wij lopen hier tot in de late uurtjes te internetten terwijl en heeeeeel veel mensen zijn die niets te eten hebben. verkoop je PC/Laptop en doneer voor voedsel in afrika.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, Huub is uiteraard belangrijker dan hulp aan mensen met Reuma die iets in huis nodig hebben om nog een beetje fatsoenlijk te kunnen leven...... dat ik zo stom kon zijn om dat boven Huub te stellen![]()
= dat ik erg om je moet lachen.quote:
Is dat zo? Sinds hij er in zit draait het bijna 24/7 om Huub. En toch krijgt hij 45% van de SMS stemmen en op de FOK poll zelfs 61 % ( !!!! ) van de stemmen. Dus teveel Huub is voor heel erg veel mensen juistquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
@day
daar moet ik je gelijk ik geven, van teveel Huub ga je ook![]()
Huub gaat zeker nog meermaals in de fout. Zouden ze daarom de regel hebben dat waarschuwingen na 1 maand weer vervallen ? Om het risico te verminderen ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Huub gaat winnen. Hij gaat nog wel een keer in de fout. Maar hij verdient het wél om te winnen. Verder helemaal niemand. Iedereen lult non stop over Huub, zowel voor als tegenstanders. Het is Huub voor en Huub na. Alles wat er gebeurt heeft met Huub te maken. Iedereen blijft kijken vanwege Huub. Daar kun je toch niet echt omheen. Maar hij gaat vast nog een keer in de fout.
43% newbiesquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zo? Sinds hij er in zit draait het bijna 24/7 om Huub. En toch krijgt hij 45% van de SMS stemmen en op de FOK poll zelfs 61 % ( !!!! ) van de stemmen. Dus teveel Huub is voor heel erg veel mensen juist![]()
![]()
![]()
Ik ben juist minder gaan kijken door Huub, ik vind DGK juist minder leuk door Huub.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Huub gaat winnen. Hij gaat nog wel een keer in de fout. Maar hij verdient het wél om te winnen. Verder helemaal niemand. Iedereen lult non stop over Huub, zowel voor als tegenstanders. Het is Huub voor en Huub na. Alles wat er gebeurt heeft met Huub te maken. Iedereen blijft kijken vanwege Huub. Daar kun je toch niet echt omheen. Maar hij gaat vast nog een keer in de fout.
Wat wil je dat hij zegt? Dat Brian en hij samen werken om Huub en Eric te sarren? Komop zeg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:31 schreef Maria44 het volgende:
Huub vraagt wat Jaap gisteren bedoelde met: Die Brian pak ik ook nog
Geen antwoord van Jaap, zo voorspelbaar weer.
veel Huub vind ik niet erg zolang hij maar een beetje zijn eigen grenzen leert kennen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zo? Sinds hij er in zit draait het bijna 24/7 om Huub. En toch krijgt hij 45% van de SMS stemmen en op de FOK poll zelfs 61 % ( !!!! ) van de stemmen. Dus teveel Huub is voor heel erg veel mensen juist![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk zijn ze bang dat het anders nog saaier wordt...quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub gaat zeker nog meermaals in de fout. Zouden ze daarom de regel hebben dat waarschuwingen na 1 maand weer vervallen ? Om het risico te verminderen ?
Vast niet alleen daarom, met dit grote verloop aan deelnemers is het gewoon ronduit vervelend dat een newbie een oldbie er makkelijker uit zou kunnen krijgen omdat die oldbie nog een waarschuwing van november heeft staan bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub gaat zeker nog meermaals in de fout. Zouden ze daarom de regel hebben dat waarschuwingen na 1 maand weer vervallen ? Om het risico te verminderen ?
Hij trekt die kar. Zie je nu streams voor je met slapende bewoners? Gaaaap. overdag fitnessruimte, kapsalon, boekje lezen etc.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, een waarschuwing zou voor een bepaalde periode moeten gelden iddquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vast niet alleen daarom, met dit grote verloop aan deelnemers is het gewoon ronduit vervelend dat een newbie een oldbie er makkelijker uit zou kunnen krijgen omdat die oldbie nog een waarschuwing van november heeft staan bijvoorbeeld.
en diens anale klieren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
Een of andere kivatcat....
[afbeelding]
Ja, je hebt een goed argument.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vast niet alleen daarom, met dit grote verloop aan deelnemers is het gewoon ronduit vervelend dat een newbie een oldbie er makkelijker uit zou kunnen krijgen omdat die oldbie nog een waarschuwing van november heeft staan bijvoorbeeld.
Je kijkt weer gekleurdquote:Op donderdag 15 maart 2007 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |