Zelfde vraag hier........................ wil het echt graag weten. En ook hoe je over moet stappen, zonder internet een dag te verliezenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:48 schreef Prospera het volgende:
Iemand een suggestie voor de ideale provider dan?
Oeh ik heb ook chello...... gaan we vertellen of zal ik gewoon de linkjes naar de scheldpartijen op mijn weblog plaatsen?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:41 schreef kleinzusje het volgende:
Dan zal ik jullie mn chello horror verhaal besparen
Ideale provider?? Is dat net zoiets als ideale partner??quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:48 schreef Prospera het volgende:
Iemand een suggestie voor de ideale provider dan?
Schat, ik heb altijd gehoord: Of nooit een probleem, of altijd. Helaas zit ik in de laatste groepquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh ik heb ook chello...... gaan we vertellen of zal ik gewoon de linkjes naar de scheldpartijen op mijn weblog plaatsen?![]()
Oh...............quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ideale provider?? Is dat net zoiets als ideale partner??![]()
Zo eentje die dag en nacht klaar voor je staatquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ideale provider?? Is dat net zoiets als ideale partner??![]()
Het ligt ook nooit aan hun hè....... altijd aan jouw PC, en als het daar niet aan ligt dan ligt het aan jezelfquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schat, ik heb altijd gehoord: Of nooit een probleem, of altijd. Helaas zit ik in de laatste groep
En als dat een vrouw is, wat danquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:54 schreef kleinzusje het volgende:
We moeten ( of ik moet) een compu nerd als partner hebben, anders gaat het echt bergafwaards hier
En ze spreken in een taal die ik niet versta ( beetje zuidelijk)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ligt ook nooit aan hun hè....... altijd aan jouw PC, en als het daar niet aan ligt dan ligt het aan jezelf![]()
Tsja, dan moet ik maar eens met mn innerlijke sexkabouter in gesprek gaanquote:
Mwah, als ik eerlijk moet zijn: als het loopt dan loopt het hier uitstekend, in het begin (2000) was het regelmatig een drama, tegenwoodig valt dat enorm mee (en nou maar hopen dat ik niet afgestraft word voor deze opmerkingquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:52 schreef Prospera het volgende:
Geen Chello dus
Geen Hetnet, mits je een full zakelijk account hebt ivm de streams.
Planet is een duurdere versie van Hetnet.
Das kortquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als ik eerlijk moet zijn: als het loopt dan loopt het hier uitstekend, in het begin (2000) was het regelmatig een drama, tegenwoodig valt dat enorm mee (en nou maar hopen dat ik niet afgestraft wordt voor deze opmerking)
Toen ik echter een verse PC kocht (mei 2005) was het 1 groot drama, en dat lag echt niet aan hun.. hielden ze een week lang vol![]()
Toen mijn vader in 2003 verhuisde, heeft Hetnet 5 maanden lopen klooien voordat ze de goede knop hadden gevonden om hem online te zettenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als ik eerlijk moet zijn: als het loopt dan loopt het hier uitstekend, in het begin (2000) was het regelmatig een drama, tegenwoodig valt dat enorm mee (en nou maar hopen dat ik niet afgestraft wordt voor deze opmerking)
Toen ik echter een verse PC kocht (mei 2005) was het 1 groot drama, en dat lag echt niet aan hun.. hielden ze een week lang vol![]()
Is ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tsja, dan moet ik maar eens met mn innerlijke sexkabouter in gesprek gaan
Maffia, dat is hetquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Toen mijn vader in 2003 verhuisde, heeft Hetnet 5 maanden lopen klooien voordat ze de goede knop hadden gevonden om hem online te zetten![]()
Zag tussen de cossen je overlijdens verhaal voorbij komenquote:
Mocht je behoefte aan leesvoer hebben:quote:
Jemig, ben net begonnen aan mn cursus bij Anettequote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mocht je behoefte aan leesvoer hebben:
20 mei 2005
23 mei 2005
25 mei 2005
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |