quote:Op maandag 19 maart 2007 15:51 schreef kissa het volgende:
Braaaain is er erg goed in het zichzelf slaan. En hard ook, op zijn gezicht ...
http://rs32tl.rapidshare.(...)2904/para.brodda.asf
![]()
Knap .van hem dat hij ondanks al zijn pilletjes nog raak slaatquote:Op maandag 19 maart 2007 15:51 schreef kissa het volgende:
Braaaain is er erg goed in het zichzelf slaan. En hard ook, op zijn gezicht ...
http://rs32tl.rapidshare.(...)2904/para.brodda.asf
![]()
Hij is en blijft Geniaal!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:56 schreef smellyfinger het volgende:
Brian en de para vlieg:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3106779998661474921
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
- Een HBO opleiding succesvol afronden. Hoe je het ook draait of keert het kost toch de nodige inspanning om een dergelijke opleiding te voltooien.
- Fitnessen en lichaam in vorm houden.
- Sletjes in korte tijd in bed lullen.
Volgens mij is dat geen zelfbeheersing, maar durft hij gewoon echt niks te doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:59 schreef Hathor het volgende:
Hij is in ieder geval wel goed in toneelspelen, en daarnaast heeft ie ook nog eens een behoorlijke zelfcontrole. Als dat niet zo zou zijn, had ie Huub allang gewurgd, of domweg in elkaar getrapt, want Huub solliciteert daar momenteel bijna dagelijks naar. Je proeft gewoon dat Brian het spel inmiddels ook goed begrijpt, en daarom ontwijkt ie steeds elke confrontatie, net zoals vanavond weer te zien was, niet alleen Huub was vervelend, maar ook Eric was aan het provoceren. Ondanks dat het een chaotisch warhoofd is, en een potentiele psychopaat waar het vrouwen betreft, lijkt ie zijn schild jegens Huub en eric aardig onder controle te hebben, en op termijn levert hem dat ongetwijfelt weer belangrijke sympathie op van de kijkers.
Brian doet het ook nooit goed ..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:27 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen zelfbeheersing, maar durft hij gewoon echt niks te doen.
Joh, doe je oordopjes uit, zet je oren eens open, ga eens langs Hans Anders en schaf een lekker kijkertje voor je neus aan. Zodat je straks niet op je neus hoeft te kijken omdat je nu zulk slecht zicht hebt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:36 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
Brian doet het ook nooit goed ..
..........
Ik zou zeggen kijk de serie helemaal of niet.
jij bent echt zielig kom met punten voordat je reageert !quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:10 schreef Lieve het volgende:
[..]
Joh, doe je oordopjes uit, zet je oren eens open, ga eens langs Hans Anders en schaf een lekker kijkertje voor je neus aan. Zodat je straks niet op je neus hoeft te kijken omdat je nu zulk slecht zicht hebt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:56 schreef smellyfinger het volgende:
Brian en de para vlieg:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3106779998661474921
kunnen we misschien een lijst maken met brian haters ?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:33 schreef sushiwausi het volgende:
[..]
geweldig die had ik nog niet gezien in deze uitvoering !
![]()
dank dank hijs super !!![]()
Welke danquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:42 schreef lurf_doctor het volgende:
Het bevestigen van de vooroordelen die er t.o.v. Antilianen bestaan![]()
Ik zie het wel, ik ben al bijna fanquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:36 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
Constant onterecht (behalve met nena) zitten jullie hem op welke manier dan ook zwart te maken .
Huub is de vieze,vuile,achterbakse,leugenaar en niet brian .
Echt belachelijk dat niemand dat op deze forums ziet .
Goede post en ook nog eens in de goede taalquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:36 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
Constant onterecht (behalve met nena) zitten jullie hem op welke manier dan ook zwart te maken .
Huub is de vieze,vuile,achterbakse,leugenaar en niet brian .
Echt belachelijk dat niemand dat op deze forums ziet .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |