ja, keihard.quote:
Ik zou het aanhangig maken bij die knakker (begeleider??)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, keihard.
Ik moet me trouwens vaker boosmaken. In dezelfde tijd als normaal een half rondje meer gerend.![]()
Krijg net weer een smsje: ja maar de presentatie telt toch niet mee, dus dan moeten wij er eigenlijk nog heel veel werk aan besteden, terwijl jij precies weet waar het over gaat. Zo denken wij er eigenlijk over. We kunnen *** niet bereiken, miss dat zij het wel wil doen.kutgroep. Ik word op deze manier wel goed in het versturen van boze smsjes.
Ze moeten blij zijn. Voor hetzelfde geld had het ze nog veel meer werk gekost.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, keihard.
Ik moet me trouwens vaker boosmaken. In dezelfde tijd als normaal een half rondje meer gerend.![]()
Krijg net weer een smsje: ja maar de presentatie telt toch niet mee, dus dan moeten wij er eigenlijk nog heel veel werk aan besteden, terwijl jij precies weet waar het over gaat. Zo denken wij er eigenlijk over. We kunnen *** niet bereiken, miss dat zij het wel wil doen.kutgroep. Ik word op deze manier wel goed in het versturen van boze smsjes.
Nou, eigen schuld dan. Was het die ****, die de rest aanwees?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:17 schreef Soempie het volgende:
ik heb iemand aangewezen
Die was niet blij. En het was ook nog het aardigste meisje, maar ze had wel echt het minst gedaan van iedereen
Wat een dwazenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:18 schreef Soempie het volgende:
zegt ze: 'maar ik dacht dat we het goed samen konden vinden'
ja, eh, daar gaat het niet om![]()
Als dat zo is is het een beetje flauw natuurlijk. De rest schuift hun verantwoordelijkheden heeeeerlijk afquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, eigen schuld dan. Was het die ****, die de rest aanwees?
neequote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, eigen schuld dan. Was het die ****, die de rest aanwees?
Ja, daarom. Ook al heeft ze dan het minste gedaan, zo denkt de rest: Heeee, dat moeten we vaker doenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als dat zo is is het een beetje flauw natuurlijk. De rest schuift hun verantwoordelijkheden heeeeerlijk af![]()
nee hoor, ik moet het grootste deel van het onderzoeksverslag schrijven.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:53 schreef B.ertha het volgende:
Maar nu hoef je dus geen presentatie te doen. Kun je weekend houden
Owquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
nee hoor, ik moet het grootste deel van het onderzoeksverslag schrijven.![]()
Vanavond een deel, morgenochtend en middag en zondag de hele dag. Maandag inleveren. Joepie![]()
Ik schrok anderhalve week anders wel, in de kappersspiegel vond ik het er nog best aardig uitzien maar toen ik thuis in de spiegel keek leek het er net op alsof ik achter een auto meegesleurd was, met m'n kop over het asfaltquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:50 schreef B.ertha het volgende:
Dan zit je haar altijd zo heerlijk goed, dat kan ik zelf nooit
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik schrok anderhalve week anders wel, in de kappersspiegel vond ik het er nog best aardig uitzien maar toen ik thuis in de spiegel keek leek het er net op alsof ik achter een auto meegesleurd was, met m'n kop op het asfalt
Ohja, ik heb ook laagjes, geen pony ofzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:56 schreef Jojoortje het volgende:
Mwoah niet echt... Ik heb best wel lang haar en er gaat ongeveer 10 cm er van af, valt wel mee opzich! En dan gewoon in laagjesEn een beetje mijn schuine pony bijknippen!
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:58 schreef Supersheep het volgende:
Ik schrok anderhalve week anders wel, in de kappersspiegel vond ik het er nog best aardig uitzien maar toen ik thuis in de spiegel keek leek het er net op alsof ik achter een auto meegesleurd was, met m'n kop over het asfalt
Mooie krullen zijn mooi!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:01 schreef B.ertha het volgende:
Ohja, ik heb ook laagjes, geen pony ofzo.
Had laatst iets veranderd, waardoor ik zelfs krullen kreeg ipv slag. Niemand zag het![]()
Hoe ben je er zo zeker van dat dat niet het geval was?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik schrok anderhalve week anders wel, in de kappersspiegel vond ik het er nog best aardig uitzien maar toen ik thuis in de spiegel keek leek het er net op alsof ik achter een auto meegesleurd was, met m'n kop over het asfalt
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe ben je er zo zeker van dat dat niet het geval was?
En lelijke krullen zijn lelijk!quote:
quote:
hier sluit ik me bij aan...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:50 schreef iamredleader het volgende:
Bleg, ik wil naar huis, heb genoeg gewerkt voor een dag week![]()
Je gaat altijd om 16:00 naar huis toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:50 schreef iamredleader het volgende:
Weet je wat nou zo jammer is? Het weer is knudde dit weekend. Dus geen terrasweerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:50 schreef iamredleader het volgende:
Ja, dat is inderdaad jammer. En nee, de komende tijd is het te druk om al om 16:00 naar huis te kunnen gaanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je wat nou zo jammer is? Het weer is knudde dit weekend. Dus geen terrasweer
Tot hoe lang moet je nu dan? 17hrs? 18hrs?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad jammer. En nee, de komende tijd is het te druk om al om 16:00 naar huis te kunnen gaan![]()
Hehe hier is t altijd terrasweer...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je wat nou zo jammer is? Het weer is knudde dit weekend. Dus geen terrasweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |