Geen idee, ik had mijn email adres niet ingevuld. Hehe wel tof!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Hoe laat kreeg je je orderbevestiging?
Ja doeii jullie weten nu wel hoe die doos+printer eruit ziet toch...quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:10 schreef Larissa het volgende:
En foto!!
Zodat dit volgende week niet meer werkt ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:19 schreef Vernidal het volgende:
Iemand de Telegraaf al gebeld.... die zijn meestal wel happig op dit soort nieuws!!
Zo helpen wij de Wehkamp weer met wat promotie.![]()
Het werkte nu toch al niet meer?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zodat dit volgende week niet meer werkt ?![]()
als het goed is werkt dit al sinds gisteravond niet meer hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zodat dit volgende week niet meer werkt ?![]()
Je moet online kijken. Op mijn factuur die ik goister kreeg stond ie ook niet. Online stond hij echter wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:39 schreef MaxMark het volgende:
Ik had om 16:54 de orderbevestiging gekregen, was toen ook nog op voorraad. Nu zie ik staan dat ie uitverkocht is, en staat ook niet in het lijstje bij mijn rekeningoverzicht
Ja, bij mij ook...maar zoals je in mijn post hierboven ziet, er staat dat 'ie uitverkocht is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:41 schreef Bron het volgende:
[..]
Je moet online kijken. Op mijn factuur die ik goister kreeg stond ie ook niet. Online stond hij echter wel.
Pwned!!!quote:
Zo is dat. Hebben is hebben he? Graaien wat je graaien kunt, ook al heb je er geen flikker aan. Goedzo.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:56 schreef covie het volgende:
[..]
inderdaad, en ook al vind je het niet mooi wat gratis is
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:49 schreef Vernidal het volgende:
Wie heeft het klantennummer van de Wehkamp...... dan kan ik ook vragen of ze het komen instaleren.... het ziet er toch best wel ingewikkeld uit allemaal. Ik snap echt niet waar die inkt in moet.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |