Slaap ze.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
mis nu niet echt wat hoor...
weltrusten all
Tssk, gewoon naar je nest dan...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee maar ik wil naar bed maar ook niets missen. Dilemma dilemma...
probeer je ons te overtuigen, of jezelf...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:52 schreef tipsch het volgende:
Niveau van de posts hier in de COS is om te huilen, echt - ik ga slapen, welterusten
We zijn even gestopt met persoonlijke aanvallen. Wie weet heb je morgen meer geluk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:52 schreef tipsch het volgende:
Niveau van de posts hier in de COS is om te huilen, echt - ik ga slapen, welterusten
thnx! beter doe je t zelfde!quote:
Ja maar als ik dan morgenochtend lees dat net nadat ik naar bed ging dat de vlam in de pan sloeg en ik daar niet bij was wordt ik helemaal parra brotha of zoiets... als Brian zeg maar.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tssk, gewoon naar je nest dan...
Verslaafde!![]()
Die van jou zijn veel beterquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:52 schreef tipsch het volgende:
1 woord:quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja maar als ik dan morgenochtend lees dat net nadat ik naar bed ging dat de vlam in de pan sloeg en ik daar niet bij was wordt ik helemaal parra brotha of zoiets... als Brian zeg maar.
Dan juist welquote:
Gewoon sms-en man misschien krijgt hij wel 99%quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |