:38 #173
175985 Silaz
drie bier
pi_49512203
Ahh Radio, ja ik dacht dat ik ergens las dat het op nederland 3 kwam ofzo, maar ok.
pi_49514398
Vandaag cd gekocht
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:02:09 #175
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_49515430
Day after..

Hoogtepunten:
-Have you ever seen the rain
-Look after you/Wonderwall
-How to save a life
-Little house