Oh dom van me, ik zocht mn username telkens maar nu is t gelukt. Heb mezelf nu @ prio's @ shopping gezet maar wens is nog niet vervuld, maar goed misschien duurt dat nog evenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:14 schreef Leonos het volgende:
Bij Vaardigheden en prioriteiten (ofzo) moet je je skill zetten op shopping.
En zoek je zelf bij community search gebruiken en dan je naam intoetsen.
Ik heb geen baan, dus ik moet van onze bandinkomsten leven. Kom op met die 2 miljoenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:41 schreef Sautor het volgende:
Zullen we eens een keer in videoclip maken? we hebben toch geld zat
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb geen baan, dus ik moet van onze bandinkomsten leven. Kom op met die 2 miljoen
Doe je goedquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:01 schreef komrad het volgende:
blackrebel had 60 singles besteld, in de eerste week gewoon uitverkocht
Kan je misschien de Fok! clubs in de OP zetten zodat ik daar langs kan gaan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:21 schreef Sautor het volgende:
Heb ze beter gezien inderdaadWij hebben net iets meer dan 75k verkocht, dus zo heel slecht is 60 niet hoor...
Maar videoclip maar eens doen? We moeten de 8ste een volle powerboost hebben namelijk
Mij best.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:21 schreef Sautor het volgende:
Heb ze beter gezien inderdaadWij hebben net iets meer dan 75k verkocht, dus zo heel slecht is 60 niet hoor...
Maar videoclip maar eens doen? We moeten de 8ste een volle powerboost hebben namelijk
Kan de OP niet meer editten, moet de volgende maar ff doenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:29 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan je misschien de Fok! clubs in de OP zetten zodat ik daar langs kan gaan.
no probquote:
I know, als je ziet dat mensen miljoenen in een week verkopen *zucht* maar ik ben op weg, het enige wat me nog dwarszit is de fame en de musical talents, maar de basis is er...quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:12 schreef Leonos het volgende:
Slecht hoor.
ik ben ook blijquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:28 schreef BlackRebel het volgende:
en wij hebben weer eens een mondiale #1-hit
enne komrad: je verkocht met je eerste single al verrassend veel: in twee maanden: 30491... dat je zo snel zou stijgen dat je in je eerste week (!!!) al 60.000 verkoopt had echt niemand kunnen voorstellen.. maar ben blij!
overigens heeft het geen negatieve bijeffect voor je fame, die is er sowieso ook voor de landen waar je nu niets verkocht hebt
ik ben nu nog bezig met photography, handig om later video's op te kunnen nemen en natuurlijk om paparazzi te kunnen spelen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:50 schreef BlackRebel het volgende:
denk ik ook, komt altijd van pas... het nut van media manipulation heb ik nooit gesnapt, terwijl dat ook een van mijn eerste skills was...
ik ben vandaag maar eens met astrology begonnen, dus als over een tijd mensen hun horoscoop willen weten zijn ze welkom
Media Manipulation heeft iets te maken met de media (doh) Je zal wel iets meer fame krijgen als je die skill hebt en met de media praat, dan dat je zonder die skill praat. Ik wil binnenkort ook aan PR beginnen, maar dan moet ik eerst Retoric bestuderenquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:50 schreef BlackRebel het volgende:
denk ik ook, komt altijd van pas... het nut van media manipulation heb ik nooit gesnapt, terwijl dat ook een van mijn eerste skills was...
ik ben vandaag maar eens met astrology begonnen, dus als over een tijd mensen hun horoscoop willen weten zijn ze welkom
Is dat tijdverspilling ja? ohquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:32 schreef BlackRebel het volgende:
tja, met de media praten.... zelfs je priority op 'work' zetten is nog niet zo'n grote tijdverspilling...
quote:
http://cs.one09.net/grimmi/popomundo/quote:→ Advanced Fireworks
→ Basic Cat Walking
→ Basic Dancing
→ Basic Fashion
→ Basic Make Up
→ Basic Modelling
→ Basic Showmanship
→ Basic Special Effects
→ Breakdancing
→ Crowd Control
→ Erotic Dance
→ Fire Breathing
→ Lighting Wizardry
→ Moonwalking
→ Professional Comedy
→ Professional Poetry
→ Stage Illusionism
→ Stagediving
Vaag... Waarom hebben ze sex appeal veranderd? Die stond ook langer dan een jaar onder de categorie "stage skill".quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:10 schreef DeHovenier het volgende:
Klopt ja,
Basic Cat Walking
→ Basic Dancing
→ Basic Fashion
→ Basic Make Up
→ Basic Modelling
→ Basic Showmanship
zijn de belangrijkste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |