paracetamol helpt niet....quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat wil je dan..wakker blijven tot de pijn weg is?
Neem een paracetamol en duik je bed in..
Ik zeg niet dat ik me lazerus zuip, dat doe ik hooguit in uiterst extreme gevallen (lees max 2x per jaar). Dronken zijn is maar niks..quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk dat ik mezelf heb aangeleerd om het niet lekker te vinden.......en trouwens ik heb het niet nodig om plezier te hebben....
...nix is zo leuk om als nuchter mens naar al die halvegare die donken zijn te kijken....
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuk hondje! Zelfs ik zou hem nog uitlaten, en ik ben helemaal geen hondenmens..
Joyquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt wel..!!!!! hoe heet ze....?
heb je die ene topic niet gezien dan....quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
WTF?
http://www.nieuwnieuws.nl(...)doening_ontdekt.html
Ik vind het nooit leuk om mijn dronkemansverhalen achteraf in een groep terug te horen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:23 schreef crossover het volgende:
Het ligt er maar net aan.. ik heb anders wel geweldige herinneringen aan de tijden dat ik zat was
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
WTF?
Ranzig plaatje:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)doening_ontdekt.html
drink je niet meer?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:23 schreef crossover het volgende:
Het ligt er maar net aan.. ik heb anders wel geweldige herinneringen aan de tijden dat ik zat was
Jawel hoor, maar nooit echt veel.quote:
Ten eerste draai ik geen WLMquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering ja, dan ben je wel goed zuur!
@eer-ik: troubles met WLM?
Dan moet je hier in de buurt komen wonenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar nooit echt veel.
Ja ja ja ja, maar ik krijg geen antwoordquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ten eerste draai ik geen WLM, omdat ik een mac gebruik, en ten tweede ben ik niet op de hoogte van problemen?
fixedquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar nooit echt teveel.
Jij moest toch nog leren?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mijn kwekwatter speciaal is op over naar de trippel
Moest klinkt als verleden tijd! Ik ga waarschijnlijk over een uur of 3 pas slapen, tijd genoeg dus nog.quote:
Tot een bepaalde mate (aan bier) kan dat welquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
alsof leren en bierdrinken niet samen kan
tering, dit biertje smaakt me wel verdomd goed zeg.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Tot een bepaalde mate (aan bier) kan dat wel
Witbierquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er zaten 4 biertjes in het kistje, 2x speciaal, 1x triple, 1x wit.. moet toch eerst alles proberen om een goed oordeel te geven, en hoe kan ik ze nou vergelijken als ik het ga spreiden over meer dagen
Denk niet dat het nog lekker weer wordt.. maandag misschien zonnig, maar een beetje fris.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:45 schreef eer-ik het volgende:
die witte kan je beter laten staan tot morgen middag.
Mits het lekker weer is.
ja zegt ie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Denk niet dat het nog lekker weer wordt.. maandag misschien zonnig, maar een beetje fris.
Je bent niet de enige..quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja zegt ie.
waarom is dat nou weer..
Ik wil geen pauperweer meer.
Hopelijk is het meer dan alleen ietsjes zoeter, anders voel ik me maar afgezet met een euro het flesje..quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:47 schreef MPG het volgende:
Sjoës is ietsje zoeter dan gewoon pils...Het is dan ook niets anders dan pils met een scheutje donker (in tegenstelling tot halfom, wat donker is met een flinke scheut pils)
1 euro voor een flesquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ach als je nagaat wat je in de kroeg betaald dan kan speciaal bier er best wel vanaf vind ik
haha, de TT is wel vaak verkeerd gedaan iddquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:56 schreef crossover het volgende:
Ik maak deze nog even mee vol, dan pas ik de nieuwe TT ff aan omdat die verkeerd isen dan ga ik slapen
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:56 schreef eer-ik het volgende:
nog 10 mensen.
Waar is J-J?
Wilde ze nog een nieuw topic openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |