Hij wijst naar het zuiden.quote:
neequote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:48 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
Of Iron Maiden - Fear of the Dark?
Ja!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:00 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Guus Meeuwis - het is een nacht, natuurlijk
quote:
Sorryquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:27 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
Had niemand me tussendoor ff kunnen waarschuwen?
UFO - Lights Out?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:30 schreef MASD het volgende:
[..]
Sorry![]()
deze is dan voor jouw!![]()
[afbeelding]
AC/DC - Night Prowler?quote:
Yesquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:40 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
AC/DC - Night Prowler?![]()
Of AC/DC - Flick of the Switch?
Thanks!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:44 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
Btw, je hebt wel een goede smaak voor iemand van 16![]()
omdat ie dezelfde smaak heeft als jou?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:44 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
Btw, je hebt wel een goede smaak voor iemand van 16![]()
Misschien omdat hij een heel breed scala aan rock/metal (H)(Er)kent, terwijl de meeste breezer dozen en 50cent josti's maar 2 zielige nep artiesten kennen. Wiens muziek overigens gemaakt wordt door een man achter een mengpaneel, terwijl fatsoenlijke artiesten dat doen met instrumenten, ervaring en improvisatie.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
omdat ie dezelfde smaak heeft als jou?
17, HAVO 5quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Jij bent volgens mij ook niet veel ouder, we doen allebij HAVO![]()
Tja, tussenwegen zijn er niet hequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:53 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
Misschien omdat hij een heel breed scala aan rock/metal (H)(Er)kent, terwijl de meeste breezer dozen en 50cent josti's maar 2 zielige nep artiesten kennen. Wiens muziek overigens gemaakt wordt door een man achter een mengpaneel, terwijl fatsoenlijke artiesten dat doen met instrumenten ervaring en improvisatie.
Zoals bijna alle populaire muziek kennen van de afgelopen 50 jaar op de extremen na (dus geen metal of hardcore ofzo)quote:
Ik dacht De Dijk - Mag het licht uit?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:40 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
AC/DC - Night Prowler?![]()
Of AC/DC - Flick of the Switch?
Half eens.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zoals bijna alle populaire muziek kennen van de afgelopen 50 jaar op de extremen na (dus geen metal of hardcore ofzo)
Hij is moeilijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:16 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[afbeelding]
Lastige![]()
Sorry voor de paint skills![]()
Nope, helaas, band komt uit texas. Het is de band met het langst dezelfde samenstelling.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Hij is moeilijk![]()
Het enigste dat ik ken met messen is "In Flames - Crawl Through Knives" dus daar ga ik op gokken
Voorlopig te luiquote:Waarom heb je trouwens nog geen FoBo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |