quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tsja, dan moet ik maar eens met mn innerlijke sexkabouter in gesprek gaan
Ja ze zijn allebei overleden vorig jaar binnen 3 maandenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zag tussen de cossen je overlijdens verhaal voorbij komen![]()
Wat heeft dat met Anette te maken ? Het hoofd van de kabouter schedel ? of de achterkant ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Heb je wel opgelet toen Annet er was??
Ik denk dat dat de reden was dat mijn probleempje met Chello toen maar een week duurde: mijn ex is IT-er en die lulde dus iedere eerste-lijns figuur van Chello gelukkig in 3 zinnen onder zijn helldesk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:54 schreef kleinzusje het volgende:
We moeten ( of ik moet) een compu nerd als partner hebben, anders gaat het echt bergafwaards hier
Echt vreselijk meisquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja ze zijn allebei overleden vorig jaar binnen 3 maanden![]()
En heel onverwachts ook, foutje van de gezondheidszorg![]()
Mijn ex lulde mij onder zn hell desc, de rest vertel ik liever nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de reden was dat mijn probleempje met Chello toen maar een week duurde: mijn ex is IT-er en die lulde dus iedere eerste-lijns figuur van Chello gelukkig in 3 zinnen onder zijn helldesk.
Darn, das wel heel kort op elkaarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja ze zijn allebei overleden vorig jaar binnen 3 maanden![]()
En heel onverwachts ook, foutje van de gezondheidszorg![]()
Nee hoor ...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:10 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit hier heel alleen kerst feest te vieren
Nee lief, geeft niks. Ik vroeg het aan Prospera, das mijn foutquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:12 schreef Soury het volgende:
Oh sorry ik lees nu pas naar boven. Mijn bericht is niet zo gepast![]()
Mijn moeder was geopereerd aan darmkanker, het was helemaal goed met haar zeiden ze.quote:
Ehm... ik heb net de laatste... kerstverlichting echt opgeruimdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:10 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit hier heel alleen kerst feest te vieren
Lekker op tijd toch, je kunt het ook laten hangen, het is zo weer kerst.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... ik heb net de laatste... kerstverlichting echt opgeruimd![]()
Damn wat een verhaalquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mijn moeder was geopereerd aan darmkanker, het was helemaal goed met haar zeiden ze.
Ze was helemaal doorgelicht en kon ze nog jaren mee. 2 dagen later was ze dood.
Ware het niet dat ze geen mri hadden gemaakt van haar rug en daar zaten dus uitzaaiingen.
Mijn vader had reuma, hij werd gerevalideerd in een verpleeghuis, waar ze een catheter inbrachten en die ze niet zo hygienisch hebben behandeld. 1 keer kreeg hij dus via de catheter een infectie aan de blaas, die niet verholpen en zo via de nieren een bloedvergiftiging.
Dat is verholpen door het ziekenhuis, moest hij daardoor revalideren in hetzelfde verpleeghuis en ik zag hem verward. Ik eiste 's middags een temp, die doen ze alleen 's ochtends en 's avonds.
Nou diezelfde nacht is hij ook overleden , 2de bloedvergiftiging met een septische shock![]()
3 maanden na m'n moeder.
Ik ben er nog steeds boos over![]()
Je lichtgevende raamkabouter ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... ik heb net de laatste... kerstverlichting echt opgeruimd![]()
Kloptquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
SC dus alles behalve DGK toch?
Nou het waren van die leuke stervormige lampjes van Ikea die heel gezellig op de vensterbank lagen te liggen (en idd eigenlijk al nooit meer aan waren), maar m'n hulp had ze vd week na het schoonmaken van de vensterbank niet weer (voor de zoveelste maal na kerst) teruggelegd...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker op tijd toch, je kunt het ook laten hangen, het is zo weer kerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |