Hé, ik was één topic eerder dan jij.quote:
Ik maakte er één aan omdat ik al een half uur zat te wachten!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hé, ik was één topic eerder dan jij.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik maakte er één aan omdat ik al een half uur zat te wachten!![]()
Er zijn ook nog mensen die niet werken namelijk.
De behandeling door de Registratiecommissie is openbaar, net als gewone rechtzaken. Tot die tijd is het rapport alleen voor intern gebruik.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:09 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz.
UIO... Gaan jullie dat rapport ook op het net plaatsen, of is dit alleen voor jullie interne gebruik?
Okee, ik dacht in eerste instantie of het een beetje een grapje was.. blijkt dus echt een serieus iets te zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De behandeling door de Registratiecommissie is openbaar, net als gewone rechtzaken. Tot die tijd is het rapport alleen voor intern gebruik.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik maakte er één aan omdat ik al een half uur zat te wachten!![]()
Ik had ambtenarendingen te doen.quote:Er zijn ook nog mensen die niet werken namelijk.
Goed bezig!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Chocomel voor collega's halen en zo.
Het is bekant lente mên.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Chocomel voor collega's halen en zo.
IJskoude Chocomel mên!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is bekant lente mên.
Yep. Fruit ligt hier op bureau.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:40 schreef Armageddon het volgende:
Doe je ook nog steeds fruithapjes maken?
Homo.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:07 schreef Ripley het volgende:
Fruit! daar heb ik ook wel trek in ja!
Frambozenwatermeloen
pappels
peren
Lychees
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |