Het dorp van Wim Sonneveld is een heel mooi begrafenis /crematie-liedje.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:01 schreef Copycat het volgende:
Is Brian al gevonden, ergens hangend aan een touw?
Mornig y'all!

Dat zou idd geniaal zijn, maar ik moet het nog maar zien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:05 schreef the_undertaker het volgende:
Hahaha, even weer bijgelezen over vanancht... Huub en Jaap gaan misschien bonden om Brainless eruit te krijgenWat een topper zou dat zijn dat gezicht van Brainless als ie daar achter komt
![]()
![]()
![]()

En dan de Para Brodda remix erachteraan!quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:06 schreef Elounda het volgende:
Het dorp van Wim Sonneveld is een heel mooi begrafenis /crematie-liedje.
dit was ik niet, hier spreekt mijn andere ik

Geloof er helemaal niets vanquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:05 schreef the_undertaker het volgende:
Hahaha, even weer bijgelezen over vanancht... Huub en Jaap gaan misschien bonden om Brainless eruit te krijgenWat een topper zou dat zijn dat gezicht van Brainless als ie daar achter komt
![]()
![]()
![]()

Een te mooi einde voor een slecht mens.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan de Para Brodda remix erachteraan!
/evil twin signing out.

Kan beter niet te snel gevonden worden dan kunnen ze hem na een paar weken echt aanzien voor een dooie rat en hem over de schutting gooienquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:01 schreef Copycat het volgende:
Is Brian al gevonden, ergens hangend aan een touw?
Mornig y'all!

Lekker, Palma bashen..quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:17 schreef Clank het volgende:
Huub en Eric bestellen koffie en thee bij Palma. Ze kunnen het krijgen als ze aan tafel zitten. Ze springen uit bed, handdoek om en aan tafel.. "Palma waar blijft die koffie!!"![]()

quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:25 schreef Clank het volgende:
Huub en Eric willen een sigaretje roken in bed en ze proberen Palma zo ver te krijgen dat die het hen aan gaat geven. 'Oh Palma.. die niet ouder lijkt dat 32 met je roodgelokte haren en je prachtige benen!!'

Lijkt me wel lekker hoor, daar in Eemnes.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:24 schreef AnTjUh het volgende:
en weer ff palma bashen
eric kan niet bij de asbak en nu roepen ze palma

quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:25 schreef Clank het volgende:
Huub en Eric willen een sigaretje roken in bed en ze proberen Palma zo ver te krijgen dat die het hen aan gaat geven. 'Oh Palma.. die niet ouder lijkt dat 32 met je roodgelokte haren en je prachtige benen!!'

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |