Hij was vorige week nog op tvquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik weet het, maar hij komt al niet zo vaak op tv en dan wil de rest van de fam het niet zien. DVD huren is me teveel werk en dan kan ik bezig blijven..
Dat heb ik al gedaan en die gaan allemaal niet meequote:Op donderdag 15 maart 2007 17:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou je hebt nog wel efkes om er over na te denkenMisschien eens checken of je vrienden mee kunt krijgen?
Ah minder... Nou ik en Lien zijn er sowiesoquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan en die gaan allemaal niet mee
Ik las "chanteren"quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah minder... Nou ik en Lien zijn er sowiesoIk probeer Asmo ook mee te krijgen maar hij geeft het zelf weinig kans (en dat terwijl een vriend van hem in hartje Boedapest woont
). Verder ben ik nog wat vriendinnen aan het charteren maar dat schiet nog niet echt op...
Hehe nee niet chanterenquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las "chanteren"
Ik kijk nog wel even. Opzich is het een leuke vakantie en overdag kan ik Boedapest bekijken
Er wonen nog wat mensen van een uitwisselingsproject van school die ik ook nog op zou kunnen zoeken...
Ja dat is ook wel zoiets ja. Je bent natuurlijk ook niet 1,2,3 terug als je niet vliegt..quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe nee niet chanterenMaar ik weet dat een paar vriendinnen het wel leuk zouden vinden alleen dat het Hongarije is maakt het een stuk lastiger. Niet te vergeten ook dat Lowlands bijna naadloos er op aansluit...
Tatadata! Tatadaaaaa!quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:59 schreef Plasterk het volgende:
A-Team alert!
Daarom gaan we waarschijnlijk op de maandag ofzo al wegquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zoiets ja. Je bent natuurlijk ook niet 1,2,3 terug als je niet vliegt..
On a mockingbird hillquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:28 schreef Etcetera het volgende:
diedelediedie
TVPquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:03 schreef Soempie het volgende:
komt Jojoor nog wel eens hier eigenlijkheb haar al een tijd niet gezien.
Is misschien wel zo, maar er zijn zoveel klassiekers. Heb niet gezien dat ie op tv was.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij was vorige week nog op tvEn voor zo´n klassieker is het toch niet zo´n grote moeite om de dvd te huren
Anthony Hopkins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |