het was een hem hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:16 schreef Maisnon het volgende:
En toen had ze haar op d'r tepel en kwam d'r verloofde langs
Ik deel graagquote:
Niet overal is een glas even handig. In de trein bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:36 schreef Nollem het volgende:
Ik vind sowieso die hele *zie mij eens braaf water drinken*-hype irritant.
Overal heeft men zo een plastic flesje
Als ik water wil... in een glas aub niet in een flesje
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:44 schreef _DeMoN_ het volgende:
Sommige mensen moeten ze ook gewoon preventief ruimen, want die kunnen gewoon niet uit een flesje drinken![]()
Die zetten hun hele bek om die fles heen
Laat gewoon wat lucht vrij bij de bovenlip en laat het zo een beetje naar binnen lopen. Heb je ook bijna tot geen last van vocht wat terug de fles inloopt, prutsers![]()
Als je bang bent voor terugklotsend water, moet je sowieso geen drank met anderen delen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:58 schreef BIGGI het volgende:
![]()
![]()
En je dan vreemd aankijken als je zegt dat je niet meer hoeft
T is ook meer van, fles gaat net open, biggi ziet iemand met chipsmond al terugklotsend drinken en biedt vervolgens de fles aan mij aan.. nee bedankt... (is dus als ik bij sommige mensen op bezoek ben)...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als je bang bent voor terugklotsend water, moet je sowieso geen drank met anderen delen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |