he Leonos, ergens deze maand ga ik weer een show boeen bij excelsior Live Helsinki. Pomp die ticketprijs volgende keer maar op naar 60 euro. 40 euro was veel te snel uitverkocht
![]()
Als je er 65 va wilt maken, kan dat ook nog denk ik.
Wow man, echt niet normaal hoe de zaken gaan. Per week verdienen we meer dan een miljoen!
Alleen gaat het qua shows wat minder. 6(!) songs in een week oud geworden. Ik heb er nu 5 van gedropt, en schrijf mijn hele arm lam. Het popofestival kan 2+2=5 in ieder geval vergeten. Meer dan een awesome show zal het niet worden (héél misschien great), aangezien we nog maar 10 songs spelen, waarvan er een in negatieve populariteit zit en een hele hoop nog populariteit moeten krijgen.
Trouwens, we hebben een show gefailed door een stomme fout met het tourbusschema en een show moeten spelen zonder stage equipment (die was maar goed). Toch doet dit allemaal maar weinig aan onze plaats op de ranglijst. Ik heb het idee dat record sales en fame veel belangrijker zijn dan show quality (al heeft de show wel indirect invloed opd e fame natuurlijk).