quote:Dit is het enige echte I.R.Baboon semi-bikkeltijd topic
Je wordt geacht, indien je hier post, dat gedurende weekdagen pas na 01:00 a.m. te doen, en gedurende het weekeinde (vrijdag en zaterdag) pas na 02:00 a.m.
En je moet ook nog een beetje moeite doen voor je posts, dus geen wartaal en zo.
Nogal. Maar een keurige OP, zeg nou zelf.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:03 schreef Lamon het volgende:
Wat een onverwacht begin van een nieuw sb-topic, deze eerste posts.
Dat maakt het nog veel vreemder. Een gelegenheidsposter die wel de moeite neemt, de boel goed over te nemen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:08 schreef Wickedangel het volgende:
Nogal. Maar een keurige OP, zeg nou zelf.
Ik krijg er tranen van in mijn ogenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:12 schreef Lamon het volgende:
Dat maakt het nog veel vreemder. Een gelegenheidsposter die wel de moeite neemt, de boel goed over te nemen.
Het is bijna ontroerend.
Nee, ik ga niet meer veertig uur op een kantoor werken, en daarnaast ook nog eens voor mezelf. Dat heb ik nu wel genoeg gedaan, vind ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:35 schreef svann het volgende:
Trouwens broer, kun je niet die baan aannemen en je free lance contacten warm houden?
Zoiets deed je voorheen toch ook?
Je hebt je tenminste vermaakt. Op de rare bekken en de clichés na.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:51 schreef broer het volgende:
Oe! Heb ik ook eens een vertel-post geplaatst.
Hoe semi-bikkeltijd.
Ik heb me uitstekend vermaakt. Jij ook?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Je hebt je tenminste vermaakt. Op de rare bekken en de clichés na.
Het was een nuttige avond. Tien punten in de AKQ-reeks. Dubbelpuntentopicquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:54 schreef broer het volgende:
Ik heb me uitstekend vermaakt. Jij ook?
Eigenlijk niet. Tenzij je van Ricky Gervaisquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:00 schreef broer het volgende:
O, comic relief. Dat was het alternatief voor de kroeg.
Nog leuke dingen langsgekomen die ik op de BBC of op YouTube moet opzoeken?
Ik heb echt een pleurishekel aan het woord 'meisje'quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:01 schreef broer het volgende:
En natuurlijk gefeliciteerd met je tien punten.
Zie je wel dat meisjes heus wel wat weten?
Ik hoop van harte dat Elizabeth hier een geestig antwoord op gaat formuleren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:05 schreef broer het volgende:
Overigens zie ik dat ER is gefotografeerd tijdens het uitgaan: Het is St Patrick's Day *O*.
Ricky Gervais ken ik niet. En Little Britain is toch van: "I'm the only gay in the village"? Dat vind ik allemaal net iets te flauw.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
Eigenlijk niet. Tenzij je van Ricky Gervaisof Little Britain
houdt.
Echt waar? Ik vind dat een bijzonder lief woord. Waarom is dat zo erg?quote:Ik heb echt een pleurishekel aan het woord 'meisje'![]()
Dat lukt d'r vast.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ik hoop van harte dat Elizabeth hier een geestig antwoord op gaat formuleren.
Ik noem alleen wat er was te zien en waarvoor iedereen lijkt te kijken.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:07 schreef broer het volgende:
Waarom je me trouwens dingen aanraadt waar je zelf een kotssmiley bij plaatst is me een raadsel.
Ik noem mannen toch ook geen jongetjes?quote:Echt waar? Ik vind dat een bijzonder lief woord. Waarom is dat zo erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |