abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:22:19 #201
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47382819
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:17 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit ook met mn shit, en wil ook vrolijk blijven. Das best lastig in de SC
Sorry schat, we hebben allemaal onze eigen shit, maar normaal ben ik heel vrolijk hoor
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_47382828
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:15 schreef Prospera het volgende:

[..]

Mijn moeder was geopereerd aan darmkanker, het was helemaal goed met haar zeiden ze.
Ze was helemaal doorgelicht en kon ze nog jaren mee. 2 dagen later was ze dood.
Ware het niet dat ze geen mri hadden gemaakt van haar rug en daar zaten dus uitzaaiingen.

Mijn vader had reuma, hij werd gerevalideerd in een verpleeghuis, waar ze een catheter inbrachten en die ze niet zo hygienisch hebben behandeld. 1 keer kreeg hij dus via de catheter een infectie aan de blaas, die niet verholpen en zo via de nieren een bloedvergiftiging.

Dat is verholpen door het ziekenhuis, moest hij daardoor revalideren in hetzelfde verpleeghuis en ik zag hem verward. Ik eiste 's middags een temp, die doen ze alleen 's ochtends en 's avonds.
Nou diezelfde nacht is hij ook overleden , 2de bloedvergiftiging met een septische shock
3 maanden na m'n moeder.
Ik ben er nog steeds boos over
Jemig das een hoop te verwerken en je boosheid is te begrijpen.
Maar ja wat moet je ... Ik heb mijjn vader (tis al weer 14 jaar geleden) verloren en moet zeggen dat ik daar verward over ben (niet boos) maar de info vanuit het ziekenhuis dramatisch slecht. Als je het nieuws krijgt dat hij nog 1 a 2 dagen heeft te leven is dat een harde klap. Hij is uiteindelijk na 3 maanden overleden.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_47382849
Maar, hoe walgelijk ook, zo'n gouden kooi, raakt bij mij soms oud zeer. Dat zo'n kut programma zulke emoties weet op te rakelen vind ik al zo schaamtevol
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:24:27 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47382871
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
Maar, hoe walgelijk ook, zo'n gouden kooi, raakt bij mij soms oud zeer. Dat zo'n kut programma zulke emoties weet op te rakelen vind ik al zo schaamtevol
Het komt gewoon vaak dichterbij dan je lief is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:24:36 #205
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47382875
quote:
Kan ik me voorstellen, maar als ik jouw was zou ik dan wat meer afstand nemen van het programma en vooral de streams
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_47382905
Ik zit in een vergelijkbare situatie als Syl, Was vreselijk overstuur. Mn vader gaat nog niet dood, maar het heeft me echt van slag gebracht. De oordelen vlogen hier over het forum. Ben er mee aan de slag hoe ik dat ga aanpakken
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:26:25 #207
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47382914
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Jemig das een hoop te verwerken en je boosheid is te begrijpen.
Maar ja wat moet je ... Ik heb mijjn vader (tis al weer 14 jaar geleden) verloren en moet zeggen dat ik daar verward over ben (niet boos) maar de info vanuit het ziekenhuis dramatisch slecht. Als je het nieuws krijgt dat hij nog 1 a 2 dagen heeft te leven is dat een harde klap. Hij is uiteindelijk na 3 maanden overleden.
Daarom begrijp ik ook zo goed, dat als een familielid of geliefde overlijdt je je zo kan voelen
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2007 @ 22:26:42 #208
135305 beequeen
Lost.
pi_47382924
quote:
Waarom sussie?
Dat is toch logisch, alles komt aan bod...dood ..overleven.....pesterijen....ga maar door.
Logisch dat er dingen getriggerd worden.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47382933
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Brian is een beetje boos op Sylvia vanwege de stemming, ah gossie die Brian toch.......
Het deed me direct hieraan denken:

[afbeelding]
Héhé
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_47382958
Wat me verbaasd is dat volwassen mensen zo met elkaar omgaan. Even Jaap als voorbeeld. Niet echt sociaal persoon maar ja ... Moet je zon jonge dan nog lopen zieken en sarren...
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_47382961
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:24 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, maar als ik jouw was zou ik dan wat meer afstand nemen van het programma en vooral de streams
Dat heb ik sinds dien ook gedaan. Forum als uitlaat klep voor mn luchtige kant en bijna geen streams meer gekeken. Toch is het ook goed om aangeraakt te worden omdat het me niet gaat om de personages maar om de herkenning en het oprakelen van oude dingen.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:28:55 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47382976
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom sussie?
Dat is toch logisch, alles komt aan bot...dood ..overleven.....pesterijen....ga maar door.
Soms zijn de reacties van medeusers zo bot dat het nog erger wordt dan alleen datgene waarmee je door de streams geconfronteerd wordt.
Zo makkelijk als bewoners beoordeeld en veroordeeld worden, zo makkelijk en hard zou jij dus ook veroordeeld kunnen worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2007 @ 22:29:04 #213
135305 beequeen
Lost.
pi_47382979
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit in een vergelijkbare situatie als Syl, Was vreselijk overstuur. Mn vader gaat nog niet dood, maar het heeft me echt van slag gebracht. De oordelen vlogen hier over het forum. Ben er mee aan de slag hoe ik dat ga aanpakken
Top dat je eraan wilt werken, je weet nooit wat er uit gaat komen met je vader.
― Mark Twain
pi_47383032
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Soms zijn de reacties van medeusers zo bot dat het nog erger wordt dan alleen datgene waarmee je door de streams geconfronteerd wordt.
Zo makkelijk als bewoners beoordeeld en veroordeeld worden, zo makkelijk en hard zou jij dus ook veroordeeld kunnen worden.
Ja , klopt exact !!! Snap ik ook. Ben zelf van het milde en het analyseren. Sta er naar te kijken , observeer en probeer niet meteen te oordelen. Waar ik wel over oordeel is mee te doen aan zo'n programma
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:31:32 #215
143001 Prospera
Verfrissend
pi_47383035
Hoe zit dat nou met je ogen föhnen , zijn ze zo lang dat het föhnen een uurtje duurt
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:31:45 #216
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47383042
Hallo ... ben een beetje moe van de streams dus kom hier even neuzen ....
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:31:50 #217
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47383044
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Dat heb ik sinds dien ook gedaan. Forum als uitlaat klep voor mn luchtige kant en bijna geen streams meer gekeken. Toch is het ook goed om aangeraakt te worden omdat het me niet gaat om de personages maar om de herkenning en het oprakelen van oude dingen.
Veel sterkte iig voor de moeilijke momenten, en toch goed dat je niet alles uit de weg gaat maar dan de confrontatie met jezelf aangaat

(Ben niet echt goed in dit soort gesprekken, maar hoop je toch op deze manier een hart onder de riem te kunnen steken)
pi_47383062
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:25 schreef kleinzusje het volgende:
Op een of andere manier heeft mij Sylvia echt aan het denken gezet over hoe en wat...En ze blijft maar zeggen dat zij in DGK moest zijn, dat voelt zegt ze...En ik maar me niet kunnen voorstellen waarom...
Mss is het toch voor ons....
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:32:16 #219
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47383064
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hallo ... ben een beetje moe van de streams dus kom hier even neuzen ....
Gezellig

Welkom in de SC
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2007 @ 22:32:47 #220
135305 beequeen
Lost.
pi_47383077
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar als je ergens een oplossing voor wilt vinden , zal je toch eerst bij jezelf te raden moeten gaan.
Ik weet dat maar al te goed.
― Mark Twain
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:33:20 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47383096
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja , klopt exact !!! Snap ik ook. Ben zelf van het milde en het analyseren. Sta er naar te kijken , observeer en probeer niet meteen te oordelen. Waar ik wel over oordeel is mee te doen aan zo'n programma
Ik begrijp precies wat je bedoelt, ik had afgelopen week ook ff een momentje dat ik hier helemaal uit mijn dak zat te vliegen door een enorm botte opmerking van iemand, ik heb toen nog wel gereageerd (had ik misschien niet moeten doen) en ben toen even een uurtje weggegaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47383110
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:26 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waarom sussie?
Dat is toch logisch, alles komt aan bod...dood ..overleven.....pesterijen....ga maar door.
Schaamtevol ? Omdat het een commercieel kut programma is van Talpa. Ik kots op ellende van anderen die uitgebuit wordt. Er toch naar kijk en het dan voelt als vals sentiment. Maar het is natuurlijk logisch dat menselijke dingen me raken. De kunst is om dat in mn eigen leven op te lossen en het van een afstand te volgen.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:34:14 #223
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_47383130
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik begrijp precies wat je bedoelt, ik had afgelopen week ook ff een momentje dat ik hier helemaal uit mijn dak zat te vliegen door een enorm botte opmerking van iemand, ik heb toen nog wel gereageerd (had ik misschien niet moeten doen) en ben toen even een uurtje weggegaan.
Gewoon ALTIJD negeren, hoe moeilijk ook, maar zulke users/opmerkingen kan je het beste doodzwijgen
  zaterdag 17 maart 2007 @ 22:34:44 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47383144
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je ergens een oplossing voor wilt vinden , zal je toch eerst bij jezelf te raden moeten gaan.
Ik weet dat maar al te goed.
Niet alle kortzichtige opmerkingen van andere users hebben iets te maken met "bij jezelf te rade gaan", soms worden er gewoon dingen gezegd die voor mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt regelrecht schofferend zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47383172
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 22:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet alle kortzichtige opmerkingen van andere users hebben iets te maken met "bij jezelf te rade gaan", soms worden er gewoon dingen gezegd die voor mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt regelrecht schofferend is.
Gewoon schofferend, ook voor mensen die iets dergelijks niet hebben meegemaakt. Empathie is soms ver te zoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')