Grote pot thee?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
Zo... we hebben vanavond Brownies gebakken, dus ik heb maar een pot Chinese afslank-thee gezet... dan kan die Brownie vast geen kwaad![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:37 schreef Leandra het volgende:
Mwah... voor "te lief" moet je wel heel erg in de slijmmodus zitten hoor
Hou het maar in t middenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
Oeh, je bent op zoek naar die dunne grens tussen "aantrekkelijk stoer maar toch gevoelig" en "te lief, dus een watje" ??![]()
Dan zit je warmquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:43 schreef Leandra het volgende:
Ja dat bedoelde ik..... die aantrekkelijke grens daartussen (in het midden)![]()
Ddweeks drink ik nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:46 schreef Leandra het volgende:
Damn, als jij van 1 biertje al trager van begrip wordt dan pleit dat niet echt voor je hè![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:50 schreef Leandra het volgende:
Oh, das idd meer dan 'een biertje', dat is 9 fluitjes, dan mag je idd wat trager van begrip zijn
Ik zou het wel trekken (2 avonden) maar dan ben ik wel erg verzuurd, en chagerijnig op maandag etcquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
Je drinkt maar 1 van de 2 weekend-avonden??
Uit principe of omdat je inmiddels zo oud bent dat je het gewoon niet meer trekt om 2 avonden achter elkaar te zuipen??![]()
Maar wél gelezenquote:
Ach ik zou dat kunnen "repareren" dmv een biertje of een wijntje maar dan voel ik me nog erg verrot, zeker de dag daarop dus ik doe mezelf die slijtage slag niet aanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:06 schreef Leandra het volgende:
<knip>
Ik kan me overigens voorstellen dat je er niet op zit te wachten om zondag zwaar verkaterd bij paps op visite te komen... dat trek ik bij mijn ouders ook niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |