quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:56 schreef havefun het volgende:
[..]
Mischie Gaat jaap vanavond los en voel je de eerste aardschokken al lichtjes. En om een uur of elf hebben we hier een aarbeving 12 op de schaal van richter.
Hoe de waard is.....quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian vertelt Amanda dat hij op Nu.nl had gelezen dat zij 'het nu ook met Huub doet'. Amanda reageert verbazend rustig en legt nog maar eens uit dat 'het' nooit gebeurd is tussen Huub en haar.
Attenooie ... de jongen laat weinig achter zich he? .....
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt....als Syl kan draaien , kan die nep DJ weg (lees Braaaaajen)
Ik zeg : ik hou d'r vanquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt....als Syl kan draaien , kan die nep DJ weg (lees Braaaaajen)
Gezelligquote:
En mixen is toch wel Amadnel dr dingquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
Het verscil tussen het mixen van Syl en Braaaaaaaajen is, dat Syl wel ritmegevoel heeft.![]()
Op nu.nlquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian vertelt Amanda dat hij op Nu.nl had gelezen dat zij 'het nu ook met Huub doet'. Amanda reageert verbazend rustig en legt nog maar eens uit dat 'het' nooit gebeurd is tussen Huub en haar.
Attenooie ... de jongen laat weinig achter zich he? .....
En dat Syl gevoel heeft en niet alleen dierlijk instinctief hormonaal handelt zoals een bepaalde rat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
Het verschil tussen het mixen van Syl en Braaaaaaaajen is, dat Syl wel ritmegevoel heeft.![]()
Yep, denk dat Sylvia het sneller onder de knie heeft dan Brianquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
Het verschil tussen het mixen van Syl en Braaaaaaaajen is, dat Syl wel ritmegevoel heeft.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dat Syl gevoel heeft en niet alleen dierlijk instinctief hormonaal handelt zoals een bepaalde rat.
De rapper zal zo wel komen, ik hoorde net een auto wegrijden, komt hij nu vast officeel aanquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:07 schreef Dogga het volgende:
pooort?
2 auto's nog welquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:08 schreef ericahysterica het volgende:
ik zie een auto aankomen wie is dat?????????????????????
Dat wist ze al met een ander woord hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:06 schreef Soury het volgende:
Oh ik zie dat Amadna keukendienst heeft. Heeft ze het alfabet al onder controle. De K ligt dicht bij de N![]()
Nou inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:08 schreef schatje het volgende:
Ik wil weten of Jaap een waarschuwing krijgt. Opzouten met die DJ's.
Streams uit kanquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:08 schreef schatje het volgende:
Ook nog die rapper. Kan het nog erger?
+1quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:09 schreef ericahysterica het volgende:
ja door die rotherrie hoor je niets meer dus ik zeg ik hou dr niet van
't Zou verboden moeten worden ...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:10 schreef blomst het volgende:
De knockploeg van brian komt binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |