ik dacht meer aan dat sisi liedjequote:
Ik moest lachen ook nogquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
BCDEF.....UVWXY ...... sorry, deze was echt te flauw![]()
Ik snapte het ook nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
BCDEF.....UVWXY ...... sorry, deze was echt te flauw![]()
Is hetzelfde liedje, de volgende zin is on a mooooooooockingbird hillquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik dacht meer aan dat sisi liedje
sjalalala, diedeledieieieie
wake up, in the mooooorning
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..de mol niet compleet onverwacht...
quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:25 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
![]()
Vond het maar een beetje een anti-climax...
Heb heel wie is de mol niet gekeken, maar weet toch waar je het over hebtquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Het werd ook heel lomp aangekondigd.
Vorig jaar werd er op het einde nog een strijd gehouden maar nu werd het aangekondigd uit een groepje van 4 en dan kwam er nog een heel verhaal achteraan.
Martine Hafkamp-streek
ohwquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is hetzelfde liedje, de volgende zin is on a mooooooooockingbird hill
waaaauuuwquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Canadese homeshopping!
Heb nu Britse amateurtv
Altijd al willlen zienquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En nu het Vietnamese ontbijtnieuws (denk ik, mijn Vietnamees is niet heel goed)
Ik had net de Nederlandse Nick Jr., maar daar is Peppa Pig (en dat lijkt me niks). Nu is Kinderen geen Bezwaar er op, ik kijk nog even verderquote:
de [b][i][u] en dergelijke bedoel je?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:35 schreef B.ertha het volgende:![]()
![]()
Ik zie gewoon nou pas dat in het reageervenster een opmaakbalk zit. Ik loop dat al jaren zelf te typen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |