Ik kan me nu al verheugenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef yellowfirst het volgende:
Dat wordt lachen dus, volgende week dinsdag.....
Bellen met de redactie: Judith heeft me getrapt, ik word helemaal para brodder...quote:
topwijf, echt - wie heeft wie nou nodig?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Brian was zou ik na zo'n idiote aanval zeggen: "Steek die cursus maar ik je reet"
Wat een naar mens zeg. Maar aangezien het tegen Brian is, is het wel okee natuurlijk
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:12 schreef yellowfirst het volgende:
En het mooie is, hij kan zich nu niet terugtrekken op zijn kamertje...![]()
Ze is veel en is ook fraai straight, maar een schat is het nietquote:
Dat was dan ook wel een heel memoriabele dag!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:10 schreef Dogga het volgende:
[..]
die was volgens mij in 11 minuten (toen huub terug kwam)
deze was in 15
HE Breien! Je MOEDER!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef Dark het volgende:
Brian gaat dit nooit vertellen, hij gaat flippen als er nu iemand maar iets verkeerd zegt!
Nou Schat ? ....Streng maar rechtvaardig..quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:12 schreef yellowfirst het volgende:
En het mooie is, hij kan zich nu niet terugtrekken op zijn kamertje...![]()
Jah ... op zijn ziel ........... IK ZAT ERNAASTquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bellen met de redactie: Judith heeft me getrapt, ik word helemaal para brodder...![]()
Sluit ik me ook bij aan hoor, maar als Brian een beetje ballen had werd dit een discussie, hij laat het gebeuren, en bedankt nog wel voor het gesprek!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zijn wij blijkbaar een van de weinigen. Ik vind het ook absoluut NOT DONE wat ze nu geflikt heeft
Maar ja... het was tegen Brian![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |