Wu Tang Clan - In Da Hoodquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:01 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja, zo gaan wij hier om met elkaar, in da hood.
Je vergeet moslim!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:01 schreef Nollem het volgende:
Of het nou een neo-nazi, neger, chinees, indier of wat dan ook is...
het geluid van het telefoontje blijft irritant... zo ook de persoon die het doet die eigenlijk te bestempelen is als "sneu"
@ Jedi: Is dat een subwoofer of ben je gewoon blij me te zienhehe
hehequote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:02 schreef Camplo het volgende:
[..]
Je vergeet moslim!
De rashullah moet ook gebeden.
Allah mi roesha shal-allah-m'dah rasullllah!
Ruilen als je dubbel hebt hoor.quote:
Word up! Up! Geef me die kip.quote:
Waar?quote:
Hmmmz tegenwoordig ook al boeken in een telefoon?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:11 schreef Camplo het volgende:
Btw ook van die typische shit om uit je telefoon te boeken:
Mobb Deep - Shook Ones Pt II.
Vooral die intro klinkt erg mooi op zo'n mobieltjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:11 schreef Camplo het volgende:
*zucht*quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:11 schreef Camplo het volgende:
Hoezo komt terug? Hij is toch niet dood?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:16 schreef TrenTs het volgende:
En 2Pac is natuurlijk de grootste he, hij komt terug.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vooral die intro klinkt erg mooi op zo'n mobieltje
Uhuh.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:17 schreef Quacker het volgende:
[..]
Hoezo komt terug? Hij is toch niet dood?![]()
Mwah in de zomer als je bij t water ligt ofzo is zo'n ghettoblaster best relax. Beetje JMT, arsonists, Ill Bill, Nuclear Family, D.A.C, KGVquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:18 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik wil best effe een ghettoblaster kopen en op de eerste mooie dag zo door de stad gaan lopen![]()
JMT? Josti Met Triangel?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mwah in de zomer als je bij t water ligt ofzo is zo'n ghettoblaster best relax. Beetje JMT, arsonists, Ill Bill, Nuclear Family, D.A.C, KGV
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |