abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191442
Ik weet niet of het iemand is opgevallen, maar vanavond bij de BB uitzending is Maurice opvallend veel aan het woord geweest.
Dit bevestigt voor mij dat de BB redactie wel degelijk deze site monitort, want hebben wij niet de afgelopen dagen de discussie gevoerd dat Maurice opvallend weinig in beeld kwam (citaat: Who the f... is Maurice?).

En dan nu vanavond een mooi geschoten plaatje van Maurice. En om het niet al te opvallend te maken, ook nog twee minuutjes Ruud er achteraan.

Trouwens, de zondagaflevering van BB zou een samenvatting van het weekend moeten zijn. Volgens mij lag Martin er donderdagavond al uit, maar in de eerste veertig minuten van het programma kwam zijn hoofd opvallend vaak voorbij!

Bah, bleh en getsie. Kap nah met dat geouwehoea Veronica!

Weather

pi_191443
Yep, die Maurice. Met z'n verhalen over de drie Mauriesjes in Australië!
En inderdaad bizar dat er vanavond aandacht aan hem besteed is. Erg veel heeft ie nog niet te melden gehad!
pi_191444
Ik zie Maurice nog wel met Sabine het kippenhok induiken (of met Karin) ook volgens Veronica de enige plek zonder camera
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_191445
Was mij inderdaad ook al opgevallen dat ze 'm meteen in de uitzending flink belichtte. Jongen die thuiswoont - uitgebreide ochtendrituelen - enz..
pi_191446
als dat nou waar is, waarom verzoeken we hier dan niet het vertrek van bepaalde mensen? He guyz als deze site bekeken wordt door V dan weten ze vast ook van onze meeting, zouden ze de bewoners inlichten om niet met ons in contact te treden????
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_191447
Aan de andere kant: er zijn 100 dagen, en lang niet elke dag zal even boeiend zijn. Dus af en toe is er best tijd om e/e/n persoon uit te lichten en iets meer over zijn/haar achtergronden te vertellen.
pi_191448
ja maar het viel wel lekker op dat ze dat dan net doen nadat er hier inderdaad veel over gesproken is (wie maurice is).
en ik vind ook stom dat ze veel oude beelden lieten zien vanavond, en dus ook nog met martin. zo en die tara is echt een zielepiet. zegt ze dat ze er eigenlijk wel uit had gewild bij de uitslag donderdagavond, maar nee hoor. laat ze martin gaan, en een dag later gaat ze zelf. sheesh.

Lukas
http://www.cama.nl/BigBro

http://surf.to/BigBro

pi_191449
quote:
op 09-26-1999 om 11:10 PM schreef Thalion het volgende:
Aan de andere kant: er zijn 100 dagen, en lang niet elke dag zal even boeiend zijn. Dus af en toe is er best tijd om e/e/n persoon uit te lichten en iets meer over zijn/haar achtergronden te vertellen.

O.K Maar moet dat nou op de dag dat we eigenlijk een overzicht van het weekeind zouden krijgen? Als ze nu al beginnen met dat geouwehoer dan worden de komende afleveringen danig interessant. NIET. Ik bedoel uit 2 dagen moet er toch voldoende materiaal te halen zijn?
O.K laatste bericht ga pitten moet 5.30
eruit

when you hate it you know you can feel but
when you love it you know it's not real
pi_191450
Maurice zweeg zo mystiek, maar toen hij eenmaal sprak bleek dat hij niets te zeggen had.......

Die verhalen over de drie Mauriesjes (soort Three Amigo's????) hebben echt het boeiniveau van min drie. Misschien heeft hij interessante dingen gezien of gedaan, maar het blijft een saaie gozer......

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_191451
Beetje late reactie, ben er ff uit geweest. Veronica op zondag is deel weeksamenvatting, deel weekendverslag.
10.000, now or never

pi_191452
Nou ik wil niet veel zeggen, maar in hun EIGEN TVGIDS staat dat het een samenvatting is van de gebeurtenissen in het weekend... en waar was dan bijvoorbeeld het nachtelijke gesprek tussen Sabine en Bart, met die vervelende Maurice er steeds bij, die veel mensen op deze site met luciferhoutjes tussen de ogen gevolgd hebben? He? Ik bedoel, zaterdagnacht is toch redelijk 'weekend'...

pi_191453
You're completely right!
Zaterdag nacht is weekend!
Maar misschien ziet V dat anders?
pi_191454
Als je op 't net de tv-gids van V. inkijkt, zie je bij Multiguide op zondag, dat het een week-compilatie is.

Blijft idioot, maar wat doe je er aan?

10.000, now or never

pi_191455
Weekverslag of niet. Die beelden hebben we nu al minimaal vierhonderd keer gezien. Het is wel bijzonder opvallend dat V. het vooral van de voice-over moet hebben om het spannend te maken.
Trouwens die Maurice heeft dan wel veel gereisd, maar veel mooie verhalen komen niet uit hem. Het blijft bij:"we zien hier geweest en zijn toen daarnaar toe gegaan". Kortom: Maurice is next!
Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')