da werkt nie hoor je koppen gaan alleen stukquote:Op zondag 25 maart 2007 13:29 schreef Sailmaker het volgende:
luciferkoppen eraf halen en klein maken, schuifje van een diskette open zetten, spul erin, spuifje loslaten/dicht doen. vliegt je pc in de fit als je m erin doet
of gewoon bij een pc die niet aanstaat van een collega doen, zodra ie m aanzet pakt de pc automatisch de diskette. Voem
quote:Op maandag 26 maart 2007 05:13 schreef Marc H het volgende:
Een tijd geleden eens een collega lopen stangen
Naast een pc stonden diverse mainframe terminals. Die mainframe terminals gaven een bepaalde piep als ze aandacht nodig hadden. De collega was nogal vervent roker, en luisterde rokend vanaf de gang naar die piepjes, om dan naar zaal te lopen, en en actie te ondernemen.
Een klein visual basic programmaatje gemaakt dat eens in de zoveel tijd datzelfde piepje maakte, en daar vanaf 1 uur 'snachts mee begon, tot 5 uur in de ochtend. En dat fijn in de startup folder gezet, zodat hij niet de pc kon herstarten om er vanaf te komen.
De volgende ochtend mochten wij even snel wegwezen, want de collega was "Not Amused"![]()
Een paar dagen later vertelde hij dat het tot 3 uur 'snachts geduurd had voordat hij doorhad wat er aan de hand was, toen hij toevallig net naast de pc stond toen de piep eruit kwam. Hij had toen al voor een keer of 10 voor niets naar de terminals gelopen
Je bedoelt het omdraaien van het beeld denk ik? Dat werkt niet bij mijn videokaart drivers op die manier. Op de Uni bij mij werkt dat wel zo, tot grote hilariteit van sommige trieste mensenquote:Op maandag 26 maart 2007 05:58 schreef Steve-O2 het volgende:
ctrl+alt + pijltje omhoog/laag/rechts/links in je windows omgeving
Deze ga ik proberenquote:HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindows NTCurrentVersionWinlogonShell heeft standaard de waarde Explorer.exe. Verander die waarde maar eens in Progman.exe
Voila, Windows XP in een Windows 3.1 jasje ná een reboot
Als je XP SP2 draait dan moet je je progman.exe in de map system32 ook even vervangen door de versie uit XP SP1 of lager .... sinds SP2 is dit alleen nog maar een "dummy" file
Dat zijnwel de betere grappenquote:Op zondag 25 maart 2007 13:38 schreef dikkedorus het volgende:
Dit is een van de meest geniale grappen die ik tot nu toe ben tegengekomen:
Upside-down-ternet
Je moet alleen wel even doorklussen, maar dan heb je ook wat
Heb je die file toevallig? Heb hier alleen XP SP2's staan.quote:
Daar zal ik denk ik ff naar moeten zoeken.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:49 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb je die file toevallig? Heb hier alleen XP SP2's staan.
Gewoon je muis opnieuw calibreren, maar dan even 180 graden draaien. Geeft het zelfde effect..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:28 schreef Flaccid het volgende:
Ik vind het nogsteeds flauw maar humor op school om het programmaatje te draaien bij iemand die ff weg is die de assen van de muis omdraait.
Flauw maar wel leuk op zich.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:28 schreef Flaccid het volgende:
Ik vind het nogsteeds flauw maar humor op school om het programmaatje te draaien bij iemand die ff weg is die de assen van de muis omdraait.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |