Geluk hebben dat jij wordt gekozen (en dat niemand een 4* foto heeft gemaakt)quote:Op woensdag 4 april 2007 17:28 schreef DeHovenier het volgende:
Is dat zo? Zal wel, ik ga nooit naar een concert
[..]
3 sterren
Hoe krijg ik die gepublished?
En er is opeens 500k weg uit onze bandkas?
Waar slaat dit nu weer op nou? Waar kan je dat in hemelsgodsnaam voor nodig hebben? Betere teksten schrijven ofzo, of dat je een event in het latijn kan schreeuwenquote:Classical Languages
The knowledge of the classical languages such as Latin, Classical Greek and Ancient Sanskrit.
quote:Tweak to Halloween
There won't be an automatic celebration of Halloween on Monday. If you want to get the mood boost you normally get you'll have to log on during Halloween and scare your friends manually by using your Monster Masks as an interaction.
is het gratis nou kom er maar mee, ben vip, vip is hipquote:Op donderdag 5 april 2007 15:31 schreef StupidByNature het volgende:
Is goe, als jij mij VIP maakt, krijg jij 2,5 miljoen of zo
mijn beste was wonderbaarlijke melodie en schitterende tekst... ik ben momenteel mijn puntjes aan het uitdelen aan muzikaal talent... maar m'n carriere staat eigenlijk een beetje links... ben meer bezig met m'n locales...quote:Op donderdag 5 april 2007 15:44 schreef Leonos het volgende:
Dit waren onze beste 2 songs en we zijn momenteel niet aan het schrijven.
Dus een volgende 4* single kan nog lang duren.
Dacht ik al. Ik heb de regel niet bedacht dat alleen VIP's geld aan elkaar mogen geven. Op zich zou ik anderen dan wat weggeven. Zolang er geen fatsoenlijke opties om veel te dure pimpshit dingen te kopen als statussymbool of zo, heb ik niks aan dat geld.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:37 schreef Leonos het volgende:
Nah, ga er niet weer echt geld aan uitgeven
Een goede recording (MINIMAAL wonderbaarlijk, liefst hoger) en een beetje kwaliteit (great of zo) song en zo'n 10% fame/pop geeft al 4*. De recording is het belangrijkste heb ik het idee.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:44 schreef Leonos het volgende:
Dit waren onze beste 2 songs en we zijn momenteel niet aan het schrijven.
Dus een volgende 4* single kan nog lang duren.
Ja, als ik nou een newbie zou willen helpen kan ik hem geen geld geven. Een boek geven kan dan weer wel, dus indirect geef je wel geld.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:00 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Dacht ik al. Ik heb de regel niet bedacht dat alleen VIP's geld aan elkaar mogen geven. Op zich zou ik anderen dan wat weggeven. Zolang er geen fatsoenlijke opties om veel te dure pimpshit dingen te kopen als statussymbool of zo, heb ik niks aan dat geld.
Ik heb ze discarded...quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:18 schreef DeHovenier het volgende:
Zeg Sautor, in de setlist van de show van overmorgen staan 4 discarded songs, haal die eens weg
quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:26 schreef Sautor het volgende:
Ja, maar een bandleader hoeft niet alles in zijn eentje te doenIk houd alleen de orde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |