Lijkt me ook, maar duurde best lang, normaal zijn ze er als de kippen bijquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik denk dat S3+4 een regiefoutje was .......
quote:
quote:
Ja, dat viel me ook op. Wellicht zag iemand de caps ..... hahahahaquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar duurde best lang, normaal zijn ze er als de kippen bij
Heb je hem weer onder controle?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:33 schreef Elounda het volgende:
Ik niet zeg, kom op.
Ja, gaat weer goed nu.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:36 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heb je hem weer onder controle?![]()
Vreemd idd, normaal maken ze nooit dit soort "fouten", opzet lijkt me ook niet logischquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:36 schreef FSR het volgende:
Is wel apart allemaal..
Eerst zij S3 en S4 dicht dan dit.... Hmmm makes me wonder.....
Foutjes zijn ze veel sneller bij, ik denk dat het een teas is...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemd idd, normaal maken ze nooit dit soort "fouten", opzet lijkt me ook niet logisch
Tuurlijk.. Gewoon een lekker makertje.. Ga vanaaf zeker kijken thuis..quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:39 schreef FSR het volgende:
[..]
Foutjes zijn ze veel sneller bij, ik denk dat het een teas is...
Boeven zijn hetquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:40 schreef Twarres het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Gewoon een lekker makertje.. Ga vanaaf zeker kijken thuis..
Eg nie! Die heeft gewoon van de redactie per bewoner veel info gehad om dat in haar verhaaltje te verwerken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:38 schreef FdW het volgende:
Juf Annet heeft heel slim vooraf de streams goed bestudeerd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |