Nee. Of misschien wel. Ja. Maar toch nee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:39 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wat is dit voor gezeik??? Of je bent vroegie, of je bent het niet! "Verlate vroegiechecks" bestaan nietJij bent dus overduidelijk geen vroegie
Als je geen mod bent werkt het fantastischquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:15 schreef chansadres het volgende:
Ik wil even benadrukken hoe tof Lynx666 is!![]()
Ik trek al mn "Ik hou van je lynx666"'en inquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als je geen mod bent werkt het fantastisch
Jou verwen ik ook nooit meerquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik trek al mn "Ik hou van je lynx666"'en in,
,
!!!
?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jou verwen ik ook nooit meer
(hihi dit heb ik héél snel gequote met de blauwe quickquote)
whehehe je quickquote werkt iig wel in silver nuquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jou verwen ik ook nooit meer
(hihi dit heb ik héél snel gequote met de blauwe quickquote)
Ik bedoelde "wtftellmemore!quote:
Ik heb een (betere!!einz) quickquote script gemaakt met meer features dan whoops...quote:
Erectie: initializedquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb een (betere!!einz) quickquote script gemaakt met meer features dan whoops...
[afbeelding]
met 2 blauwe knopjes
[afbeelding] om te kunnen quickquoten.
[afbeelding] om snel een post met tags te kopieren.
Daaronder bij dus alle features die in het normale aparte fok!reply scherm ook zitten, incl alle smileys.
Wat ik nog wil inbouwen is een eigen default PI instellen, en custom smileys toevoegen die klikbaar zijn. Ofzo,
quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb een (betere!!einz) quickquote script gemaakt met meer features dan whoops...
[afbeelding]
met 2 blauwe knopjes
Daaronder bij dus alle features die in het normale aparte fok!reply scherm ook zitten, incl alle smileys.
Wat ik nog wil inbouwen is een eigen default PI instellen, en custom smileys toevoegen die klikbaar zijn. Ofzo,
Jason Statham uit de film Crank 14.gifquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:21 schreef Zhenar het volgende:
Wie is eigenlijk die knakker uit je icon, Dada?
Hij werkt perfect hierquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[img=578,null]http://www.triplesix.nl/storage/qr2.jpg[/img]
met 2 blauwe knopjes
Je moet eerst in het vak klikken! Hij werkt perfect nuquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Hij werkt perfect hier!
Dacht ik, hmmm...
Ik wil ook die opmaakknopjes bij de quick-replyquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
met 2 blauwe knopjes
http://www.youtube.com/watch?v=tLUeSf86v1Equote:Op donderdag 15 maart 2007 21:57 schreef rena het volgende:
Sven, heb jij t filmpje nog dat bij je avatar hoort?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=tLUeSf86v1E
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:31 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Deze is nog hilarischer:
http://www.youtube.com/watch?v=ki32wfWqMXc
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:33 schreef Zhenar het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yHLr5AYl5f4!!!
![]()
Dat dacht ik ook!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:41 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als ik zulke compilatie filmpjes zie moet ik altijd denken aan de uber nerd die dat gemaakt heeftEerst 7 seizoenen Saved by the Bell doorspitten, daar alle homo gerelateerde commentaren/beelden uitvissen en die in een verhaaltje verwerken voor een trailer! Het materiaal is geweldig maar oh oh oh wat moet daar een zielig persoon zonder leven achter zitten
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!!!![]()
Vooral omdat Saved by the Bell volgens mij nog niet op dvd uit is en al die stukjes dus van oude videobanden moeten komen!!!!
![]()
![]()
![]()
!!!!
Zie je die knakker al allemaal videobanden heen en weer spoelen om precies de goede stukjes te vinden en die dan op een of andere manier op zijn computer downloaden?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:43 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
![]()
Dat maakt het inderdaad nog "
"er
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zie je die knakker al allemaal videobanden heen en weer spoelen om precies de goede stukjes te vinden en die dan op een of andere manier op zijn computer downloaden?Dat móet weken hebben gekost!
![]()
![]()
Ik heb nog nooit een hele aflevering van Sex and the City gezien...maakt zo'n parodie gelijk minder grappigquote:
Ik kijk dus weer geen Sopranosquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:50 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een hele aflevering van Sex and the City gezien...maakt zo'n parodie gelijk minder grappig
Dan zie ik liever deze:
http://www.youtube.com/watch?v=DFYN8loUboA
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:52 schreef Giechel_Ho het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HVU_YoUt4TE![]()
Ik wil nu iets zeggen maar weet alleen de Engelse tekstquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:55 schreef PeRi het volgende:
Jij gebruikt toedels?
Ik wist dat je dat zou zeggenquote:
Ach, ik doe vast wel meer dingen waar jij van walgtquote:
En je zegt het dan niet in t Engels omdatquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik wil nu iets zeggen maar weet alleen de Engelse tekst![]()
Ik ben zeker van mijn mannelijkheid....
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
En je zegt het dan niet in t Engels omdat?
Duh, jeweettoch...quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
En je zegt het dan niet in t Engels omdat?
Alleen ik ken je echtquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:03 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
![]()
Jij kent mijn achtergrond helemaal niet
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:52 schreef Giechel_Ho het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HVU_YoUt4TE![]()
Die baby die ana het rennen isquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:53 schreef Zhenar het volgende:
WTF is dit?! Is het een parodie? Is het serieus bedoeld???![]()
Lees vooral over mijn post heenquote:
lekker naar de campingquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik zit alweer 20 minuten op mn werk.
Vroegie dus!
En maar een half dagje vandaag, lekker weekeindje weg
nee joh, ben Dizer nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Eindelijk klaar met werken, je gaat nu naar huis?
kan geen youtube kijken op 't werk...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:17 schreef Dizer het volgende:
Babette: http://www.youtube.com/watch?v=RS5KvBdP_NQ
Je schrijft dit bericht uit het hiernamaals?quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je schrijft dit bericht uit het hiernamaals?
Ik lees nooit terugquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lees vooral over mijn post heen.
quote:
waar je trouwens weinig aan zou hebben met een kapot en dood lichaam natuurlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ja precies!![]()
De omschrijving klopt volledig!Behalve dan dat er geen "charmant, woest aantrekkelijk en tepelkietelend sexy" bij staat.
Oh ja? Wat dacht je van een open kist crematie?! Dan wil het oog ook wat hoor!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:59 schreef Re het volgende:
[..]
waar je trouwens weinig aan zou hebben met een kapot en dood lichaam natuurlijk
niet als dat oog nou net die kogel heeft gevangen hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja? Wat dacht je van een open kist crematie?! Dan wil het oog ook wat hoor!![]()
Wel, dan doen ze daar een stoer, sexy ooglapje opquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:16 schreef Re het volgende:
[..]
niet als dat oog nou net die kogel heeft gevangen hoor
ow jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel, dan doen ze daar een stoer, sexy ooglapje op![]()
Of eenquote:
In dit geval gaan er nog wel wat meer dagen overheen hoor; de recherche moet nog sectie op het lichaam verrichten immers... of gingen ze nou sexy op het lichaam verrichten???quote:
Wat flauwquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In dit geval gaan er nog wel wat meer dagen overheen hoor; de recherche moet nog sectie op het lichaam verrichten immers... of gingen ze nou sexy op het lichaam verrichten???![]()
Jaquote:
zolang de recherche er maar niet overheen gaat hequote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In dit geval gaan er nog wel wat meer dagen overheen hoor; de recherche moet nog sectie op het lichaam verrichten immers... of gingen ze nou sexy op het lichaam verrichten???![]()
They violated my dead body!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:44 schreef Re het volgende:
[..]
zolang de recherche er maar niet overheen gaat he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:33 schreef Zhenar het volgende:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Begin maar met mij.
Wie weet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]Zit je weer in een fatalistische fase?
![]()
been there, done that...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:51 schreef Zhenar het volgende:
Dit is eigenlijk net als "Het Regent Zonnestralen"!Iedereen denkt dat ik dood ben, ik kan een nieuw leven beginnen!
![]()
I knew it!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
been there, done that...
niet doorvertellen hoor, maar voorheen ging ik door het leven als Lady Di
nah ... deze heeft pas zijn plekje opgegeven, dat is veel realistischerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
I knew it!![]()
Ik denk dat ik hierna als John Lennon door het leven zal gaanOf Elvis Presley
![]()
dat kan toch niet, die zijn al geweestquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:09 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk dat ik hierna als John Lennon door het leven zal gaanOf Elvis Presley
![]()
OMG, dat ís realistischer!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:14 schreef Re het volgende:
[..]
nah ... deze heeft pas zijn plekje opgegeven, dat is veel realistischer
[afbeelding]
Dat was dan ook de strekking van mijn paradoxale grapquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat kan toch niet, die zijn al geweest
Ssst! Da's mijn alter ego!quote:
Kutprogrammaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Excell. Zolang je wel back-ups maakt
.
Dat was fonetischquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:54 schreef Zhenar het volgende:Mensen die Excel met meer dan één L schrijven
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:54 schreef Zhenar het volgende:Mensen die Excel met meer dan één L schrijven
![]()
Het ís met 1 Lquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mensen die Excell met één L schrijven
quote:
Doe netals ik:quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kutprogramma
Ineens hele tabellen die spontaan veranderen
Weet ik ook wel, tuthola. Opeens is mevrouw Bliss een Excelllllll goeroequote:
Laat ze! Hopelijk volgt er een rel!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensen! Bedaart!
Het was meer: 'Excelllllgrrrrrrrrquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Alleen als je Excel uitspreekt met je tong uit je bek:
"Excelllllllllllllll"![]()
Oh gut.. meneer wil aandachtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensen! Bedaart!
I wish.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, tuthola. Opeens is mevrouw Bliss een Excelllllll goeroe.
* Tha_Erik maar weer terugkruipt naar een hoekje en daar alleen rustig gaat zitten zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Laat ze! Hopelijk volgt er een rel!Waarbij niemand de oorzaak meer weet maar wel hopen modder naar elkaar wordt gegooid.
Liefde en affectie.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh gut.. meneer wil aandacht.
Wat moet je?.
Ik ben het welquote:
Zo is-ie braaf. *aai*quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik maar weer terugkruipt naar een hoekje en daar alleen rustig gaat zitten zijn.
Dus... als ik het goed begrijp moet jij telkens zo lang overwerken om je eigen screw-ups te herstellen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe netals ik:
Wat gebeurt er Mijn Excell file...
GODVERDOMME KUTMONGOLEN
Kutzooi
WAT? Geen backup? GODVER!
!
Nou jah.. wordt weer overwerken...
Heey.. het is 1 uur in de nacht, laat ik maar stoppen met werken![]()
Neequote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus... als ik het goed begrijp moet jij telkens zo lang overwerken om je eigen screw-ups te herstellen?![]()
Sounds like a plan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:59 schreef MissBliss het volgende:
Even roken maar.
Ja hoor, geef de schuld maar aan de rest.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee.
Alleen die ene keer.
Normaal moet ik overwerken omdat de rest zo fucking langzaam is.
Wat een pretentieuze bitch!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, tuthola. Opeens is mevrouw Bliss een Excelllllll goeroe.
Misschien komt dat doordat ze voortdurend met elkaar aan het knuffelen zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee.
Alleen die ene keer.
Normaal moet ik overwerken omdat de rest zo fucking langzaam is.
Zeg dat wel. Ze denkt ook altijd alleen maar aan haarzelfquote:
Er wordt nooit geknuffeld zonder dat ik er bij benquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien komt dat doordat ze voortdurend met elkaar aan het knuffelen zijn![]()
I knowquote:
Jaquote:
die van mij was politieagent nu doet tie verzekeringenquote:
Ach, 't heeft allebei iets met boeven te makenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:37 schreef Re het volgende:
[..]
die van mij was politieagent nu doet tie verzekeringen
ja dat welquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, 't heeft allebei iets met boeven te maken![]()
Nee; nog niets volgens mij.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:41 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat wel
maar al meer info over the mysterious dead guy?
boven de markt dan hequote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee; nog niets volgens mij.
Maar het klinkt als een potentiële Baantjer aflevering:
Baantjer en de Moord op de Markt![]()
Jaquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja!
Ik ben heel de dag bezig op basis van een document dat ik gisteren krijg, ik vraag er net iets over; wordt het totaal veranderd en zijn al mn dingen dus voor niks geweest
Wie zegt dat de moord niet op de markt is gepleegd en dat het lichaam daarna naar boven is gesleept?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:47 schreef Re het volgende:
[..]
boven de markt dan he(of moord in de cuyp
)
Maak dan ook backups, doosquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja!
Ik ben heel de dag bezig op basis van een document dat ik gisteren krijg, ik vraag er net iets over; wordt het totaal veranderd en zijn al mn dingen dus voor niks geweest
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:22 schreef Zhenar het volgende:
Ik had mijn vader het linkje naar dat nieuwsbericht van die moord gemaild. Mailt hij terug:
"Aangezien je mij nog kunt e-mailen, was jij dat gelukkig niet.
Althans, niet het slachtoffer..."![]()
Het gaat niet om backupsquote:
oeh, spannendquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wie zegt dat de moord niet op de markt is gepleegd en dat het lichaam daarna naar boven is gesleept?![]()
![]()
!
Sorry!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het gaat niet om backups
Het gaat erom dat ik nu alles opnieuw moet doen op basis van andere informatie en dus alles wat ik vandaag gedaan heb voor niks was
Lezen lul!
Dat weet ik nog niet...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:54 schreef Re het volgende:
[..]
oeh, spannend, op een volle markt of misschien bij de opbouw s'ochtends?
is de TT toch nog ergens goed voor...
Nou ja, ik moet wel een scriptie schrijven in die bepaalde tijd en ik liep al achter op schema, dus een hele weggegooide dag zat ik nou niet echt op te wachtenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sorry!![]()
Maarrehm...
Wat maakt het eigenlijk uit? Je zit daar toch gewoon gedurende een voorafbepaalde tijd? Je hoeft deze dag toch niet in te halen nu? Look on the bright side!![]()
Pak je vergrootglas er maar weer bij.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet...![]()
Maar ik denk dat ik weet hoe ik mijn avond ga besteden... Detective spelen!![]()
inspecteur Zhen and the search for the market mystery murdererquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet...![]()
Maar ik denk dat ik weet hoe ik mijn avond ga besteden... Detective spelen!![]()
De daadkrachtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet wel een scriptie schrijven in die bepaalde tijd en ik liep al achter op schema, dus een hele weggegooide dag zat ik nou niet echt op te wachten
Ik maak het in het weekend wel
Nu naar huis, ik ben het zat
Hij kan beter even een biertje in een cafe op de wallen drinken 14.gifquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pak je vergrootglas er maar weer bij.
Hij heeft zijn momentenquote:
Die ligt toch nog op mijn nachtkastje van toen Sven kwam, eh... logeren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pak je vergrootglas er maar weer bij.
arme Svenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die ligt toch nog op mijn nachtkastje van toen Sven kwam, eh... logeren.![]()
dat is een conclusie die geheel voor jouw verantwoording is...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:12 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Zonder vergrootglas had Gezondaar Sven nooit kunnen bevredigen.
Er zit wel veel engs tussenquote:
de wereld is niet alleen maar gevuld met mooi vleesch hoorquote:
Wat heb je nu weer voor niets gedaan?!quote:
Niks, ik keek naar die foto natuurlijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer voor niets gedaan?!![]()
![]()
Dát was niet de bedoelingquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niks, ik keek naar die foto natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:17 schreef Re het volgende:
die vent op de 3 na achterste rij links achter dan
nou ik dacht, laat ik wat shock therapy doen,quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]!!!!!!! Gatverdamme, waarom wijs je ons daarop?!
![]()
Nu voel ik me helemaal post-mortemquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:19 schreef Re het volgende:
[..]
nou ik dacht, laat ik wat shock therapy doen,
Sorryquote:
Voor excuses is het nu te laat!quote:
NOU BEST JOH DAN NIET!!1!1!quote:
Voor CAPS & kotssmileys is het nooit te laatquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
NOU BEST JOH DAN NIET!!1!1!:R
r:r;:R:R
!
Ja, het was alweer veel te lang geledenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Voor CAPS & kotssmileys is het nooit te laat![]()
Ja, je had bijna je edge verlorenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het was alweer veel te lang geleden![]()
Tja, ik loop nu stage he? Dat verandert je hele leven...quote:
De meeste mensen zouden dan juist méér gaan kotsen!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja, ik loop nu stage he? Dat verandert je hele leven...
Ik heb geen tijd meer om te kotsen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De meeste mensen zouden dan juist méér gaan kotsen!![]()
Alleen vanwege een paar ondeugende woordjesquote:
jah vast een amerikaanse moeder die op d'r 17de zwanger is geraakt van een locale trailertrash redneck die verontwaardigd een report heeft gemaakt van dit vulgaire liberale filmpjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen vanwege een paar ondeugende woordjes![]()
Die is ook tof jaquote:
Briljant!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
Harry Enfield - Son's Boyfriend Voor Tha_Erik en Zhenar![]()
Harry Enfield - Kevin & Perry - Manchester Hun films waren een teleurstelling maar de oude sketches waren geweldig
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:20 schreef Svensational het volgende:
Mmpmmmmmpmppfmpfmpmpp fppmmmfmp pmfppfppfpfm pmmmpp fmpppfmmfmfp ppmmppfmp mfmmpppmfmpm fmpmpp fmmppmmffpmmfmpmppppp mpmmpp pmfmmmmmmfmpfmmfmpmpp fmpmffpmmmpm :ppf!!!!!!!!!!!
Kenny vertaalapparaat op internet ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:20 schreef Svensational het volgende:
Mmpmmmmmpmppfmpfmpmpp fppmmmfmp pmfppfppfpfm pmmmpp fmpppfmmfmfp ppmmppfmp mfmmpppmfmpm fmpmpp fmmppmmffpmmfmpmppppp mpmmpp pmfmmmmmmfmpfmmfmpmpp fmpmffpmmmpm :ppf!!!!!!!!!!!
Het is een fase.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:23 schreef Svensational het volgende:
Zhenar, wat ben je een YouTubeslet geworden!
jaaa die zijn hilarischquote:
Te laatquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is een fase.![]()
En alweer bijna voorbij hoor![]()
Maar wel nostalgie want bericht #1quote:
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:32 schreef Svensational het volgende:
Mffpmp mmpmppppp fmmfmpmffmpppmpmppppm mppmffmfmmppppppmfmffpmmpmp fpmmpppffpmfmffmppmpfmpm ppfpfm [fmm]mmmfmpmmp[/fmm]mmpmmmmmpmppfmpfmpmpp.
Haal die piemel eens uit je mondquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:20 schreef Svensational het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Goeiemorgen!
quote:
quote:
Simpele zielenquote:
Isquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Wanneer verander je je avatar nou eens Zhennetje?
Nee, dat was een hoogstaande postquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Simpele zielen!
Ik vind deze ava juist leukquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:13 schreef Zhenar het volgende:
Ik verander mijn ava zodra iemand mijn awards erin monteert![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Simpele zielen!
quote:
Misschien moet ik 'em dan maar houdenquote:
t'is weekend hoor dan ga je toch niet naar je werk kijkenquote:
Binnenkomen met een ontopic postquote:
Probeer je nu tof te zijn door een quote van Zhenar te gebruikenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Binnenkomen met een ontopic post! Ik heb je nooit meer gewild dan nu, babette
!
Maar je kunt haar niet krijgenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
!
Het onbereikbare is juist datgene wat voor die bobbel in mijn broek zorgtquote:
Hoezo een quote van Zhenarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:24 schreef Zhensational het volgende:
[..]
Probeer je nu tof te zijn door een quote van Zhenar te gebruiken?
Je moet je telefoon ook niet in je broekzak laten zitten. Is slecht voor je zakiequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het onbereikbare is juist datgene wat voor die bobbel in mijn broek zorgt!
Wat denk jequote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:27 schreef rena het volgende:
[..]
Je moet je telefoon ook niet in je broekzak laten zitten. Is slecht voor je zakie![]()
Dude, kloot opquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:27 schreef Zhensational het volgende:
[..]
Wat denk je? Zhenar heeft dat ooit als eerste gezegd. Hij is degene die hier een pijpbeurt van babette verdient, niet jij
![]()
![]()
kun je in SC offtopic gaan dan?!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:23 schreef Svensational het volgende:
!
Al die hoi-roepers gaan offtopic!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
kun je in SC offtopic gaan dan?!
Hallo-roepers ook?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Al die hoi-roepers gaan offtopic!
tuurlijk wel, 't zijn m'n eigen collega's & cliënten... moet maandag toch mee kunnen praten!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:22 schreef Re het volgende:
t'is weekend hoor dan ga je toch niet naar je werk kijken
ja da's wel 'n beetje waar jaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:30 schreef Svensational het volgende:
Al die hoi-roepers gaan offtopic!
15 april.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:32 schreef Svensational het volgende:
Wanneer is de volgende grootschalige meet eigenlijk?
Haaiquote:
Ja?quote:
quote:
quote:
Sorry, maar ik kan het niet hebben als iemand zo aan het kutten is.quote:
renaquote:
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:54 schreef Zhensational het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan het niet hebben als iemand zo aan het kutten is.
Weinig te vinden daar danquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Zullen we 6 augustus allemaal naar Meppel gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |