En nu lekker slapen !!! Bedank he ...........quote:
Het ging zeker niet goed met de zaken? Massaontslag? --> nee, dat gaat 'm niet worden... Dan maar sabbotagequote:Op woensdag 14 maart 2007 19:27 schreef Soury het volgende:
Jemig ik ken ook iemand die is omgekomen met de dakota ramp. Het was een bedrijfsuitje![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Iemand heeft mn geposte liedje van Anouk aan Syl gestuurd
Ben ik nu ook beroemd ???
Leuke cap bij je nickquote:
Net zo beroemd als Anouk??quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:33 schreef kleinzusje het volgende:
Iemand heeft mn geposte liedje van Anouk aan Syl gestuurd
Ben ik nu ook beroemd ???
Japio was gewoon opgestookt door achter.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:35 schreef Mika25 het volgende:
Ik heb net even op tien.tv gekeken en het enige nieuws wat er staat omtrent vannacht legt de schuld volledig bij Huub, niets maar dan ook niets over het gedrag van Jaap. Dus zal me niet eens verbazen als we er niets meer over gaan horen...
hij is echt niet helemaal opgestookt, er is nog een heleboel jaap over.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Japio was gewoon opgestookt door achter.
Jammer genoeg wel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hij is echt niet helemaal opgestookt, er is nog een heleboel jaap over.
Da's dan heel triest. Ik hoop dat dat vanavond nog even gecorrigeerd wordtquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:35 schreef Mika25 het volgende:
Ik heb net even op tien.tv gekeken en het enige nieuws wat er staat omtrent vannacht legt de schuld volledig bij Huub, niets maar dan ook niets over het gedrag van Jaap. Dus zal me niet eens verbazen als we er niets meer over gaan horen...
Kijk, dat vind ik nou om tequote:Op woensdag 14 maart 2007 19:40 schreef mootie het volgende:
Amanda en Brian hebben HET gesprek weer eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |