En verzamelen..........quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:49 schreef HellRaver het volgende:
SOA's verspreiden.....
Én hij heeft een uitgebreid repertoire opgebouwd in de kooi.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:51 schreef DaanDobber het volgende:
Hebben jullie Brian wel eens gitaar kan spelen? Ik vind dat hij dit heel goed kan, het is heel ritmisch en klinkt als intelligente muziek. Ik denk dat Brian wel een kans maakt in de muziek wereld, ook vanwege zijn goede sympathieke houding en zijn mooie lichaam![]()
19 jarige meisjes trauma's op laten lopenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
Levenslange trauma's oplopen van 19-jarige meisjes.
Je spreekt ware woorden en het slaat gelijk dood..quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:59 schreef Copycat het volgende:
Koffie maken.
Voor dood op bed liggen............quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:16 schreef kissa het volgende:
Braaain kan meesterlijk hoog hysterisch lachen en hij presteert het om uren achter elkaar te konijnen zonder klaar te komen.
dit is een grapje he?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:51 schreef DaanDobber het volgende:
Hebben jullie Brian wel eens gitaar kan spelen? Ik vind dat hij dit heel goed kan, het is heel ritmisch en klinkt als intelligente muziek. Ik denk dat Brian wel een kans maakt in de muziek wereld, ook vanwege zijn goede sympathieke houding en zijn mooie lichaam![]()
Zo iemand gun je toch een carriere in de politiekquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:41 schreef DaanDobber het volgende:
Hij maakt hele goede gedichten en heeft ook altijd goede argumenten in een discussie.
Als Jules Deelder de nachtburgemeester is van Rotterdam, dan is Brian Kubatz die van de wallen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:38 schreef yellowfirst het volgende:
of een leven als de dichter des volks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |