abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 maart 2007 @ 11:24:28 #76
153872 Vedradorr
Wanna live forever???
pi_47294817
idd we zullen hooren wat er zal gebeuren maar het gebeurde eer gister nacht en ik heb gister er niets meer over gehoord. weet iemand meer?
pi_47294959
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:37 schreef PC eend het volgende:

[..]

Jij hoort niet hier maar in voetbal

Wat jij wil jongen, ik denk dat de zin die ik zei genoeg zegt over hoe ik denk over het gedrag (en uitterlijk) van Jaap.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_47295093
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 20:07 schreef maril het volgende:
Deze pro Huub forum begint de taal van dit kereltje aan te nemen
vet varken, naar een varkensstal,ect ect ,bah
We gaan maar denigrerend praten over iedereen die het niet met je eens is?
DGK is niet bedoeld alles hoogstaande psychologisch programma maar meer als triviaal leedvermaak dus mijn opmerking is geheel in de trend met het programma, helaas ontgaat jou dat.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_47295361
Die Jaap is best dik trouwens.
X
X
X
pi_47296449
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef Pritt het volgende:

[..]

We gaan maar denigrerend praten over iedereen die het niet met je eens is?
DGK is niet bedoeld alles hoogstaande psychologisch programma maar meer als triviaal leedvermaak dus mijn opmerking is geheel in de trend met het programma, helaas ontgaat jou dat.
Dat vind ik dus het ergste dat vele hier reageren als in dat programma,dus zoals jij het noemt in de trend van het programma , dat is nu presies wat ik dus walgelijk vind, maar dat had jij niet door.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_47296709
Kijk al die Huub fanboys hier die alles goed proberen te praten wat huub deed, kom op zeg, het is toch gewoon een spelletje, waarom zit je al die shit te verzinnen. Huub pest Jaap, Jaap naait hem terug. Lijkt me terecht.
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:34:39 #82
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47297122
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef Pritt het volgende:
DGK is niet bedoeld alles hoogstaande psychologisch programma maar meer als triviaal leedvermaak
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:21 schreef Repeat het volgende:
het is toch gewoon een spelletje
Gelukkig wordt er nog een beetje gerelativeerd hier. Sommige kijkers laten zich emotioneel echt teveel meeslepen door dit programma, alsof het persoonlijk is en de deelnemers aan het 'spel' hun eigen vrienden of familieleden zijn.
pi_47297380
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

[..]

Gelukkig wordt er nog een beetje gerelativeerd hier. Sommige kijkers laten zich emotioneel echt teveel meeslepen door dit programma, alsof het persoonlijk is en de deelnemers aan het 'spel' hun eigen vrienden of familieleden zijn.
als een mens een ander mens uitscheld voor vies vet varken, nazifiguur, en in de oorlog zou je al vergast worden in auswitz ,toen dat niet hielp ,hoop dat je kanker krijgt(overigens deed Jaap dat gisteren terug ook walgelijk) dan vind ik dat walgelijk en hoef ik dat voor mij niet verder te relativeren want al relativerend kom ik er achter dat ik dat walgelijk vind, ik vind ze beide walgelijk bezig e hoop dat ze snel verdwijnen, zou ook beter zijn voor mijn favo Eric , dan loopt hij niet als een loops hondje Huub na te doen , want dat misstaat hem enorm.
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:45:49 #84
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47297508
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:41 schreef maril het volgende:

[..]

als een mens een ander mens uitscheld voor vies vet varken, nazifiguur, en in de oorlog zou je al vergast worden in auswitz ,toen dat niet hielp ,hoop dat je kanker krijgt(overigens deed Jaap dat gisteren terug ook walgelijk) dan vind ik dat walgelijk en hoef ik dat voor mij niet verder te relativeren want al relativerend kom ik er achter dat ik dat walgelijk vind, ik vind ze beide walgelijk bezig e hoop dat ze snel verdwijnen, zou ook beter zijn voor mijn favo Eric , dan loopt hij niet als een loops hondje Huub na te doen , want dat misstaat hem enorm.
Die uitspraken zijn ook walgelijk, zonder twijfel.

Ik doel op het feit dat sommige kijkers met twee maten meten en zich persoonlijk aangevallen lijken te voelen wanneer je iets negatiefs uit over hun favoriete deelnemer aan het spel.
pi_47304617
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 06:39 schreef Bus watcher het volgende:
Ik heb net naar de gebeurtenissen tussen Jaap en Huub van dinsdagavond zitten kijken (stream 1).

Aanwezig zijn Jaap, Huub, Eric en Brian. Jaap blokkeert de doorgang voor Huub in de keuken. Huub vraagt vaak er langs te mogen en zegt dat blokkeren volgens de regels niet mag. Hij belt vervolgens naar de productie. Die bellen terug en zeggen dat er morgen besloten wordt. Later wil Eric ook bellen met een klacht. Jaap probeert dat te verstoren door de verbinding te verbreken. Jaap gebruikt voortdurend zijn fysiek om Huub te treiteren. Hij gaat met zijn buik tegen Huub aan staan. Er is een incident met een sigaret waarbij het de vraag is of sigaret naar de wang van Jaap gaat of Jaap naar de sigaret. Huub gooit een glas Bacardi Cola o.i.d. en zegt : Dit is me wel een officiële waarschuwing waard. Jaap juicht vervolgens : Van de week weer dit spelletje en Huub is gone. Huub loopt even weg. Jaap belt de productie. Huub wordt gebeld. Hij krijgt een officiële waarschuwing. Het vreemde is dat Jaap diverse malen uit dat hij zeker weet dat hij geen waarschuwing zal krijgen, alsof hij zijn acties vooraf met de productie heeft besproken. Er volgt een gesprek waarin Jaap en Huub elkaar uitdagen tot een gevecht met blote vuisten en een gevecht om de ander in het zwembad te duwen.

Jaap gaat door met herhaalde fysieke provocaties. Hij loopt met zijn buik tegen Huub aan die achteruit loopt. Huub zegt voortdurend : Ik wil niet dat je me aanraakt. Jaap blokkeert Huub weer een paar keer. Jaap pakt enkele malen een sigaret van Huub af. Hij zegt dat het geen persoonlijk bezit is. Eric en Huub zeggen dat het een genotsmiddel is waar je niet aan mag komen. Jaap zegt over de regels : Als het maar actie oplevert mag alles.

Huub heeft eerder rook in het gezicht van Jaap gezicht geblazen. Nu blaast Jaap naar Huub die rookt. Huub blaast weer rook in het gezicht van Jaap. Jaap doet of hij bezwijkt en gaat op zijn rug op de grond liggen. Huub zegt dan : Jou gun ik longkanker en emfyseem. Ik had deze opmerking van Huub al in één van de Cossen gelezen maar daar was hij niet in deze context geplaatst. Het was bovendien een reactie op de opmerking van Jaap aan het begin van het gesprek dat Huub longkanker zou krijgen omdat hij rookt (wat overigens weer een reactie was op de opmerkingen van Huub over de medische gevolgen van het gewicht van Jaap). Huub zegt even later nog dat hij het terug neemt. Jaap blijft fysiek provoceren. Buiten beeld blokkeert Jaap Huub weer. Huub loopt inmiddels om het keukeneiland heen. Jaap blijft fysiek provoceren. Hij achtervolgt Huub. In de Cossen las ik ook dat Huub Jaap meerdere malen rook in het gezicht blies. Maar dat gebeurde altijd als reactie op de fysieke provocaties van Jaap.

Als Huub op het keukeneiland zit maakt hij buiten beeld een voetbeweging als reactie op de fysieke provocatie van Jaap. Jaap gaat onmiddellijk bellen. Huub zegt tegen Brian dat hij zijn been uitstak en dat het afweer was. Huub zegt weer dat hij niet wil dat Jaap aan hem komt. Jaap wordt teruggebeld. Jaap na het telefoongesprek : We mogen niet meer bellen. Natasia verschijnt even : Waarom ga je niet gewoon naar je bed ? Eric noemt het gedrag van Jaap aanranding. Jaap gaat drinken en eten. Huub : Ik sta op het punt hem een klap op zijn bek te geven. Hij speelt het spel wel goed. Dat moet ik hem nageven. Huub tegen Jaap : Na het telefoontje blokkeer je mijn weg niet en ben je in één keer veel verder van me vandaan. Ik snap het niet. Hij vraagt Jaap naar het telefoontje. Jaap zegt dat hij geen officiële waarschuwing heeft en Huub wel. Huub test Jaap door hem te passeren. Jaap blokkeert hem niet.

Huub vraagt Jaap hoeveel serieuze gesprekken hij met Jaap heeft willen voeren. Jaap : Geen. Huub zes. Hij begint ze op te noemen. Jaap herhaalt alleen wat Huub zegt. Ik heb gekeken tot het moment dat Jaap zijn tanden ging poetsen.

Eric mengde zich een enkele keer in het gesprek aan de kant van Huub. Brian stond te glunderen en te giechelen bij de provocerende acties van Jaap t.o.v. Huub.

Mijn mening is dat als de regels dat de doorgang blokkeren niet mag en dat aan andermans genotsmiddelen zitten niet mag inderdaad bestaan, ik heb er niet eerder van gehoord, de productie Jaap n.a.v. zijn provocaties onmiddellijk een officiële waarschuwing had moeten geven. Het is inconsequent dat Huub na één overtreding reeds een officiële waarschuwing krijgt en Jaap na vele overtredingen een, naar ik aanneem, onofficiële. Het gooien van drank door Huub was een gevolg van de vele fysieke provocaties door Jaap en het feit dat de productie niet ingreep.

Ik dacht overigens dat Huub al minstens één waarschuwing had staan en dat een volgende zou betekenen dat hij zou moeten vertrekken maar blijkbaar zijn de regels weer veranderd.
Op de vreselijk akelige boeren na is het een goed verslag! Maar Jaap liet ( express) boeren van groot kaliber uit de onderste regionen van zijn rottende binnenste komen om die bij Huub midden in zijn gezicht ( enkele centimeters afstand hooguit) te laten. Dat vond Jaap.... vermakelijk!

Die boeren.... ik ben er misselijk van geworden. Iemand die dat soort flauwekul doet..... weerzinwekkend!
pi_47305026
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:41 schreef Frasier het volgende:
Die Jaap is best dik trouwens.
Dat begint mij de laatste tijd ook wel op te vallen.
  Trouwste user 2022 donderdag 15 maart 2007 @ 18:13:39 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_47308700
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 16:22 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat begint mij de laatste tijd ook wel op te vallen.
Ja, heb ik ook. Nu ik er op geattendeerd ben.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_47309118
vindt die jaap echt gevaarlijk gestoord
het is voor mij onbegrijpelijk dat tien zo freak erin zet

overigens,op het moment dat hij peuken uitdrukt op het aanrecht,mensen de weg blokkeert met zijn vette lijf,
de telefoonlijn wegdrukt,boeren en scheten laat in mensen hun gezicht hij direct de GK uitgezet moet worden.

schelden op elkaar hoeft van mij ook niet,ook niet door huub,maar het gedrag van dat vette hog gaat echt veels te ver!Ik zou hem allang door de ruit hebben geslagen
pi_47309288
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 18:13 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja, heb ik ook. Nu ik er op geattendeerd ben.

pi_47312446
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 18:29 schreef patrick37 het volgende:
vindt die jaap echt gevaarlijk gestoord
het is voor mij onbegrijpelijk dat tien zo freak erin zet

overigens,op het moment dat hij peuken uitdrukt op het aanrecht,mensen de weg blokkeert met zijn vette lijf,
de telefoonlijn wegdrukt,boeren en scheten laat in mensen hun gezicht hij direct de GK uitgezet moet worden.

schelden op elkaar hoeft van mij ook niet,ook niet door huub,maar het gedrag van dat vette hog gaat echt veels te ver!Ik zou hem allang door de ruit hebben geslagen
Het is maar een spelletje
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_47316923
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 06:39 schreef Bus watcher het volgende:
Ik heb net naar de gebeurtenissen tussen Jaap en Huub van dinsdagavond zitten kijken (stream 1).
Thanks Bus watcher
pi_47416058
Wie is er nou gestraft van die 2?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')