Deze Plunk?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:18 schreef Gellius het volgende:
Plunk is geweldig overigens. Dit even terzijde.
In al mijn andere slowchatreeksenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En waar hang je de rest van de tijd dan uit??
Ja, dat was m'n punt niet, meer dat ik altijd dacht dat je 'n man was. Of dat ik dacht dat ik dat dacht.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat ben ik al behoorlijk lang. Sinds mijn geboortedatum met zekerheid.
Dat is onwaar! Misschien een weinig tot doordringende lezer, sigme, dat is een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:29 schreef sigme het volgende:
Je bent een weinig oplettende lezer, POTS.
Dank je wel, kerel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:20 schreef sigme het volgende:
Frollo, gefeliciteerd met het verjaren van de jouwe.
Da's een carnaval's liedjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:40 schreef Gellius het volgende:
"Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei".
Ja, maar om een carnavals tekst nou briljant te gaan noemen....quote:
Eigenlijk beide en de avatar maar vooral:quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:40 schreef Gellius het volgende:
"Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei".
.
Of het einfach negieren, Z?
Op z'n hóógst zou LIXV een kloon van plunk kunnen zijn. Wat ik ernstig betwijfel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, maar om een carnavals tekst nou briljant te gaan noemen....
Maar dan zou Plunk idd een kloon van LIXV kunnen zijn, dat is tenslotte een Oeteldonker
En ik word nog steeds door weinigen zo goed begrepen als door Erik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig is Lienekien hetzelfde gebleven.
Plunk is plunk. Zeker. Dat staat vast. Plunk, ergo sum.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:52 schreef dwerg het volgende:
Maar ik weet bijna zeker dat plunk plunk is, G.
Oh, ik knipte het getal uit de post van Gellius. Ik vermoedde al zoiets, maar was te lui om te kijken of het klopte.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:53 schreef Lienekien het volgende:
LIXV, is die nieuw? Ik ken wel LXIV... Hmm...
Bij mij duurt dat nog een jaar of achttienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:53 schreef dwerg het volgende:
Frollo.
1971. Dan ben je dus al zesendertig. Gelukkig duurt het bij mij nog een maand of zeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |