abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47317842
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 16:33 schreef Nebu het volgende:
op 3fm hebben ze het over verslavingen. zo erg dat je leven ontregeld wordt. zijn hier misschien verslaafde mensen????
Ik ben verslaafd aan koffie, telt dat ook?
  Moderator donderdag 15 maart 2007 @ 22:30:07 #27
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47318062
AZ door! 't Is niet m'n club, maar: respect hoor!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator donderdag 15 maart 2007 @ 22:31:04 #28
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47318111
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 21:53 schreef kleinzusje het volgende:
Is die populariteitspol nou al geweest ??? Ben echt even de draad kwijt
Huh?

Ja, al geweest.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  FOK!Babe donderdag 15 maart 2007 @ 23:19:55 #29
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47320405
Ik ben door DGK vandaag mijn avondeten vergeten!
  † In Memoriam † donderdag 15 maart 2007 @ 23:20:33 #30
135305 beequeen
Lost.
pi_47320437
Wat een kutavond zeg.
Ik heb mijn geloof in DGK, als ik het al had, totaal verloren.
Al dat gesmoes en gefluister, soms ontgaat dat de regie en kunnen we meeluisteren, gaat mij echt te ver.
Ik hoop dat ik afscheid kan nemen van DGK, want hooked ben ik.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_47321539
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 22:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Huh?

Ja, al geweest.
Dank je, denk dat ik maar even hulp ga zoeken in het alternatieve circuit
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_47321583
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:

Wat een kutavond zeg.
Al dat gesmoes en gefluister, soms ontgaat dat de regie en kunnen we meeluisteren, gaat mij echt te ver.
Zat er net aan te denken om een streamkroeg te openen. Kunnen we gezellig samen in 1 ruimte kijken en typen met elkaar
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  FOK!Babe donderdag 15 maart 2007 @ 23:55:42 #33
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_47321613
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:54 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Zat er net aan te denken om een streamkroeg te openen. Kunnen we gezellig samen in 1 ruimte kijken en typen met elkaar

Ik kom er voor over
pi_47321662
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:

Wat een kutavond zeg.
Ik heb mezelf ook zo vaak nachtrust beloofd maar helaas... DGK wint het steeds weer.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 00:02:38 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47321793
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 23:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
24/7 open I presume?? Met slaapgelegenheid??
Ik doe de middagbardienst wel
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 00:52:04 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47323227

[ Bericht 93% gewijzigd door Leandra op 16-03-2007 01:07:41 (Nou dan niet... saaie boel hier) ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47336218
Ik vind de streams al een aantal dagen niet leuk.
Dat is niet erg, doe ik ook weer eens wat anders met mijn leven.

Eigenlijk vind ik niemand meer leuk, in het huis.
Al dat opgefokte gedoe.
Normaal gedrag is er niet meer bij.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 15:38:56 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47339316
Ik vind niet alleen de streams niet meer leuk, ik vind de COSsen ook ronduit waardeloos worden...

En dan las ik gisteren iets over dat er in de eerste maanden COSsen waren die na een paar dagen pas vol waren... en dat er nu meerdere per dag zijn. Het kwam over als zijnde een vooruitgang

Alleen toen kon je in de COSsen nog wel lezen wat er in het huis gebeurd was, nu weet je precies wat er met Pietje en Marie aan de hand is, maar wat er in het huis gebeurt krijg je vrijwel niets van mee..

De dromenpersoon van vanmorgen was weer een goed voorbeeld... als het goed is was er iemand maar ik heb in de COS geen foto's gezien of gelezen wat er door die dromenpersoon verteld werd, ik heb wel gelezen dat half Fok wel eens droomt dat ze vliegen en dat er een aantal users zijn die de meest ranzige dingen dromen en dat ondertussen half slaapwandelend nog uitvoeren ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_47339795
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 15:38 schreef Leandra het volgende:
Ik vind niet alleen de streams niet meer leuk, ik vind de COSsen ook ronduit waardeloos worden...

En dan las ik gisteren iets over dat er in de eerste maanden COSsen waren die na een paar dagen pas vol waren... en dat er nu meerdere per dag zijn. Het kwam over als zijnde een vooruitgang

Alleen toen kon je in de COSsen nog wel lezen wat er in het huis gebeurd was, nu weet je precies wat er met Pietje en Marie aan de hand is, maar wat er in het huis gebeurt krijg je vrijwel niets van mee..

De dromenpersoon van vanmorgen was weer een goed voorbeeld... als het goed is was er iemand maar ik heb in de COS geen foto's gezien of gelezen wat er door die dromenpersoon verteld werd, ik heb wel gelezen dat half Fok wel eens droomt dat ze vliegen en dat er een aantal users zijn die de meest ranzige dingen dromen en dat ondertussen half slaapwandelend nog uitvoeren ook.
daar heb je een punt enne ik meot bekenen, ik doe er zelf ook wel aan mee, maar dat komt omdat je inderdaad als de streams saai zijn al snel op zo'n offtopic onderwerp terechtkomt.

En ik vind het zelf ook vervelend als ik de cossen doorleest als er teveel offtopic geklets in voorkom. Maar ik denk ook dat het mens eigen is. Je gaat al snel mee op reakties van anderen. Of door iets wat gebeurt in de kooi geef je iets aan uit je eigen leven/wereld. IK lees ook meestal 's ochtends ff de streamverslagen op Vol door, want die worden er netjes bijgehouden.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 15:56:33 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47339949
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 15:52 schreef petraa het volgende:
[..]
daar heb je een punt enne ik meot bekenen, ik doe er zelf ook wel aan mee, maar dat komt omdat je inderdaad als de streams saai zijn al snel op zo'n offtopic onderwerp terechtkomt.

En ik vind het zelf ook vervelend als ik de cossen doorleest als er teveel offtopic geklets in voorkom. Maar ik denk ook dat het mens eigen is. Je gaat al snel mee op reakties van anderen. Of door iets wat gebeurt in de kooi geef je iets aan uit je eigen leven/wereld. IK lees ook meestal 's ochtends ff de streamverslagen op Vol door, want die worden er netjes bijgehouden.
Ik zal direct toegeven dat ik me er ook schuldig aan maak, maar het lijkt de laatste tijd over alle grenzen heen te gaan, en dat is een beetje jammer

Ik vind het echter belachelijk dat ik op VOL de streamverslagen moet gaan lezen omdat de COS hier geen COS meer is... dat is ook een grens en daar wil ik dus niet overheen
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † vrijdag 16 maart 2007 @ 16:23:36 #41
135305 beequeen
Lost.
pi_47340838
Petra en Leandra, jullie hebben helemaal gelijk, en ook ik laat me weleens meeslepen, dat is mens eigen denk ik.
Maar idd, af en toe is het van de dolle als je al die Cossen door moet spitten met soms oeverloos gelul.
Ik ga ook naar VOL en lees daar de SV.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 16 maart 2007 @ 16:27:49 #42
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47340962
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:

Petra en Leandra, jullie hebben helemaal gelijk, en ook ik laat me weleens meeslepen, dat is mens eigen denk ik.
Maar idd, af en toe is het van de dolle als je al die Cossen door moet spitten met soms oeverloos gelul.
Ik ga ook naar VOL en lees daar de SV.
Ben ik het mee eens.
En het gebeurd mij ook wel eens dat ik reuze off topic zit te kleppen hoor. (Zoals net met mijn verjaardag, spijt als haren op mijn hoofd want dan gaat het 100 posts over verjaardagen, doe ik dus ook nooooiiit meer). En ik lees ook de SV-s op Vol. Slaat eigenlijk nergens op.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 16:34:35 #43
58921 Day
You can fly!
pi_47341163
Dit is geen persoonlijk aanval hoor, maar ik snap niet dat men toegeeft dat ze zelf ook off topic posten in COS, zichzelf irriteren aan het nalezen van de COS-topics, omdat er zoveel off topic gezever in staat en daaarom maar de SV's bij VOL gaan lezen. Je kan het zelf toch voorkomen door niet off topic te posten?
Of begrijp ik dat nou verkeerd??

Er is hier gelegenheid genoeg om off topic met elkaar te kletsen. Als dat ook gewoon gebeurd, vervuilen de COS-topics minder (want 100% on topic lukt gewoon nooit) en kunnen ze weer dienen waarvoor ze in het leven geroepen zijn, nl. het nalezen wat wat er op de streams gebeurd is..
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  vrijdag 16 maart 2007 @ 16:45:11 #44
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47341500
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 16:34 schreef Day het volgende:
Dit is geen persoonlijk aanval hoor, maar ik snap niet dat men toegeeft dat ze zelf ook off topic posten in COS, zichzelf irriteren aan het nalezen van de COS-topics, omdat er zoveel off topic gezever in staat en daaarom maar de SV's bij VOL gaan lezen. Je kan het zelf toch voorkomen door niet off topic te posten?
Of begrijp ik dat nou verkeerd??

Er is hier gelegenheid genoeg om off topic met elkaar te kletsen. Als dat ook gewoon gebeurd, vervuilen de COS-topics minder (want 100% on topic lukt gewoon nooit) en kunnen ze weer dienen waarvoor ze in het leven geroepen zijn, nl. het nalezen wat wat er op de streams gebeurd is..
Ik ben het zeker met je eens, heb alleen 1 opmerking hierover.
Een COS is geen streamverslag, dat is al een groot verschil. Bij COS is veel meer interactie dan in een streamverslag.
Ik lees bij Vol de SV-s om snel op de hoogte te kunnen zijn. Als ik 's morgens zien dat er in 1 nacht behoorlijk wat COSSEN zijn aangemaakt, dan weet ik al heel snel dat het vol met shit staat en daar heb ik geen zin in. Bovendien hebben wij bijna geen streamers, al ga ik bij ons dan nog wel even door de updates en de streamverslagen die meestal door tuinfluiter worden geschreven.

Als je de COSSEN schoon wilt houden, dan kun je maar beter de quoteknop slopen, dan is dat over en weer geneuzel zo over. Als ik zelf eens off topic ga, kom ik er daarna niet meer op terug. Door de quote knop kom je van sommige opmerkingen gewoon niet meer af, want die blijven maar terugkomen.
Wat mij ook opvalt is dat sommige users elkaar continu in het vaarwater zitten en dat in een COS proberen te beslechten en dat is jammer, want daar is de COS inderdaad niet voor.
Niets menselijks is mij vreemd en ook ik ben niet roomser dan de Paus dus ik zal voor mezelf ook strakker zijn in de COSSEN.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 16:56:13 #45
58921 Day
You can fly!
pi_47341930
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 16:45 schreef Elounda het volgende:

[..]

Ik ben het zeker met je eens, heb alleen 1 opmerking hierover.
Een COS is geen streamverslag, dat is al een groot verschil. Bij COS is veel meer interactie dan in een streamverslag.
Ik lees bij Vol de SV-s om snel op de hoogte te kunnen zijn. Als ik 's morgens zien dat er in 1 nacht behoorlijk wat COSSEN zijn aangemaakt, dan weet ik al heel snel dat het vol met shit staat en daar heb ik geen zin in. Bovendien hebben wij bijna geen streamers, al ga ik bij ons dan nog wel even door de updates en de streamverslagen die meestal door tuinfluiter worden geschreven.

Als je de COSSEN schoon wilt houden, dan kun je maar beter de quoteknop slopen, dan is dat over en weer geneuzel zo over. Als ik zelf eens off topic ga, kom ik er daarna niet meer op terug. Door de quote knop kom je van sommige opmerkingen gewoon niet meer af, want die blijven maar terugkomen.
Wat mij ook opvalt is dat sommige users elkaar continu in het vaarwater zitten en dat in een COS proberen te beslechten en dat is jammer, want daar is de COS inderdaad niet voor.
Niets menselijks is mij vreemd en ook ik ben niet roomser dan de Paus dus ik zal voor mezelf ook strakker zijn in de COSSEN.
Inderdaad een goeie correctie, Elounda. COS is inderdaad niet alleen een streamverslag! Het gaat er inderdaad om interactie en discussies over de gebeurtenissen in DGK mag zeker en moedig ik zelfs aan.
Ik zal daar, als mod, alleen tegen optreden als de discussie te lang duurt of te ver afdwaalt (tot bvb. persoonlijke aanvallen).

Andere zaken, zoals verjaardagen, persoonlijke misère of gewoon slap ouwehoeren horen echter niet in de COS-topics, daar is de SC-reeks wel weer goed voor. En ik heb er totaal geen problemen mee dat persoonlijke zaken worden besproken. We zitten al een tijdje hier met elkaar opgescheept en dan is het menselijk dat er persoonlijke relaties en interesse in elkaar ontstaat. Maar niet iedereen is daarvan gediend, er zijn user die het aleen over DGK-gerelateerde zaken willen hebben. Om irritaties te voorkomen, zeg ik, scheid het dan en meld niet aan DGK-gerelateerde berichten in de SC-reeks.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  vrijdag 16 maart 2007 @ 17:03:39 #46
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47342201
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 16:56 schreef Day het volgende:

[..]

Inderdaad een goeie correctie, Elounda. COS is inderdaad niet alleen een streamverslag! Het gaat er inderdaad om interactie en discussies over de gebeurtenissen in DGK mag zeker en moedig ik zelfs aan.
Ik zal daar, als mod, alleen tegen optreden als de discussie te lang duurt of te ver afdwaalt (tot bvb. persoonlijke aanvallen).

Andere zaken, zoals verjaardagen, persoonlijke misère of gewoon slap ouwehoeren horen echter niet in de COS-topics, daar is de SC-reeks wel weer goed voor. En ik heb er totaal geen problemen mee dat persoonlijke zaken worden besproken. We zitten al een tijdje hier met elkaar opgescheept en dan is het menselijk dat er persoonlijke relaties en interesse in elkaar ontstaat. Maar niet iedereen is daarvan gediend, er zijn user die het aleen over DGK-gerelateerde zaken willen hebben. Om irritaties te voorkomen, zeg ik, scheid het dan en meld niet aan DGK-gerelateerde berichten in de SC-reeks.
Ja. Einde Bericht.
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 23:21:53 #47
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47355375
Lou Reed gaat Berlin integraal spelen, met 30 man begeleiding.
Bijlmer Bierhal, 20 juni. Morgen begint de voorverkoop.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 23:30:49 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47355658
Spammert
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 23:38:56 #49
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47355894
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
Spammert
Uh... ik ga daar geen geld mee verdiénen hoor... wèl 75 eurootjes op toeleggen.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 23:55:36 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47356401
Zo... we hebben vanavond Brownies gebakken, dus ik heb maar een pot Chinese afslank-thee gezet... dan kan die Brownie vast geen kwaad
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')