Nee. Of misschien wel. Ja. Maar toch nee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:39 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wat is dit voor gezeik??? Of je bent vroegie, of je bent het niet! "Verlate vroegiechecks" bestaan nietJij bent dus overduidelijk geen vroegie
Als je geen mod bent werkt het fantastischquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:15 schreef chansadres het volgende:
Ik wil even benadrukken hoe tof Lynx666 is!![]()
Ik trek al mn "Ik hou van je lynx666"'en inquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als je geen mod bent werkt het fantastisch
Jou verwen ik ook nooit meerquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik trek al mn "Ik hou van je lynx666"'en in,
,
!!!
?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jou verwen ik ook nooit meer
(hihi dit heb ik héél snel gequote met de blauwe quickquote)
whehehe je quickquote werkt iig wel in silver nuquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jou verwen ik ook nooit meer
(hihi dit heb ik héél snel gequote met de blauwe quickquote)
Ik bedoelde "wtftellmemore!quote:
Ik heb een (betere!!einz) quickquote script gemaakt met meer features dan whoops...quote:
Erectie: initializedquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb een (betere!!einz) quickquote script gemaakt met meer features dan whoops...
[afbeelding]
met 2 blauwe knopjes
[afbeelding] om te kunnen quickquoten.
[afbeelding] om snel een post met tags te kopieren.
Daaronder bij dus alle features die in het normale aparte fok!reply scherm ook zitten, incl alle smileys.
Wat ik nog wil inbouwen is een eigen default PI instellen, en custom smileys toevoegen die klikbaar zijn. Ofzo,
quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb een (betere!!einz) quickquote script gemaakt met meer features dan whoops...
[afbeelding]
met 2 blauwe knopjes
[afbeelding] om te kunnen quickquoten.
[afbeelding] om snel een post met tags te kopieren.
Daaronder bij dus alle features die in het normale aparte fok!reply scherm ook zitten, incl alle smileys.
Wat ik nog wil inbouwen is een eigen default PI instellen, en custom smileys toevoegen die klikbaar zijn. Ofzo,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |