Dat is het knappe van Huub. Je zag het ook toen Brian in de private zat te janken. Huub presteert het om spel en werkelijkheid te scheiden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie de klik tussen Jaap en Huub nu opeens wel
Gelukkig dat Jaap zichzelf er nooit in betrekt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer dat Huub het onmiddelijk afkapt om over zichzelf te praten.
Die toon die in heel veel van jouw berichten ligtquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gewoon sms-en man misschien krijgt hij wel 99%![]()
Huub is gewoon dronken, die zou volgens mij tegen elke bewoner praten nu.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie de klik tussen Jaap en Huub nu opeens wel
Iedereen zal het ontkennen (de tegenstanders), maar het lijkt er echt op dat ze allemaal leuker worden in het gezelschap van Huub. Het is bijna niet uit te leggen, maar wel zeer opvallend.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is het knappe van Huub. Je zag het ook toen Brian in de private zat te janken. Huub presteert het om spel en werkelijkheid te scheiden.
En daartegenover Huub die over haar praat alsof hij haar al jaren kent.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie nu pas echt progressie bij Jaap .. bv. als hij over lieke praat dat hij haar niet echt kent en gen oordeel over haar geeft enzo
Ik heb meer zoiets van: welterusten...quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:06 schreef Polonium-120 het volgende:
ik heb zoiets van... ik ga even slapen.
Ik had meer zoiets van: Boeiuh.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb meer zoiets van: welterusten...
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die toon die in heel veel van jouw berichten ligt
Kopi Luwak...civet kat!quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke katten werden ook alweer gebruikt om koffiebonen door hun darmstelsel van een "aroma" te voorzien?? Dat schijnt de duurste/lekkerste koffie ter wereld te zijn![]()
Dat is geen argument, want dat was hij gisteren ook. Toen verliep het alleen heel anders.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Huub is gewoon dronken, die zou volgens mij tegen elke bewoner praten nu.
We waren er al uit.... antwoorden stonden ook al hier en in de SCquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kopi Luwak...civet kat!![]()
Rond de 700 euro per kilo![]()
Ow zag ik niet, ik lees af en toe een beetje over de dingen heenquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
We waren er al uit.... antwoorden stonden ook al hier en in de SC![]()
Toch werpt het weer zijn vruchten af, zo'n avond streamen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Kopi Luwak...civet kat!![]()
Rond de 700 euro per kilo![]()
Toen waren er ook nog anderen wakker....quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:11 schreef scanman01 het volgende:
Dat is geen argument, want dat was hij gisteren ook. Toen verliep het alleen heel anders.
Is ook zo. Ik denk dat Jaap echt gigantisch wordt opgefokt door de opmerkingen en pesterijen van Huub. Op zich best jammer, maar voor de redactie weer een prettige ontwikkeling.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar ik vind Jaap en Huub best gesselug zo...
Morgen allemaal gewoon even een pond kopen, en dan even overleggen met z'n allen of je inderdaad verschil proeft met DE Roodmerkquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Toch werpt het weer zijn vruchten af, zo'n avond streamen.
Da's tenminste kennis waar ik voor de rest van mijn leven wat mee kan!
Vergeet niet Brians invloed laatst...quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik denk dat Jaap echt gigantisch wordt opgefokt door de opmerkingen en pesterijen van Huub. Op zich best jammer, maar voor de redactie weer een prettige ontwikkeling.
Wat vreselijk dat Brian zat te janken na dat bericht van Judithquote:Op donderdag 15 maart 2007 02:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is het knappe van Huub. Je zag het ook toen Brian in de private zat te janken. Huub presteert het om spel en werkelijkheid te scheiden.
Als het niet onconventioneel gedrag is is Huub dus gewoon een egoist die alleen over zichzelf wil praten en niet naar anderen luistert.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:15 schreef Polonium-120 het volgende:
ik heb zoiets van huub is helemaal niet dronken.
Dronkenschap is een toestand waarbij iemand door het drinken van alcoholische drank te veel alcohol in het bloed heeft, waardoor de persoon irrationeel en onconventioneel gedrag gaat vertonen dat men kan karakteriseren als anders dan in een situatie dat men niet dronken is.
Die verschijnselen zie ik bij huub niet op dit moment.
Huub is altijd onconventioneel. En eigenlijk nooit zo heel anders dan als hij niet dronken is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:15 schreef Polonium-120 het volgende:
Dronkenschap is een toestand waarbij iemand door het drinken van alcoholische drank te veel alcohol in het bloed heeft, waardoor de persoon irrationeel en onconventioneel gedrag gaat vertonen dat men kan karakteriseren als anders dan in een situatie dat men niet dronken is.
Dat klopt idd. Hij is meer behoorlijk aangeschoten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:15 schreef Polonium-120 het volgende:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:15 schreef PC eend het volgende:
Scan heeft wel een beetje gelijk, iedereen lult over huub.
Huub zelf ook
Yep, ze kunnen nog zo lang tegenstribbelen, maar eens geven ze toe aan een normaal gesprek met Huub. Hij schroomt ook niet om na diverse afwijzingen of streken gewoon weer op die persoon af te stappen en een gesprek te beginnen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedereen zal het ontkennen (de tegenstanders), maar het lijkt er echt op dat ze allemaal leuker worden in het gezelschap van Huub. Het is bijna niet uit te leggen, maar wel zeer opvallend.
Bestwel de reden dat ik Hupert een fijne bewoner vind...quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:17 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Yep, ze kunnen nog zo lang tegenstribbelen, maar eens geven ze toe aan een normaal gesprek met Huub. Hij schroomt ook niet om na diverse afwijzingen of streken gewoon weer op die persoon af te stappen en een gesprek te beginnen.
Echt opvallend idd.
Het effect naar Jaap is er al.... Jaap zegt spontaan dat Huub authentiek is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:17 schreef Day het volgende:
[..]
Ik geef toe, dit is een leuk gesprek, maar het is wel eenrichtingsverkeer. Jaap vraagt en Huub vertelt. Huub vraagt nauwelijk iets aan Jaap zelf.
En we moeten natuurlijk nog zien hoe het dit gesprek weergeeft aan Eric.
Drink jij geen Max Havelaar?quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Morgen allemaal gewoon even een pond kopen, en dan even overleggen met z'n allen of je inderdaad verschil proeft met DE Roodmerk![]()
Zo bezopen komt Huub op mij niet over hoor...quote:Op donderdag 15 maart 2007 02:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Huub is gewoon straalbezopen en goudeerlijk
jaap stelt honderd vragen en laat huub lekker praten soms denk ik dat jaap huub wel een beetje
meer gaat waarderen maar het kan ook spel zijn.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |