abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191412
Ze heeft wel heel wat soorten kleren meegenomen. Dat leek de rok van ma Doorzon wel!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_191413
Jaaaaaaaaaa, dat was het ::::::
de jurk van Ma Doorzon. Ik kon er niet opkomen, thanks!!
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_191414
LOL!
  zondag 26 september 1999 @ 22:47:00 #4
242 Pinball
Electric Monk
pi_191415
Ik sluit me helemaal aan bij mr Natural,
ik vroeg me nl ook af waar ik die rok van kende.

Nou weet ik het , hij hoort bij die MUTS

ijs&ijskoude nick trouwens, mrNatural

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_191416
he guyz, dat ze de rok van ma Flodder heeft is niet zo gek he? dat huis ligt er verdorie achter man! Zie je wel dat ze het huis uit mogen??? ze is gewoon die rok gaan halen daar!
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_191417
Nee niet Ma Flodders rok, het was Ma Doorzon. De Flodderjurk werd laatst door Karin gedragen.
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_191418
oh...dan heb ik de verkeerde rok in me hoofd, jeetje zou Gerrit de Jager ook al bij BB zitten?
pi_191419
Bianca is gewoon creatief met jute....
en met het bietsen van sigaretten...
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  maandag 27 september 1999 @ 00:01:00 #9
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_191420
bianca moet der tattoo een laten dotteren
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  maandag 27 september 1999 @ 00:08:00 #10
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_191421
Quote van official bb-site:
Bianca staat op en gaat naar de dagboekkamer. Ze wil immers haar vader wilt nog even feliciteren met zijn verjaardag en gaat in de dagboekkamer om toestemming vragen. Big Brother is de beroerdste niet en geeft toestemming. “ Nou pap”, zegt Bianca, “ik zit hier al twaalf dagen en heb het naar mijn zin. Gefeliciteerd met je zesenvijftigste verjaardag en de groeten aan mama. Tot over drie maanden.”

JAAA TRUT, DENK JE DAT JE HET NOG 3 MAANDEN GAAT VOLHOUDEN!????

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  maandag 27 september 1999 @ 00:10:00 #11
242 Pinball
Electric Monk
pi_191422
Waarschijnlijk DENKT ze dat idd niet..
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_191423
Die slet kan de garderobe in van studio's aalsmeer, want daar werkt ze. Zie post Bianca is een Fake.

Daar heeft ze die Flodder jurk ook vandaan getrokken

pi_191424
Bianca heeft een rating van 4 vandaag.
Ik snap niet hoe dat kan...ik had haar toch echt een 1 gegeven.....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_191425
denken jullie dat bianca sowieso wel denkt?
  dinsdag 28 september 1999 @ 15:03:00 #15
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_191426
Lieve schatten, even een anatomieles van ome Verbal: Bianca mag dan een blotebillengezicht hebben,maar tot de lichaamsdelen die zij verhult met haar -naar ik aanneem geruite rok- behoort niet haar 'face'. Daarom stel ik voor het topic te wijzigen in 'The many asses of Bianca'
tismaareensuggestie
V
Ja inderdaad, V. ja.
pi_191427
Ze is volgens mij meer iemand die 's weekends op een 'flower-power' achtige wijze door het leven gaat...

dat is trouwens niet rot bedoelt hoor, dat is slechts een observatie.

onder het mom van blijven waarnemen.

May the force be with you

pi_191428
Die Bianca heeft toch vlak voor dat zij het BB-huis binnen ging een tongpiercing genomen.
Nu heb ik wel eens gehoord dat een piercing door de tong "helps with fellatio" (oa in Pulp Fiction).
Ik heb nog geen fellatio mogen waarnemen in het BB-huis en als Bianca lesbisch is, waarom dan die piercing?
Of helpt die ook bij cunnilingus?
Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

pi_191429
quote:
op 09-27-1999 om 12:08 AM schreef JayTaph het volgende:
Quote van official bb-site:
Bianca staat op en gaat naar de dagboekkamer. Ze wil immers haar vader wilt nog even feliciteren met zijn verjaardag en gaat in de dagboekkamer om toestemming vragen. Big Brother is de beroerdste niet en geeft toestemming. “ Nou pap”, zegt Bianca, “ik zit hier al twaalf dagen en heb het naar mijn zin. Gefeliciteerd met je zesenvijftigste verjaardag en de groeten aan mama. Tot over drie maanden.”

JAAA TRUT, DENK JE DAT JE HET NOG 3 MAANDEN GAAT VOLHOUDEN!????

Ik weet het zeker, met d'r sociale achtergrond is ze zeker de anderen de baas.
Vind 't trouwens een vervelende trut

pi_191430
ze heeft wel een grote tattoo, wat heeft ze te verbergen????

weet iemand trouwens of er nog een vervanger komt voor tara? officiel mocht dat, las ik in de Metro

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')