Ja maar als ik dan morgenochtend lees dat net nadat ik naar bed ging dat de vlam in de pan sloeg en ik daar niet bij was wordt ik helemaal parra brotha of zoiets... als Brian zeg maar.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tssk, gewoon naar je nest dan...
Verslaafde!![]()
Die van jou zijn veel beterquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:52 schreef tipsch het volgende:
Niveau van de posts hier in de COS is om te huilen, echt - ik ga slapen, welterusten
1 woord:quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja maar als ik dan morgenochtend lees dat net nadat ik naar bed ging dat de vlam in de pan sloeg en ik daar niet bij was wordt ik helemaal parra brotha of zoiets... als Brian zeg maar.
Dan juist welquote:
Gewoon sms-en man misschien krijgt hij wel 99%quote:
Maar hij verteld niets nieuws. Alles is al met regelmaat een keer gezegd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:00 schreef Casshern het volgende:
huub geeft te veel info weg aan jaap....niet slim!
Jammer dat Huub het onmiddelijk afkapt om over zichzelf te praten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:02 schreef Heathen het volgende:
Het seksleven van Jaap. DIt moet spannend worden
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gewoon sms-en man misschien krijgt hij wel 99%![]()
Ach ja, dat is ook Huub, ik geloof dat wij met zijn allen vinden dat hij heel vaak niet slim speelt, maar wie zijn wij?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:00 schreef Casshern het volgende:
huub geeft te veel info weg aan jaap....niet slim!
of juist nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:02 schreef Heathen het volgende:
Het seksleven van Jaap. DIt moet spannend worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |