Jammer alleen dat mijn virusscanner die zelfspot niet pikt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:47 schreef theiz het volgende:
[..]
En het leukste van dat ding: Te downloaden vanaf de Microsoft site.
http://www.microsoft.com/(...)eous/BlueScreen.mspx
Beetje zelfspot....

Kan je 'm niet in de exclude list zetten?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jammer alleen dat mijn virusscanner die zelfspot niet pikt.

na doorknippen? Pakt ie toch gewoon een andere kabel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:52 schreef The-Fragger het volgende:
plakbandje over lankabel

Een virus in de exclude list...jij gaat het maken laterquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan je 'm niet in de exclude list zetten?

downloaden en in system32 map zetten en je kunt em via schermbeveiliging aan!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jammer alleen dat mijn virusscanner die zelfspot niet pikt.

quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:59 schreef slindenau het volgende:
Een virus in de exclude list...jij gaat het maken later

Is geen virus, is een screensaver.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:59 schreef slindenau het volgende:
[..]

Is al voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:55 schreef T42 het volgende:
op de voeding de 230V naar 115V zetten als hij em dan aan zet: POEF weg voeding (of als je goedevoeding hebt de termische fuse)

Ben je een mongool ofzo, het is een valse melding en daarom zegt netsplitter doe maar in de exclude list, hij heeft jusit gelijk randdebiel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:59 schreef slindenau het volgende:
[..]

Destructief geintje, is geen geintje. Dan ben je gewoon te dom om iets echt leuks te verzinnen imo. PC verrot, voeding gefrituurd, hahaha...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:55 schreef T42 het volgende:
op de voeding de 230V naar 115V zetten als hij em dan aan zet: POEF weg voeding (of als je goedevoeding hebt de termische fuse)

Ik zie microsoft er best voor aan om een virus op hun site te zetten ja. Ze hebben Windows toch ook vrijgegevenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:58 schreef Baret het volgende:
[..]
Ben je een mongool ofzo, het is een valse melding en daarom zegt netsplitter doe maar in de exclude list, hij heeft jusit gelijk randdebiel.![]()

Vista dus.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik zie microsoft er best voor aan om een virus op hun site te zetten ja. Ze hebben Windows toch ook vrijgegeven
En een overijverige virusscanner bestaat niet, wel een slechte die bestanden ongewenst als virus aanziet.
Overijverig zou zijn; bij elke exe vragen of die uitgevoerd mag worden.

quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:13 schreef slindenau het volgende:
Ik zie microsoft er best voor aan om een virus op hun site te zetten ja. Ze hebben Windows toch ook vrijgegeven

http://video.google.nl/videoplay?docid=-6161272362868524311&q=xaoh13quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:01 schreef freud het volgende:
[..]
Destructief geintje, is geen geintje. Dan ben je gewoon te dom om iets echt leuks te verzinnen imo. PC verrot, voeding gefrituurd, hahaha...

Je kan ook het topic doorlezen voordat je wat postquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:01 schreef Burner2000 het volgende:
Ik heb een keer een piepklein stukje plakband onder de muis geplakt waardoor de lichtsensor de bewegingen niet tot nauwelijks waar kon nemen. Een kwartier lang was m'n oud collega er mee aan het klooien.

Dat heeft ie sowieso al niet als je een netsend naar hem kan doenquote:Op zondag 25 maart 2007 11:52 schreef kloas_wokkel het volgende:
netsend naar je buurman met "U bent gehackt"
natuurlijk wel naar iemand toesturen die niet al teveel verstand van pc's heeft![]()
hoe ze dan kijken naar het scherm![]()

of je hebt een luie sysadminquote:Op zondag 25 maart 2007 12:27 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat heeft ie sowieso al niet als je een netsend naar hem kan doen

Dat heb ik vorig jaar gedaan bij een collega die ons ging verlaten. Uiteraard had ik allemaal hele vage Outlook-afspraken en mailtjes in de inbox gezet en wat dubieuze icoontjes op de taakbalk gephotoshopt. Collega ging met pauze, kwam terug en belde half in paniek op dat haar computer zo raar deed en dat ze het niet weg kon krijgen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:24 schreef Netsplitter het volgende:
Of een screenshot van z'n desktop maken en die als achtergrond te zetten, wel de taakbalk weg halen.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |