complimenten voor je eerste cap lessen en je manier van je newie schapquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, lieverd...![]()
Dat je beroemd bent![]()
Kan vanacht met toeschouwers.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:44 schreef tipsch het volgende:
aDEL wil weer neuken vanavond, zo lijkt het
Dat zal ook zeker niet de laatste keer zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:40 schreef mootie het volgende:
Amanda en Brian hebben HET gesprek weer eens?
Jij bent niet de Nena.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:44 schreef tipsch het volgende:
Ach ja wanneer nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:44 schreef tipsch het volgende:
denk ut wel .. op z'n minst een BF'er !!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Iemand heeft mn geposte liedje van Anouk aan Syl gestuurd
Ben ik nu ook beroemd ???
Tsja, is een mooie wens, maar met Brian, das dan wel weer erg ranzigquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:44 schreef tipsch het volgende:
hij past niet door de uitgangquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:47 schreef Dogga het volgende:
is de jaapster nou nog niet verwijderd uit de vila?
duurt wel erg lach zo
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:46 schreef beequeen het volgende:
Braaaajen zegt dat hij er hekel aan heeft dat Huub aan Snollie zit, dat heeft NENA nooit gedaan............Nena zit nogsteeds in zijn para-harses.
Dat zou ik voor geen geld willen missen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Kan vanacht met toeschouwers.
Jaap gaat er dan vast op de neus bijzitten.
nahja nevermind that...quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hij past niet dooe de uitgang
Vanwege de happy doos of het jurkje?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:47 schreef Soury het volgende:
Voor de 1273638e ste keer... Lief jurkje. Ik zag een advertentie vandaag van Prenetal die bzorgen een happy doos. En ik moest gelijk aan Amanda denken. Slecht he?![]()
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hij past niet door de uitgang
Ja, jammer dat DGK even vergeet de eigen regels te handhaven.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:35 schreef Mika25 het volgende:
Ik heb net even op tien.tv gekeken en het enige nieuws wat er staat omtrent vannacht legt de schuld volledig bij Huub, niets maar dan ook niets over het gedrag van Jaap. Dus zal me niet eens verbazen als we er niets meer over gaan horen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |