Ik schrok anderhalve week anders wel, in de kappersspiegel vond ik het er nog best aardig uitzien maar toen ik thuis in de spiegel keek leek het er net op alsof ik achter een auto meegesleurd was, met m'n kop over het asfaltquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:50 schreef B.ertha het volgende:
Dan zit je haar altijd zo heerlijk goed, dat kan ik zelf nooit
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik schrok anderhalve week anders wel, in de kappersspiegel vond ik het er nog best aardig uitzien maar toen ik thuis in de spiegel keek leek het er net op alsof ik achter een auto meegesleurd was, met m'n kop op het asfalt
Ohja, ik heb ook laagjes, geen pony ofzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:56 schreef Jojoortje het volgende:
Mwoah niet echt... Ik heb best wel lang haar en er gaat ongeveer 10 cm er van af, valt wel mee opzich! En dan gewoon in laagjesEn een beetje mijn schuine pony bijknippen!
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:58 schreef Supersheep het volgende:
Ik schrok anderhalve week anders wel, in de kappersspiegel vond ik het er nog best aardig uitzien maar toen ik thuis in de spiegel keek leek het er net op alsof ik achter een auto meegesleurd was, met m'n kop over het asfalt
Mooie krullen zijn mooi!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:01 schreef B.ertha het volgende:
Ohja, ik heb ook laagjes, geen pony ofzo.
Had laatst iets veranderd, waardoor ik zelfs krullen kreeg ipv slag. Niemand zag het![]()
Hoe ben je er zo zeker van dat dat niet het geval was?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik schrok anderhalve week anders wel, in de kappersspiegel vond ik het er nog best aardig uitzien maar toen ik thuis in de spiegel keek leek het er net op alsof ik achter een auto meegesleurd was, met m'n kop over het asfalt
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe ben je er zo zeker van dat dat niet het geval was?
En lelijke krullen zijn lelijk!quote:
quote:
hier sluit ik me bij aan...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:50 schreef iamredleader het volgende:
Bleg, ik wil naar huis, heb genoeg gewerkt voor een dag week![]()
Je gaat altijd om 16:00 naar huis toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:50 schreef iamredleader het volgende:
Weet je wat nou zo jammer is? Het weer is knudde dit weekend. Dus geen terrasweerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:50 schreef iamredleader het volgende:
Ja, dat is inderdaad jammer. En nee, de komende tijd is het te druk om al om 16:00 naar huis te kunnen gaanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je wat nou zo jammer is? Het weer is knudde dit weekend. Dus geen terrasweer
Tot hoe lang moet je nu dan? 17hrs? 18hrs?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad jammer. En nee, de komende tijd is het te druk om al om 16:00 naar huis te kunnen gaan![]()
Hehe hier is t altijd terrasweer...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je wat nou zo jammer is? Het weer is knudde dit weekend. Dus geen terrasweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |