Wij zijn morgen in A'dam, PM de Sleut maar evenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:10 schreef Leonos het volgende:
Hmm, heb ff me past shows gekeken maar het staat er nergens meer in...
Volgens mij kreeg ik ook niet zoveel maar ik zie wel
Zijn er nog goede events voor veel sterren waar je bijna geen skills voor nodig hebt?
OJA
NOODOPROEP!!!
MORGEN SINGLE RECORDEN IN AMSTERDAM EN IK HEB EEN RECORD PRODUCER NODIG!
JIJ MAG DE TIJD BEPALEN ENZO!
Gezelligquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:12 schreef Leonos het volgende:
Dus we gaan weer samen touren?
Ik ga ook over zoiets weg.
Ja, dat crank up the volume was ik er vergeten in te zettenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:14 schreef BlackRebel het volgende:
wij vertrekken over een paar uur weer uit amsterdam, dus ik (nouja, eigenlijk Darlene) kan je niet helpen met recorden, maar er zijn denk ik al aanbiedingen genoeg zo te zien
jos, probeer crank up the volume te doen, dat geeft altijd wel wat sterren, alleen zover mogelijk naar het eind van de show, want als je een zekering opblaast is je show afgelopen...
tune instruments word over het algemeen niet echt leuk gevonden door het publiek, en terecht lijkt me... dat is namelijk vrij saai...
en ons nieuwe album is eindelijk af en komt woensdag uit:
[afbeelding]
De nummer 6 van MR speelt bij RoMax, wat is een goede ticketprice?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:18 schreef maniack28 het volgende:
tgv, wassut topic kwijt.. hoop dat mn locale niet bankrupt gaat voor de verkoop
Ik kijk altijd wat andere clubs doen en dat doe ik dan ookquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De nummer 6 van MR speelt bij RoMax, wat is een goede ticketprice?
Die van Empress Norton Biggenheimer is $10, en die staat 26e
2007-03-17 Sold RoMax @ MR and received 148 400 ¤ (after taxes).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De nummer 6 van MR speelt bij RoMax, wat is een goede ticketprice?
Die van Empress Norton Biggenheimer is $10, en die staat 26e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |