Power on en reset knop omwisselen!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:23 schreef Netsplitter het volgende:
Zeer klein stukje plakbank op de connector van de netwerkkabel en die er weer in doen.
quote:
zn bureaublad delen opt netwerkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:40 schreef Netsplitter het volgende:
Scriptje maken wat random mapjes op een bureaublad en weer weg haalt.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:42 schreef crossover het volgende:
Ik had vroeger op mijn oude school een keer in word (met autocorrectie) ingesteld dat 'het' vervangen werd door 'de' en andersom
...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:51 schreef Netsplitter het volgende:
Bij iemand die 100% blind kan tiepen de F en J toetsen omwisselen.
Beetje je fantasie gebruikenquote:
Maar je krijgt dan wel zeer leuke documenten wanneer ik je F en J toets verwisseld heb.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:57 schreef DaFan het volgende:
Ik leg mn vingers op de twee randjes, maar die verschillen niet zoveel van elkaar dat ik het verschil tussen F en J herken. Trouwens, ook al zou ik het wel herkennen tis niet dat ik ineens de F en J omdraai
Dat maakt toch niet uit als je blind typtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar je krijgt dan wel zeer leuke documenten wanneer ik je F en J toets verwisseld heb.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:51 schreef Netsplitter het volgende:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:43 schreef L.Denninger het volgende:
Toetsen uit toetsenbord wippen, watten erin :
[afbeelding]
Graszaadjes toevoegen, toetsen weer terug stoppen.
[afbeelding]
Iemand heeft op m'n werk bij mij de Y en de Z omgedraaid. Kwam er pas na 2 maanden achter omdat hij kwam vragen of ik niks gemerkt hadquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:51 schreef Netsplitter het volgende:
Dan moet je de F- en J-toetsen vervangen voor een toetsje waar niet zo'n randje op zit, en hopen dat ze dat randje juist nodig hebben om niet hun handen scheef op het toetsenbord te leggen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar je krijgt dan wel zeer leuke documenten wanneer ik je F en J toets verwisseld heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |