Oh dom van me, ik zocht mn username telkens maar nu is t gelukt. Heb mezelf nu @ prio's @ shopping gezet maar wens is nog niet vervuld, maar goed misschien duurt dat nog evenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:14 schreef Leonos het volgende:
Bij Vaardigheden en prioriteiten (ofzo) moet je je skill zetten op shopping.
En zoek je zelf bij community search gebruiken en dan je naam intoetsen.
Ik heb geen baan, dus ik moet van onze bandinkomsten leven. Kom op met die 2 miljoenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:41 schreef Sautor het volgende:
Zullen we eens een keer in videoclip maken? we hebben toch geld zat
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb geen baan, dus ik moet van onze bandinkomsten leven. Kom op met die 2 miljoen
Doe je goedquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:01 schreef komrad het volgende:
blackrebel had 60 singles besteld, in de eerste week gewoon uitverkocht
Kan je misschien de Fok! clubs in de OP zetten zodat ik daar langs kan gaan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:21 schreef Sautor het volgende:
Heb ze beter gezien inderdaadWij hebben net iets meer dan 75k verkocht, dus zo heel slecht is 60 niet hoor...
Maar videoclip maar eens doen? We moeten de 8ste een volle powerboost hebben namelijk
Mij best.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:21 schreef Sautor het volgende:
Heb ze beter gezien inderdaadWij hebben net iets meer dan 75k verkocht, dus zo heel slecht is 60 niet hoor...
Maar videoclip maar eens doen? We moeten de 8ste een volle powerboost hebben namelijk
Kan de OP niet meer editten, moet de volgende maar ff doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan je misschien de Fok! clubs in de OP zetten zodat ik daar langs kan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |