Waar lees jij dat dan?!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is nu toch het geval. Waarschuwingen vervallen na 1 maand.
Leandraquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik naar Huub kijk![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben juist minder gaan kijken door Huub, ik vind DGK juist minder leuk door Huub.
Nee, ik zeg het verkeerd, want dan geef ik hem te veel eer. DGK is wat mij betreft minder leuk door de Huub-verering.
En wat je 1e argumentatie betreft, vlak Natasia niet uit. Die 2 zijn niet voor niks de liefjes van de redactie. Men klaagt over de priveleges van Natasia, maar Huub heeft die zeker weten ook.
De kivet kat?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:45 schreef Heathen het volgende:
[..]
Wat is daar dan vreemd aan? Ik verkracht thuis meestal de kat, maar daar doen de buren ook niet moeilijk over.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Echte mannen drinken anaal-klier sap van de kivet kat !![]()
Welke katten werden ook alweer gebruikt om koffiebonen door hun darmstelsel van een "aroma" te voorzien?? Dat schijnt de duurste/lekkerste koffie ter wereld te zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echte mannen drinken anaal-klier sap van de kivet kat !![]()
Gaat nogal moeilijk als ik bij ze in de achtertuin sta met mijn broek gezakt tot aan mijn knieën.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:47 schreef DainBramage het volgende:
[..]
En als ze wel klagen dan doe je toch gewoon de gordijnen dicht![]()
smsjesquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ze zijn erg blij met jullie smsjes![]()
Als ze huub er ooit uitgooien zal ik jullie er graag aan herinneren![]()
ligt dat niet aan het niveau van de vraag? ik weet ook niets van de tekenfilms die mijn neefjes (van 4 en 6 jaar) kijken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:47 schreef Day het volgende:
Nu Jaap een beetje doorvraagt, weet Huub eigenlijk best veel niet.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke katten werden ook alweer gebruikt om koffiebonen door hun darmstelsel van een "aroma" te voorzien?? Dat schijnt de duurste/lekkerste koffie ter wereld te zijn![]()
Smsjes heb ik nog nooit gestuurd. Wel pasgeleden voor het eerst in m'n leven een kaartjequote:Op donderdag 15 maart 2007 01:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ze zijn erg blij met jullie smsjes![]()
Als ze huub er ooit uitgooien zal ik jullie er graag aan herinneren![]()
Hij selecteerd ze gewoon, only the best !quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke katten werden ook alweer gebruikt om koffiebonen door hun darmstelsel van een "aroma" te voorzien?? Dat schijnt de duurste/lekkerste koffie ter wereld te zijn![]()
Knijpkatten?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
De brief werd voorgelezen. In de toelichting van de brief stond dat waarschuwingen na 1 maand vervallen. Ze hebben met een paar man daar lang over gesproken, omdat ze vonden dat daardoor bepaalde overtredingen dus wel een beetje mogen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:47 schreef My_ het volgende:
[..]
Waar lees jij dat dan?!
Volgens mij zijn laatst voor het eerst de waarschuwingen vervalen, dat ging via een brief. Iedereen was erg verbaasd daarover, dus het gaat echt niet elke maand. In ieder geval niet voor de brief.
Misschien zijn de regels nu veranderd, maar daar heb ik nog niets van gehoord... Bron?
Dat bedoelde ik dus net toen ik zei dat ze niet zo makkelijk moet oordelen over het breken van Brian. Eric en Huub zitten daar nog niet zo lang. Huub is tussendoor ook nog weggeweest. HIj wil elke nacht tot half 3 opblijven, moet de volgende dag toch ook weer vroeg op. Is met alle (sluwe) plannetjes bezig. Dat gaat hij niet maanden trekken, hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tilly verbaasde zich vandaag ook over de enorme energie van Huub. Hij gaat maar door.
Loop huppel bij ze naar binnen en trek je ze dichtquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:48 schreef Heathen het volgende:
[..]
Gaat nogal moeilijk als ik bij ze in de achtertuin sta met mijn broek gezakt tot aan mijn knieën.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |