Ik kan ook wel een tijd zonder sigaretten (zolang ik maar niet in de kroeg kom) maar na een avondje stappen, zoals vorig weekend, merk ik toch dat ik nadat de sigaretten van het stappen op zijn nog zeker 1 pakje rook... das dan weer zwaktebod natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
[..]
Ach tja, tis wat je zelf wilIk geniet van mn sigaretje maar komt ook omdat ik veel thuis zit dus dan maakt het ook niet veel uit, en op mn werk pas ik me gewoon aan, dan kan ik het ook blokkeren (dat ik minder kan roken), dus ondervind ook geen directe hinder van het Anti Rookbeleid wat nu erg "in" is
Ik ben gewoon nog wakker.. kan toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Gertje toch, heb je een nachtelijk ADHD aanvalletje, of speelt er iets anders![]()
Dus je bent meer een uitgaans/gelegenheids rookster?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een tijd zonder sigaretten (zolang ik maar niet in de kroeg kom) maar na een avondje stappen, zoals vorig weekend, merk ik toch dat ik nadat de sigaretten van het stappen op zijn nog zeker 1 pakje rook... das dan weer zwaktebod natuurlijk.
Ik zit hier dus alweer sinds dinsdag niet te roken...... maar eigenlijk had ik maandag al geen sigaretten meer moeten halen.
Dat probeer ik mezelf wijs te maken ja...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dus je bent meer een uitgaans/gelegenheids rookster?
Mja, ik zoek geen excuus voor mijn "verslaving" en een rookverslaving is heel wat minder ernstig dan een alcoholverslaving m.i.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat probeer ik mezelf wijs te maken ja...
In werkelijkheid ben ik meer een verslaafde die gewoon een excuus zoekt om te kunnen roken...
Volgens mij blijf je, net als met een alcoholverslaving, tussen je oren heel lang verslaafd...
Great Minds Think Alikequote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is nou net die afkorting die ik nog niet ken![]()
Great Minds Think Alikequote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is nou net die afkorting die ik nog niet ken![]()
Haha, GMTA voor ons dus (we zeggen precies hetzelfde)quote:
Ik snap wel dat de verschillen nogal groot zijn, maar ik ben teveel een control-freak om er vrede mee te hebben dat er überhaupt een substantie is waarvan ik het gebruik niet onder controle kan houden...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, ik zoek geen excuus voor mijn "verslaving" en een rookverslaving is heel wat minder ernstig dan een alcoholverslaving m.i.Tuurlijk is roken ook slecht maar alcohol maakt je gemoedstoestand anders en dat doet roken niet (althans niet direct, je wordt er hoogstens wat ontspanner van) dus ik pluk de dag en mocht ik ooit longkanker krijgen (na tig jaar hopelijk) dan kunnen ze dat mss genezen en zo niet dan heb ik pech
En dat doe ik stevig in het weekend dus dat compenseert de boelquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:44 schreef Prospera het volgende:
Het ontspannende van roken is dat je even geen afkickverschijnselen hebt.
Verder stijgt je bloeddruk, verkrampen je vaten (dat is weer te verhelpen met een glas wijn) en doet roken je zenuwstelsel onder spanning staan.![]()
FOK! is ook een substantie, maar dan op psychisch niveauquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de verschillen nogal groot zijn, maar ik ben teveel een control-freak om er vrede mee te hebben dat er überhaupt een substantie is waarvan ik het gebruik niet onder controle kan houden...![]()
Ik lig er niet wakker van, snap dat het in jouw geval anders is natuurlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de verschillen nogal groot zijn, maar ik ben teveel een control-freak om er vrede mee te hebben dat er überhaupt een substantie is waarvan ik het gebruik niet onder controle kan houden...![]()
Tsss... net was het nog bier..... bier is geen wijn, weet jequote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat doe ik stevig in het weekend dus dat compenseert de boel
Zeker, zie de Documantaire over FOK! heel erg boeiend: FOK!Docu (45MB)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
FOK! is ook een substantie, maar dan op psychisch niveau![]()
Dat begint ook al verslavende vormen aan te nemen......quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
FOK! is ook een substantie, maar dan op psychisch niveau![]()
Wijn na bier geeft plezierquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss... net was het nog bier..... bier is geen wijn, weet je![]()
Ik ben zelf ook schuldigquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:46 schreef Leandra het volgende:
Ja daar zat ik op te wachten: ga jij ff de voordelen van roken opnoemen![]()
Idd, dus als ik morgen weer van mijn zoon op mijn donder krijg omdat ik sigaretten gekocht heb dan zeg ik gewoon "het is Prospera dr schuld, kijk maar in SC # 14"quote:
thanx Bongetje, mag ik er nog 1 voor de nacht, het is half 3 geweest dus ik moet ook naar bed.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker, zie de Documantaire over FOK! heel erg boeiend: FOK!Docu
Zeker de moeite waard om te kijken(is een directe download link)
Das een vroegertje voor jouw begrippenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
thanx Bongetje, mag ik er nog 1 voor de nacht, het is half 3 geweest dus ik moet ook naar bed.
Truste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |