Omdat ik - God betere! - genuanceerder ben geworden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:11 schreef Lamon het volgende:
Waarom heb jij die "Mijn god, wat zijn mensen dom!" ondertitel, of iets wat daar op leek eigenlijk niet meer, broer?
En gaf ik toen hetzelfde antwoord?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
Heb ik ook al eens gevraagd, Lamon.
Ja, we zijn eigenlijk allemaal, diep in ons hart, knulletjes.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
Maar de meesten zijn 't wel.
Nee.quote:
Dat is heel grappig, want ik kan als ontzettend genuanceerd en objectief lezend persoon, echt concluderen, dat des te genuanceerder en objectiever ik alles in het leven probeer te bekijken, des te meer die ondertitel gewoon simpelweg compleet opgaat.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:12 schreef broer het volgende:
Omdat ik - God betere! - genuanceerder ben geworden.
Je realiseert je dat je nu jezelf en je seksegenoten met een hartje beloontquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:15 schreef broer het volgende:
Ja, we zijn eigenlijk allemaal, diep in ons hart, knulletjes.
Heb ik dan heel veel meningsverschillen gemist in het verleden dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik ben het voor de verandering roerend eens met Lamon
Je moet op eigen benen leren staan, Wickedangel.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
het zijn van die vaste waarden op FOK! en als die veranderen, voel je je een roepende in de woestijn
Ik sprak vandaag met iemand die ik niet tot de briljante geesten van deze wereld reken. En zij gaf ontzettend af op mensen die bij haar op een cursus zaten en 'domme' vragen stelde. Op een gegeven moment zei ze: "Ik had echt het gevoel dat mijn IQ onder het nulpunt daalde."quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:16 schreef Lamon het volgende:
Dat is heel grappig, want ik kan als ontzettend genuanceerd en objectief lezend persoon, echt concluderen, dat des te genuanceerder en objectiever ik alles in het leven probeer te bekijken, des te meer die ondertitel gewoon simpelweg compleet opgaat.
Ja. Wij zijn lief.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:19 schreef Wickedangel het volgende:
Je realiseert je dat je nu jezelf en je seksegenoten met een hartje beloont
Ha. Heb ik toch heel even je aandachtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:19 schreef Lamon het volgende:
Heb ik dan heel veel meningsverschillen gemist in het verleden dan?
Waaaaaaaaatquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:21 schreef broer het volgende:
Je moet op eigen benen leren staan, Wickedangel.
You know, I'm not always gonna be around to protect you.
Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik dom en slim nooit als IQ- of opleidingsgeneuzel bekijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:21 schreef broer het volgende:
Ik sprak vandaag met iemand die ik niet tot de briljante geesten van deze wereld reken. En zij gaf ontzettend af op mensen die bij haar op een cursus zaten en 'domme' vragen stelde. Op een gegeven moment zei ze: "Ik had echt het gevoel dat mijn IQ onder het nulpunt daalde."
Dat maakte 'dom' en 'slim' echt zó ontzettend relatief.
quote:
En ik ben het opnieuw roerend eens.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:25 schreef Lamon het volgende:
Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik dom en slim nooit als IQ- of opleidingsgeneuzel bekijk.
EQ klinkt zo soft, maar mocht dat concept ooit tot een echte en niet voorspelbare net-niet test leiden in de toekomst, is dat mijn persoonlijke leidraad voor de definitie.
Ja bedankt hè, ik zit er bovenopquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:27 schreef broer het volgende:
Het is leuk om je op de kast te jagen door het over zelfstandigheid te hebben. 'Meisje' klinkt ook veel onzelfstandiger dan 'vrouw'. Je dacht toch niet echt dat dat per ongeluk was?
We weten het allemaal, KopieerMachine, maar niemand durft het te zeggen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:32 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik weet het.
Nee, nee!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:28 schreef broer het volgende:
Bah, nee, Lamon. EQ gaat over gevoelens. En die laten zien, en zo.
Nergens om. Ik ben dronken. Dan doe ik rare dingen. Het spijt me. Duid het mij niet euvel.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:34 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |