Met dank aan Missy_1974
Brian is goed in:
- uitvallen tegen Stefan
Deed Huub 200% erger tegen Nathanel.
- spugen naar Stefan
Deed Huub vorige week tegen Brain
- alle peuken in het zwembad gooien
Lekker belangrijk.
- k****rhoer tegen Nena zeggen
Haar eigenschuld, moet ze maar duidelijk tegen hem zijn.
Dit woord is 200% erger en vaker tegen medebewonders gezegt door meneer Huub.
- wijn over Nena gooien
Lekker belangrijk. Baco ging er bij Jaap over heen.
- beautycase van Ilona verstoppen
Hoort bij het spel (toen er nog die regel van eigen spullen verstoppen niet was)
. Geen goede dus
![]()
- uitlokken van Nena,door vermelden van wip waarover hdnkkk had beloofd te zwijgen
Iedereen behalve ik is Nena geil, iemand zonder kennis stelt ook geen goede vragen aan een man / vrouw tegenover hem / haar.
Kan ze verder niets aan doen. Maar Brain de schuld geven? Denk effe na wat jij zou doen in die situatie Z?
Kan je ook niet weten omdat je het niet mee maakt en wij alleen van de zij-lijn mee loeren.
- koffers van Huub in de bosjes gooien
Lekker belangrijk.
Huub spuigt en kotst op de moeder van Nathael remember? Zo laag persoon .. dat het geboren mag worden is mijn een vraag. Misschien heeft de drank wat trost gebracht
![]()
- hyena immiteren
1 keer? Dit heeft Huub bijna 4 afleveringen gedaan. En niet alleen Jaap maar ook de rest. Hij vind dit DE manier van winnen. Zegt mij genoeg. Huub fans zeker niet, die zijn blind net zo blind als alleen maar te vallen voor Nena haar kop.
- neuken zonder condoom
Weten we niet zeker
![]()
En dan nog als ze aan de pil is gaat dat ons niet aan. Maak jij je druk over je buurman / vrouw?
Vandaar:)
- heel veel en vaak liegen
Dat doen ze allemaal en hoort bij het idioot door John de molshoop bedachte psycho irriteer 'spel'
En nog veel meer natuurlijk, vul maar aan............
Gedaan met invullen.
Wat Brain goed doet is proberen voor Jaap op te komen. Altijd mensen te laten uit praten in de gesprekken, let er maar es voor de gein op als er weer een meeting is dan luisterd hij wel en laat iedereen (zelfs Huub die er altijd door heen kwaakt) uit praten.
En zo zijn er nog wel meer dingen. Huub kan wel tv maken en ik heb echt in een deuk gelegen om hem. Alleen HIJ is dan net zo oneerlijk tegen Lieke als anderen.
Zeggen dat je geen hoeren neukt? kom zeg dat hebben we toch kunnen zien?
Niet dat het uit maakt, waarom zou het uitmaken. In de gevangennis zouden ze er om springen.
DGK is een gevangennis en ik weet niet hoeveel drank de mol op had toen ie dit bedacht..
voor 1 ding is het wel erg goed, dat het leerzaam is om te zien hoe mensen met elkaars emoties omgaan. dat is erg leerzaam ipv alleen maar drama TV. Dus ja in dat opzicht prima. Alleen zou ik daar nooit 10.000 voor betalen, das alles.
Verder is de stream veel duidelijker dan wat er op TV komt.
Brain is ook geen lievertje, maar zet ik dat tegenover Huubs daden en gedag? dan wint brain hier qua netheid in hoeverre je dat van dat hele circus daar kan zeggen haha
Hoe dan ook het blijft spannend alleen jammer dat de TV uitzendingen zo achterlopen.